Το νέο ROBOTONIO βρίσκεται στο Κέντρο του Πειραιά! Λουκά Ράλλη 98 & Βασ. Γεωργίου Β΄. Θα μας βρείτε στο τηλέφωνο 2121058869, Δευτέρα, Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή 17:00-21:00 και Σάββατο 10:00-14:00.
1st BREAKTHROUGH AWARD
Το 1ο Βραβείο Πρωτοεμφανιζόμενης Ομάδας έλαβαν οι DREAM TEAM ενώ και οι δύο ομάδες έφτασαν μέχρι τον τελικό! Οι MOOVING MINDS και οι DREAM TEAM ήταν μέσα στις 13 ομάδες της Αττικής και Πελοποννήσου που προκρίθηκαν στον τελικό του FLL 2021, CARGO CONNECT, στη Θεσσαλονίκη. Εκεί οι DREAM TEAM απέδειξαν ότι αν και μικροί στην ηλικία είχαν μεγάλες δυνάμεις για να κερδίσουν το 1ο βραβείο Πρωτοεμφανιζόμενης Ομάδας. Την 1η θέση στην Ελλάδα κατέκτησε η ομάδα μας ROBOTONIO, και την 19η Παγκοσμίως, στον διαγωνισμό WRO (WORLD ROBOT OLYMPIAD), στην κατηγορία Regular δημοτικού. Η Έλενα (12 ετών), ο Λάμπρος (12 ετών) και η Νεφέλη (11 ετών) έδειξαν τον καλύτερό τους εαυτό και με την καθοδήγηση του προπονητή τους Κασμίρη Τάσο, κατέκτησαν την κορυφή!
Τον προηγούμενο μήνα, 214 μαθητικές ομάδες από όλη την Ευρώπη κατάφεραν να «τρέξουν» το πρόγραμμά τους, λίγο πιο μακριά από ότι συνηθίζεται. Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα που ανέπτυξε η κάθε ομάδα σε Python, «έτρεξε» στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (ISS), 400 χιλιόμετρα περίπου μακριά από την επιφάνεια του πλανήτη μας, με σκοπό να συλλέξει δεδομένα, που στην τελευταία φάση της διοργάνωσης, θα πρέπει η κάθε ομάδα να τα αξιοποιήσει στο πλαίσιο του πειράματος, που έχει επιλέξει. Είμαστε περήφανοι που μία από τις παραπάνω ομάδες είναι και η ομάδα του ROBOTONIO «Big Brains»! Συγχαρητήρια στα παιδιά μας και σε όλες τις υπόλοιπες ομάδες! Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία στην προσπάθειά σας!!! Για εμάς, την ομάδα του ROBOTONIO, προέχει η ασφάλεια των παιδιών έτσι τηρούμε ευλαβικά τους κανόνες υγιεινής καθώς και τις συστάσεις του Υπουργείου Υγείας.
Επιπρόσθετα: - Μετά από κάθε μάθημα απολυμαίνουμε τα εκπαιδευτικά υλικά που χρησιμοποιούν οι μαθητές καθώς και τις αίθουσες. - Οι μαθητές μας εργάζονται με ατομικά ρομποτικά πακέτα LEGO και ατομικά Laptop ή tablet, και δεν μοιράζονται κανένα αντικείμενο. - Στις αίθουσές μας υπάρχουν τόσοι μαθητές όσοι επιτρέπονται βάσει τετραγωνικών μέτρων. Αυτό σημαίνει ολιγομελή τμήματα των 6-8 μαθητών. - Αποφεύγουμε να συνωστιζόμαστε στους διαδρόμους. - Οι χώροι μας είναι εγκεκριμένοι και αδειοδοτημένοι από τον ΕΟΠΠΕΠ τόσο για την ασφάλειά τους, όσο και για τον φυσικό αερισμό και φωτισμό τους. - Σε κάθε αίθουσα αλλά και στους κοινόχρηστους χώρους υπάρχουν αντισηπτικά τα οποία χρησιμοποιούν οι μαθητές πριν εισέλθουν και πριν εξέλθουν από την αίθουσα. - Πριν την είσοδο στην τάξη, θα γίνεται θερμομέτρηση των μαθητών, προληπτικά. Σε ό,τι αφορά στην εκπαίδευση και στο περιβάλλον στο οποίο βρίσκονται τα παιδιά μας, σαν εκπαιδευτικοί και γονείς, θέλουμε και προσπαθούμε για το καλύτερο! Το πρόγραμμα του Ιδρύματος Vodafone, World of Difference, που δίνει την ευκαιρία σε νέους να προσφέρουν κοινωνικό έργο με επίκεντρο τον άνθρωπο μέσα από τη δύναμη της τεχνολογίας, δουλεύοντας στον Μη Κυβερνητικό Οργανισμό της επιλογής τους, ανακοινώνει σήμερα τους φετινούς νικητές.
Οι δέκα νέοι, ηλικίας 18-35 ετών ξεχώρισαν, όχι μόνο για το πάθος τους για κοινωνική προσφορά, αλλά και για τις τεχνολογικές τους γνώσεις και, παρά τις δυσκολίες που έφεραν τα μέτρα περιορισμού της κυκλοφορίας για την αντιμετώπιση της πανδημίας, προσάρμοσαν τον τρόπο εργασίας στη νέα πραγματικότητα και ήδη ανέλαβαν έργο στον Μη Κυβερνητικό Οργανισμό της επιλογής τους. «Με εργαλείο μια ψηφιακή πλατφόρμα ενημέρωσης, στοχεύω να διευκολύνω την πρόσβαση των ευπαθών κοινωνικών ομάδων στην αγορά εργασίας», δήλωσε η Ορθοδοξία Σκούρα, η οποία εργάζεται στον ΜΚΟ Equal Society ως υπεύθυνη για την ανάπτυξη και εμπλουτισμό της πλατφόρμας zhteitai.gr, με αγγελίες για χιλιάδες συνανθρώπους μας που βιώνουν έντονο αποκλεισμό. «Ο στόχος είναι να εκπαιδεύσουμε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως είναι οι πρόσφυγες, οι μακροχρόνια άνεργοι και τα άτομα με αναπηρία, προκειμένου να ενσωματωθούν στο ανθρώπινο δυναμικό της χώρας και κατ’ επέκταση την κοινωνία», ανέφερε ο Άμπεντ Αλ Ραχμάν Χαμάμι, ο οποίος εργάζεται στον ΜΚΟ Social Hackers Academy αναπτύσσοντας μια e-learning πλατφόρμα που θα διευκολύνει την πρόσβαση των ευπαθών ομάδων στη δωρεάν εκπαίδευση κώδικα και προγραμματισμού. «Προσφέρουμε τη μέθοδο, τα εργαλεία και την υποστήριξη, ώστε οι άνθρωποι με νοητική αναπηρία να έχουν τη δυνατότητα να ζήσουν με τη μεγαλύτερη δυνατή πληρότητα τη ζωή τους», δήλωσε ο Δημήτρης Τουρλίδας, ο οποίος εργάζεται στο Εργαστήρι Ειδικής Αγωγής ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ και ασχολείται με τη δημιουργία της πρώτης ηλεκτρονικής πλατφόρμας στην Ελλάδα, για τη δημιουργία και διαχείριση θέσεων εργασίας για ανθρώπους με αναπηρία, με στόχο την κοινωνική τους ένταξη και το δικαίωμά τους στην εργασία. «Εξασφαλίζουμε ισότητα ευκαιριών, προσφέροντας το δικαίωμα συμμετοχής στον αθλητισμό σε όλους», δήλωσε η Φωτεινή Σαρρίδου, η οποία απασχολείται στον Αθλητικό Σύλλογο Ατόμων με Αναπηρία ΗΡΟΔΙΚΟΣ με αντικείμενο τη δημιουργία ενός application, μέσω του οποίου άτομα με αναπηρία θα μπορούν να βρίσκουν εξειδικευμένους καθηγητές φυσικής αγωγής οπουδήποτε στην Ελλάδα, με στόχο την ισότιμη συμμετοχή τους στον αθλητισμό, τόσο για την ενίσχυση της φυσικής τους κατάστασης και αυτονομίας όσο και για την ένταξή τους στην κοινωνία και την αγορά εργασίας. «Εργαζόμαστε για την αναγνώριση και αποδοχή των ατόμων με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας, για την ομαλότερη ενσωμάτωσή τους στην ελληνική κοινωνία», ανέφερε ο Νίκος Σχετάκης, ο οποίος εργάζεται στο Πανελλήνιο Σωματείο Ατόμων με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) με την επωνυμία ADHD Hellas και σχεδιάζει ψηφιακές δράσεις για την αναγνώριση και υποστήριξη της ΔΕΠΥ, ενώ πραγματοποιεί διαδικτυακά σεμινάρια για ενήλικες με ΔΕΠΥ. «Στόχος μας είναι η ενδυνάμωση των ατόμων άνω των 65 ετών, η καταπολέμηση των διακρίσεων λόγω ηλικίας και η προσφορά ίσων ευκαιριών, με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων της τεχνολογίας», δήλωσε ο Νίκος Βανδώρος, ο οποίος εργάζεται στην ΜΚΟ People Behind, προκειμένου να μειώσει τον τεχνολογικό αναλφαβητισμό των ατόμων άνω των 65 ετών. Το διάστημα αυτό απασχολείται με τη δημιουργία του εκπαιδευτικού περιεχομένου που θα χρησιμοποιηθεί στα εκπαιδευτικά προγράμματα του Οργανισμού μέσω του e-Πανεπιστημίου Τρίτης Ηλικίας. «Προσφέρουμε στους νέους ευκαιρίες να αποκτήσουν γνώσεις και εμπειρίες μέσα από διαδραστικές, ομαδικές δράσεις που θα τους ωφελήσουν τόσο στην προσωπική όσο και την επαγγελματική τους ζωή», υποστηρίζει ο Βασίλης Ραφαήλ, ο οποίος στο πλαίσιο της εργασίας του στο Κέντρο Νέων Connect your City, μια πρωτοβουλία της ΙΑΣΙΣ ΑμΚΕ, αναπτύσσει ένα καινοτόμο παιχνίδι, που φιλοδοξεί να ενεργοποιήσει τους νέους και τον κοινωνικό τους εαυτό. Μάλιστα, το διάστημα αυτό οι χρήστες του παιχνιδιού εκτός από διασκεδαστικά challenges που αντιμετωπίζουν, καλούνται να καλύψουν μέσω εθελοντικών δράσεων και ανάγκες συνανθρώπων μας, που δεν μπορούν να επισκεφθούν καταστήματα τροφίμων ή φαρμακεία. «Οραματιζόμαστε να φέρουμε μαθητές και φοιτητές σε επαφή με ένα επιστημονικά και τεχνολογικά ολοκληρωμένο πρόγραμμα, που θα τους βοηθήσει να κατανοήσουν ότι η ενασχόλησή μας με το διάστημα δεν αφορά μόνο την εξερεύνησή του αλλά και τη βελτίωση της ζωής μας στη γη σε τομείς, όπως η ιατρική», δήλωσε ο Ηλίας Ψυρούκης, ο οποίος απασχολείται στη SPIN - Space Innovation AMKE. Ο Ηλίας εργάζεται προσφέροντας τα απαραίτητα μέσα σε μαθητές και φοιτητές ώστε να κατασκευάσουν τους δικούς τους μικρούς δορυφόρους, που θα βοηθήσουν στην εκτέλεση σημαντικών πειραμάτων, ενώ διαχειρίζεται τη διοργάνωση του πανελλήνιου διαγωνισμού διαστημικής CanSat in Greece 2020. «Εργαζόμαστε για να εισάγουμε την εκπαίδευση STEM στην καθημερινότητα των μαθητών, υποστηρίζοντας τους εκπαιδευτικούς με δωρεάν οδηγούς, ώστε να αναλάβουν δράση προς αυτή την κατεύθυνση», ανέφερε η Ελένη Σακελλαρίδη, η οποία εργάζεται στον ΜΚΟ Robotonio. Στόχος της είναι η ισότιμη πρόσβαση των μαθητών στην εκπαίδευση STEM, γι’ αυτό και δημιούργησε τον διαδικτυακό εκπαιδευτικό οδηγό STEM για εκπαιδευτικούς και μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης “Innovation for Teachers”. «Στοχεύουμε στην ολοκληρωμένη προστασία και ανάδειξη των αρχαίων μνημείων για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς του τόπου μας», υποστηρίζει ο Ηλίας Χάντζος, ο οποίος εργάζεται στο Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο ΔΙΑΖΩΜΑ, όπου με τη χρήση νέων τεχνολογιών, στοχεύει στη δημιουργία ενός ισχυρού πολιτιστικού, τουριστικού brand, το οποίο θα εντάξει τα μνημεία στο κέντρο της ζωής των πολιτών. Συνεργασία HIGGS και Ιδρύματος Vodafone Παράλληλα, το Ίδρυμα Vodafone, θέλοντας να ενισχύσει ακόμα πιο ουσιαστικά τη στήριξη στους συμμετέχοντες, εγκαινίασε αυτή την επετειακή χρονιά μια νέα συνεργασία με το HIGGS - Higher Incubator Giving Growth & Sustainability, ώστε να μεγιστοποιήσει τον αντίκτυπο του προγράμματος στο κοινωνικό οικοσύστημα. Η ομάδα του HIGGS, του 1ου Incubator & Accelerator για ΜΚΟ στην Ελλάδα, έχει ξεκινήσει την υλοποίηση εκπαιδευτικών σεμιναρίων και προσφέρει υπηρεσίες συμβουλευτικής στους νέους νικητές και τις αντίστοιχες ΜΚΟ στις οποίες απασχολούνται, καθώς και τις γνώσεις και τα απαραίτητα εργαλεία, που εισάγουν την καινοτομία στη δουλειά τους. Ο Σωτήρης Πετρόπουλος, Διευθυντής του HIGGS, δήλωσε: «Το HIGGS ήταν πολύ θερμός υποστηρικτής του World of Difference από την πρώτη στιγμή και η συνεργασία μας ήλθε με μια φυσικότητα που σπανίζει. Είμαστε περήφανοι που είμαστε πλέον οργανικό μέρος του προγράμματος και βρισκόμαστε δίπλα στους 10 νικητές, οι οποίοι γίνονται μέρος μιας οικογένειας 130 και πλέον οργανώσεων από όλη την Ελλάδα που έχουν ωφεληθεί από τις υπηρεσίες μας, εξασφαλίζοντας σχεδόν 11 εκατομμύρια ευρώ σε χρηματοδοτήσεις!» Η Ρούλη Χριστοπούλου, Υπεύθυνη Τμήματος Βιώσιμης Ανάπτυξης και Ιδρύματος Vodafone Ελλάδας, δήλωσε: «Το World of Difference, ένα από τα μακροβιότερα προγράμματα του Ιδρύματος Vodafone στην Ελλάδα, αποτελεί σπουδαίο παράδειγμα έμπρακτης ενίσχυσης της κοινωνίας, καθώς σε διάστημα 10 χρόνων έχει υποστηρίξει 79 ΜΚΟ και 89 νέους. Όλα αυτά τα χρόνια προσπαθούμε να αναδεικνύουμε και να καλλιεργούμε τον ανοιχτό διάλογο πάνω σε καίρια κοινωνικά ζητήματα, ενώ στην πρωτόγνωρη συγκυρία της πανδημίας που βιώνουμε, φροντίζουμε ώστε οι νικητές να παραμένουν ενεργοί και να καλλιεργήσουν την προσαρμοστικότητα και την ευρυματικότητά τους, προκειμένου να συνεχίσουν να ενισχύουν ευάλωτες κοινωνικές ομάδες που έχουν πληγεί από την πρωτόγνωρη κρίση». Σχετικά με το Ίδρυμα Vodafone στην Ελλάδα Εδώ και 28 χρόνια, με έδρα τη Μεγάλη Βρετανία και τη φράση “Connecting for Good” να συνοψίζει τη φιλοσοφία του, το Ίδρυμα Vodafone συνδέει την κοινωνική συνεισφορά με τις τεχνολογίες των τηλεπικοινωνιών. Στην Ελλάδα, το Ίδρυμα Vodafone δραστηριοποιείται από το 2002, υποστηρίζοντας δράσεις και προγράμματα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας, με έμφαση στους τομείς της Υγείας, της Εκπαίδευσης και της Κοινωνίας. Στα 18 χρόνια δραστηριοποίησής του, έχει συνεργαστεί με περισσότερους από 99 φορείς και οργανισμούς, ενώ μόνο τον τελευταίο χρόνο έχει ωφελήσει περισσότερους από 698.000 πολίτες. Τα προγράμματα που χρηματοδοτούνται από το Ίδρυμα Vodafone στην Ελλάδα, αυτή την περίοδο, είναι: το Πρόγραμμα Τηλεϊατρικής Vodafone, το Generation Next, ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα ανάπτυξης STEM δεξιοτήτων, το Επίκεντρο της ActionAid, τα προγράμματα Instant Network & Instant Classroom για την υποστήριξη ανθρωπιστικών κρίσεων και το πρόγραμμα World of Difference. Για περισσότερες πληροφορίες: Facebook - https://www.facebook.com/VodafoneFoundationGreece/ Youtube - https://www.youtube.com/channel/UCwr8dnMx6wYk5Q9I3JBf45Q Instagram - https://www.instagram.com/vodafonefoundationgreece/?hl=en Το Robotonio με την ευγενική χορηγία του Ιδρύματος Vodafone πραγματοποιεί δωρεάν webinar για τους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, την Παρασκευή 29 Μαΐου 2020, στις 18:00. Το σεμινάριο έχει διάρκεια 90 λεπτά και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (νηπιαγωγούς και δασκάλους πρώτων τάξεων δημοτικού σχολείου).
Συνοπτική περιγραφή: Η προσέγγιση S.T.E.M. ανταποκρινόμενη στις προκλήσεις του 21ου αιώνα, αποσκοπεί στον επιστημονικό και τεχνολογικό γραμματισμό της νέας γενιάς μέσα από διαθεματικές και βιωματικές (hands on) δραστηριότητες. Σε αυτό το διαδικτυακό σεμινάριο εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης εισάγονται στις κεντρικές έννοιες της εκπαίδευσης S.T.E.M. και γνωρίζουν τα σημαντικότερα πορίσματα της σύγχρονης εκπαιδευτικής έρευνας. Σε αυτή τη βάση συζητούν πάνω στο εκπαιδευτικό υλικό του έργου Innovation for Teachers και διερευνούν τρόπους με τους οποίους μπορούν να ενσωματώσουν το S.T.E.Α.M. με απλά υλικά στις τάξεις τους. Το σεμινάριο αναπτύσσεται γύρω από τις εξής θεματικές:
Το World of Difference, το πρόγραμμα του Ιδρύματος Vodafone, που δίνει την ευκαιρία σε νέους, να αλλάξουν τον κόσμο με τη δύναμη της τεχνολογίας κλείνει φέτος δέκα χρόνια και καλωσορίζει τους δέκα νέους νικητές. Οι νέοι που επιλέχθηκαν, ηλικίας 18-35, θα εργαστούν για 6 μήνες στον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό της επιλογής τους, ενώ το Ίδρυμα Vodafone καλύπτει τον μισθό και τις εργοδοτικές τους εισφορές.
Για περισσότερες πληροφορίες: Facebook - https://www.facebook.com/VodafoneFoundationGreece/ Youtube - https://www.youtube.com/channel/UCwr8dnMx6wYk5Q9I3JBf45Q Instagram - https://www.instagram.com/vodafonefoundationgreece/?hl=en Το 1ο ROBOTONIO FESTIVAL πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 8 Ιουνίου 2019 στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (ΠΑΔΑ) με μεγάλη επιτυχία! Οι μαθητές μας παρουσίασαν τα έργα τους στους επισκέπτες, πήραν μέρος σε αγώνες με ρομπότ, έπαιξαν ποδόσφαιρο μα πάνω απ' όλα διασκέδασαν κλείνοντας μια πολύ γεμάτη και εποικοδομητική σχολική χρονιά!
Το ROBOTONIO συμμετείχε στο Athens Science Festival 2019 με μια διαδραστική έκθεση και 2 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς και παιδιά! Μαζί μας οι μαθητές μας, εξηγούσαν ακούραστα σε μικρούς και μεγάλους τα project που έχουν φτιάξει: Το smart home, τα soft robots, τις ανεμογεννήτριες, τους δορυφόρους και άλλα πολλά! Σας ευχαριστούμε όλους όσους μας τιμήσατε με την παρουσία σας!
|
Επιμέλεια ΆρθρωνΚΟΜΒΟΤΕΑ ΠΕΓΚΥ Archives
February 2023
|