ROBOTONIO

  • ΤΟ ROBOTONIO
    • Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ
    • NEA
    • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
    • ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
    • CHALLENGE DAY LAB
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ >
      • WRO >
        • WRO 2017
        • WRO 2018
      • FLL jr >
        • FLL jr 2019 - MISSION MOON
      • FLL >
        • FLL 2018 - HYDRODYNAMICS
        • FLL 2019 - INTO ORBIT
    • ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΑΣ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
  • ONLINE KIDS ACADEMY
    • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ONLINE KIDS ACADEMY
    • 3D DESIGN - 3D PRINTING ONLINE KIDS ACADEMY
    • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ & COMICS ONLINE KIDS ACADEMY
    • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ONLINE KIDS ACADEMY
  • ROBOTONIO ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ONLINE
    • INTERNET OF THINGS ONLINE
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • 4-5 ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ >
      • ΜΙΚΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
    • 6-12 ΔΗΜΟΤΙΚΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Kids
        • ROBOTONIO INTERMEDIATE
        • Robotonio Teens
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Beginner
        • Coding Intermediate
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Beginner
        • Makers Intermediate
        • Makers Advanced
      • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
      • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΗΜΑΤΑ
      • DIGIWRITERS
    • 12+ ΓΥΜΝΑΣΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTICS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 15+ ΛΥΚΕΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTONIO TEENS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ >
      • ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ CS-STEM
      • COMPETITION ROBOTICS (EN)
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (GR)
      • IoT & Python
    • ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑ WORKSHOPS
  • INNOVATION FOR TEACHERS
  • ΤΟ ROBOTONIO
    • Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ
    • NEA
    • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
    • ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
    • CHALLENGE DAY LAB
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ >
      • WRO >
        • WRO 2017
        • WRO 2018
      • FLL jr >
        • FLL jr 2019 - MISSION MOON
      • FLL >
        • FLL 2018 - HYDRODYNAMICS
        • FLL 2019 - INTO ORBIT
    • ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΑΣ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
  • ONLINE KIDS ACADEMY
    • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ONLINE KIDS ACADEMY
    • 3D DESIGN - 3D PRINTING ONLINE KIDS ACADEMY
    • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ & COMICS ONLINE KIDS ACADEMY
    • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ONLINE KIDS ACADEMY
  • ROBOTONIO ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ONLINE
    • INTERNET OF THINGS ONLINE
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • 4-5 ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ >
      • ΜΙΚΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
    • 6-12 ΔΗΜΟΤΙΚΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Kids
        • ROBOTONIO INTERMEDIATE
        • Robotonio Teens
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Beginner
        • Coding Intermediate
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Beginner
        • Makers Intermediate
        • Makers Advanced
      • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
      • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΗΜΑΤΑ
      • DIGIWRITERS
    • 12+ ΓΥΜΝΑΣΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTICS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 15+ ΛΥΚΕΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTONIO TEENS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ >
      • ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ CS-STEM
      • COMPETITION ROBOTICS (EN)
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (GR)
      • IoT & Python
    • ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑ WORKSHOPS
  • INNOVATION FOR TEACHERS

ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ

Ασφάλεια στην τάξη

18/8/2020

0 Comments

 
Picture
Για εμάς, την ομάδα του ROBOTONIO, προέχει η ασφάλεια των παιδιών έτσι τηρούμε ευλαβικά τους κανόνες υγιεινής καθώς και τις συστάσεις του Υπουργείου Υγείας.
Επιπρόσθετα:
- Μετά από κάθε μάθημα απολυμαίνουμε τα εκπαιδευτικά υλικά που χρησιμοποιούν οι μαθητές καθώς και τις αίθουσες.
- Οι μαθητές μας εργάζονται με ατομικά ρομποτικά πακέτα LEGO και ατομικά Laptop ή tablet, και δεν μοιράζονται κανένα αντικείμενο.
- Στις αίθουσές μας υπάρχουν τόσοι μαθητές όσοι επιτρέπονται 
βάσει τετραγωνικών μέτρων. Αυτό σημαίνει ολιγομελή τμήματα των 6-8 μαθητών.
- Αποφεύγουμε να συνωστιζόμαστε στους διαδρόμους.
- Οι χώροι μας είναι εγκεκριμένοι και αδειοδοτημένοι από τον ΕΟΠΠΕΠ τόσο για την ασφάλειά τους, όσο και για τον φυσικό αερισμό και φωτισμό τους.
- Σε κάθε αίθουσα αλλά και στους κοινόχρηστους χώρους υπάρχουν αντισηπτικά τα οποία χρησιμοποιούν οι μαθητές πριν εισέλθουν και πριν εξέλθουν από την αίθουσα.
- Πριν την είσοδο στην τάξη, θα γίνεται θερμομέτρηση των μαθητών, προληπτικά.
Σε ό,τι αφορά στην εκπαίδευση και στο περιβάλλον στο οποίο βρίσκονται τα παιδιά μας, σαν εκπαιδευτικοί και γονείς, θέλουμε και προσπαθούμε για το καλύτερο!
0 Comments

Δέκα νέοι χρησιμοποιούν την τεχνολογία για να προσφέρουν κοινωνικό έργο με επίκεντρο τον άνθρωπο μέσα από το πρόγραμμα World of Difference

6/6/2020

0 Comments

 
Picture
Το πρόγραμμα του Ιδρύματος Vodafone, World of Difference, που δίνει την ευκαιρία σε νέους να προσφέρουν κοινωνικό έργο με επίκεντρο τον άνθρωπο μέσα από τη δύναμη της τεχνολογίας, δουλεύοντας στον Μη Κυβερνητικό Οργανισμό της επιλογής τους, ανακοινώνει σήμερα τους φετινούς νικητές.  
 
Οι δέκα νέοι, ηλικίας 18-35 ετών ξεχώρισαν, όχι μόνο για το πάθος τους για κοινωνική προσφορά, αλλά και για τις τεχνολογικές τους γνώσεις και, παρά τις δυσκολίες που έφεραν τα μέτρα περιορισμού της κυκλοφορίας για την αντιμετώπιση της πανδημίας, προσάρμοσαν τον τρόπο εργασίας στη νέα πραγματικότητα και ήδη ανέλαβαν έργο στον Μη Κυβερνητικό Οργανισμό της επιλογής τους.  
 
«Με εργαλείο μια ψηφιακή πλατφόρμα ενημέρωσης, στοχεύω να διευκολύνω την πρόσβαση των ευπαθών κοινωνικών ομάδων στην αγορά εργασίας», δήλωσε η Ορθοδοξία Σκούρα, η οποία εργάζεται στον ΜΚΟ Equal Society ως υπεύθυνη για την ανάπτυξη και εμπλουτισμό της πλατφόρμας zhteitai.gr, με αγγελίες για χιλιάδες συνανθρώπους μας που βιώνουν έντονο αποκλεισμό.  
 
«Ο στόχος είναι να εκπαιδεύσουμε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως είναι οι πρόσφυγες, οι μακροχρόνια άνεργοι και τα άτομα με αναπηρία, προκειμένου να ενσωματωθούν στο ανθρώπινο δυναμικό της χώρας και κατ’ επέκταση την κοινωνία», ανέφερε ο Άμπεντ Αλ Ραχμάν Χαμάμι, ο οποίος εργάζεται στον ΜΚΟ Social Hackers Academy αναπτύσσοντας μια e-learning πλατφόρμα που θα διευκολύνει την πρόσβαση των ευπαθών ομάδων στη δωρεάν εκπαίδευση κώδικα και προγραμματισμού. 
 
«Προσφέρουμε τη μέθοδο, τα εργαλεία και την υποστήριξη, ώστε οι άνθρωποι με νοητική αναπηρία να έχουν τη δυνατότητα να ζήσουν με τη μεγαλύτερη δυνατή πληρότητα τη ζωή τους», δήλωσε ο Δημήτρης Τουρλίδας, ο οποίος εργάζεται στο Εργαστήρι Ειδικής Αγωγής ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ και ασχολείται με τη δημιουργία της πρώτης ηλεκτρονικής πλατφόρμας στην Ελλάδα, για τη δημιουργία και διαχείριση θέσεων εργασίας για ανθρώπους με αναπηρία, με στόχο την κοινωνική τους ένταξη και το δικαίωμά τους στην εργασία. 
 
«Εξασφαλίζουμε ισότητα ευκαιριών, προσφέροντας το δικαίωμα συμμετοχής στον αθλητισμό σε όλους», δήλωσε η Φωτεινή Σαρρίδου, η οποία απασχολείται στον Αθλητικό Σύλλογο Ατόμων με Αναπηρία ΗΡΟΔΙΚΟΣ με αντικείμενο τη δημιουργία ενός application, μέσω του οποίου άτομα με αναπηρία θα μπορούν να βρίσκουν εξειδικευμένους καθηγητές φυσικής αγωγής οπουδήποτε στην Ελλάδα, με στόχο την ισότιμη συμμετοχή τους στον αθλητισμό, τόσο για την ενίσχυση της φυσικής τους κατάστασης και αυτονομίας όσο και για την ένταξή τους στην κοινωνία και την αγορά εργασίας. 
 
«Εργαζόμαστε για την αναγνώριση και αποδοχή των ατόμων με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας, για την ομαλότερη ενσωμάτωσή τους στην ελληνική κοινωνία», ανέφερε ο Νίκος Σχετάκης, ο οποίος εργάζεται στο Πανελλήνιο Σωματείο Ατόμων με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) με την επωνυμία ADHD Hellas και σχεδιάζει ψηφιακές δράσεις για την αναγνώριση και υποστήριξη της ΔΕΠΥ, ενώ πραγματοποιεί διαδικτυακά σεμινάρια για ενήλικες με ΔΕΠΥ. 
 
«Στόχος μας είναι η ενδυνάμωση των ατόμων άνω των 65 ετών, η καταπολέμηση των διακρίσεων λόγω ηλικίας και η προσφορά ίσων ευκαιριών, με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων της τεχνολογίας», δήλωσε ο Νίκος Βανδώρος, ο οποίος εργάζεται στην ΜΚΟ People Behind, προκειμένου να μειώσει τον τεχνολογικό αναλφαβητισμό των ατόμων άνω των 65 ετών. Το διάστημα αυτό απασχολείται με τη δημιουργία του εκπαιδευτικού περιεχομένου που θα χρησιμοποιηθεί στα εκπαιδευτικά προγράμματα του Οργανισμού μέσω του e-Πανεπιστημίου Τρίτης Ηλικίας. 
 
«Προσφέρουμε στους νέους ευκαιρίες να αποκτήσουν γνώσεις και εμπειρίες μέσα από διαδραστικές, ομαδικές δράσεις που θα τους ωφελήσουν τόσο στην προσωπική όσο και την επαγγελματική τους ζωή», υποστηρίζει ο Βασίλης Ραφαήλ, ο οποίος στο πλαίσιο της εργασίας του στο Κέντρο Νέων Connect your City, μια πρωτοβουλία της ΙΑΣΙΣ ΑμΚΕ, αναπτύσσει ένα καινοτόμο παιχνίδι, που φιλοδοξεί να ενεργοποιήσει τους νέους και τον κοινωνικό τους εαυτό. Μάλιστα, το διάστημα αυτό οι χρήστες του παιχνιδιού εκτός από διασκεδαστικά challenges που αντιμετωπίζουν, καλούνται να καλύψουν μέσω εθελοντικών δράσεων και ανάγκες συνανθρώπων μας, που δεν μπορούν να επισκεφθούν καταστήματα τροφίμων ή φαρμακεία. 
 
«Οραματιζόμαστε να φέρουμε μαθητές και φοιτητές σε επαφή με ένα επιστημονικά και τεχνολογικά ολοκληρωμένο πρόγραμμα, που θα τους βοηθήσει να κατανοήσουν ότι η ενασχόλησή μας με το διάστημα δεν αφορά μόνο την εξερεύνησή του αλλά και τη βελτίωση της ζωής μας στη γη σε τομείς, όπως η ιατρική», δήλωσε ο Ηλίας Ψυρούκης, ο οποίος απασχολείται στη SPIN - Space Innovation AMKE. Ο Ηλίας εργάζεται προσφέροντας τα απαραίτητα μέσα σε μαθητές και φοιτητές ώστε να κατασκευάσουν τους δικούς τους μικρούς δορυφόρους, που θα βοηθήσουν στην εκτέλεση σημαντικών πειραμάτων, ενώ διαχειρίζεται τη διοργάνωση του πανελλήνιου διαγωνισμού διαστημικής CanSat in Greece 2020. 
 
«Εργαζόμαστε για να εισάγουμε την εκπαίδευση STEM στην καθημερινότητα των μαθητών, υποστηρίζοντας τους εκπαιδευτικούς με δωρεάν οδηγούς, ώστε να αναλάβουν δράση προς αυτή την κατεύθυνση», ανέφερε η Ελένη Σακελλαρίδη, η οποία εργάζεται στον ΜΚΟ Robotonio. Στόχος της είναι η ισότιμη πρόσβαση των μαθητών στην εκπαίδευση STEM, γι’ αυτό και δημιούργησε τον διαδικτυακό εκπαιδευτικό οδηγό STEM για εκπαιδευτικούς και μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης “Innovation for Teachers”. 
 
«Στοχεύουμε στην ολοκληρωμένη προστασία και ανάδειξη των αρχαίων μνημείων για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς του τόπου μας», υποστηρίζει ο Ηλίας Χάντζος, ο οποίος εργάζεται στο Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο ΔΙΑΖΩΜΑ, όπου με τη χρήση νέων τεχνολογιών, στοχεύει στη δημιουργία ενός ισχυρού πολιτιστικού, τουριστικού brand, το οποίο θα εντάξει τα μνημεία στο κέντρο της ζωής των πολιτών.  
 
Συνεργασία HIGGS και Ιδρύματος Vodafone 
 
Παράλληλα, το Ίδρυμα Vodafone, θέλοντας να ενισχύσει ακόμα πιο ουσιαστικά τη στήριξη στους συμμετέχοντες, εγκαινίασε αυτή την επετειακή χρονιά μια νέα συνεργασία με το HIGGS - Higher Incubator Giving Growth & Sustainability, ώστε να μεγιστοποιήσει τον αντίκτυπο του προγράμματος στο κοινωνικό οικοσύστημα. Η ομάδα του HIGGS, του 1ου Incubator & Accelerator για ΜΚΟ στην Ελλάδα, έχει ξεκινήσει την υλοποίηση εκπαιδευτικών σεμιναρίων και προσφέρει υπηρεσίες συμβουλευτικής στους νέους νικητές και τις αντίστοιχες ΜΚΟ στις οποίες απασχολούνται, καθώς και τις γνώσεις και τα απαραίτητα εργαλεία, που εισάγουν την καινοτομία στη δουλειά τους.  
 
Ο Σωτήρης Πετρόπουλος, Διευθυντής του HIGGS, δήλωσε: «Το HIGGS ήταν πολύ θερμός υποστηρικτής του World of Difference από την πρώτη στιγμή και η συνεργασία μας ήλθε με μια φυσικότητα που σπανίζει. Είμαστε περήφανοι που είμαστε πλέον οργανικό μέρος του προγράμματος και βρισκόμαστε δίπλα στους 10 νικητές, οι οποίοι γίνονται μέρος μιας οικογένειας 130 και πλέον οργανώσεων από όλη την Ελλάδα που έχουν ωφεληθεί από τις υπηρεσίες μας, εξασφαλίζοντας σχεδόν 11 εκατομμύρια ευρώ σε χρηματοδοτήσεις!» 
 
Η Ρούλη Χριστοπούλου, Υπεύθυνη Τμήματος Βιώσιμης Ανάπτυξης και Ιδρύματος Vodafone Ελλάδας, δήλωσε: «Το World of Difference, ένα από τα μακροβιότερα προγράμματα του Ιδρύματος Vodafone στην Ελλάδα, αποτελεί σπουδαίο παράδειγμα έμπρακτης ενίσχυσης της κοινωνίας, καθώς σε διάστημα 10 χρόνων έχει υποστηρίξει 79 ΜΚΟ και 89 νέους. Όλα αυτά τα χρόνια προσπαθούμε να αναδεικνύουμε και να καλλιεργούμε τον ανοιχτό διάλογο πάνω σε καίρια κοινωνικά ζητήματα, ενώ στην πρωτόγνωρη συγκυρία της πανδημίας που βιώνουμε, φροντίζουμε ώστε οι νικητές να παραμένουν ενεργοί και να καλλιεργήσουν την προσαρμοστικότητα και την ευρυματικότητά τους, προκειμένου να συνεχίσουν να ενισχύουν ευάλωτες κοινωνικές ομάδες που έχουν πληγεί από την πρωτόγνωρη κρίση».  
 
 
Σχετικά με το Ίδρυμα Vodafone στην Ελλάδα 
Εδώ και 28 χρόνια, με έδρα τη Μεγάλη Βρετανία και τη φράση “Connecting for Good” να συνοψίζει τη φιλοσοφία του, το Ίδρυμα Vodafone συνδέει την κοινωνική συνεισφορά  με τις τεχνολογίες των τηλεπικοινωνιών. Στην Ελλάδα, το Ίδρυμα Vodafone δραστηριοποιείται από το 2002, υποστηρίζοντας δράσεις και προγράμματα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας, με έμφαση στους τομείς της Υγείας, της Εκπαίδευσης και της Κοινωνίας. Στα 18 χρόνια δραστηριοποίησής του, έχει συνεργαστεί με περισσότερους από 99 φορείς και οργανισμούς, ενώ μόνο τον τελευταίο χρόνο έχει ωφελήσει περισσότερους από 698.000 πολίτες. Τα προγράμματα που χρηματοδοτούνται από το Ίδρυμα Vodafone στην Ελλάδα, αυτή την περίοδο, είναι: το Πρόγραμμα Τηλεϊατρικής Vodafone, το Generation Next, ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα ανάπτυξης STEM δεξιοτήτων, το Επίκεντρο της ActionAid, τα προγράμματα Instant Network & Instant Classroom για την υποστήριξη ανθρωπιστικών κρίσεων και το πρόγραμμα World of Difference.  
 
Για περισσότερες πληροφορίες:  
Facebook - https://www.facebook.com/VodafoneFoundationGreece/    
Youtube - https://www.youtube.com/channel/UCwr8dnMx6wYk5Q9I3JBf45Q   
Instagram - https://www.instagram.com/vodafonefoundationgreece/?hl=en  
0 Comments

Δωρεάν Webinar: Ενσωματώνοντας την προσέγγιση S.T.E.A.M. στη σχολική τάξη

18/5/2020

0 Comments

 
Picture
​​Το Robotonio με την ευγενική χορηγία του Ιδρύματος Vodafone πραγματοποιεί δωρεάν webinar για τους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, την Παρασκευή 29 Μαΐου 2020, στις 18:00. Το σεμινάριο έχει διάρκεια 90 λεπτά και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (νηπιαγωγούς και δασκάλους πρώτων τάξεων δημοτικού σχολείου).
Συνοπτική περιγραφή: Η προσέγγιση S.T.E.M. ανταποκρινόμενη στις προκλήσεις του 21ου αιώνα, αποσκοπεί στον επιστημονικό και τεχνολογικό γραμματισμό της νέας γενιάς μέσα από διαθεματικές και βιωματικές (hands on)  δραστηριότητες. Σε αυτό το διαδικτυακό σεμινάριο εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης εισάγονται στις κεντρικές έννοιες της εκπαίδευσης S.T.E.M. και γνωρίζουν τα σημαντικότερα πορίσματα της σύγχρονης εκπαιδευτικής έρευνας. Σε αυτή τη βάση  συζητούν πάνω στο εκπαιδευτικό υλικό του έργου Innovation for Teachers και διερευνούν τρόπους με τους οποίους μπορούν να ενσωματώσουν το S.T.E.Α.M. με απλά υλικά στις τάξεις τους.
Το σεμινάριο αναπτύσσεται γύρω από τις εξής θεματικές:
  • Η εξέλιξη της εκπαίδευσης S.T.E.(A).M. από το 2001 έως σήμερα.
  • Η πρόκληση της διαθεματικότητας.
  • Το S.T.E.M. στις μικρές ηλικίες:  εκπαιδευτικοί στόχοι.
  • Εκπαίδευση S.T.E.M. με απλά υλικά και ανοιχτό λογισμικό.
  • Ο ρόλος της/του εκπαιδευτικού κατά την ανάπτυξη S.T.E.M. δραστηριοτήτων. 


GO TO SEMINAR
0 Comments

To World of Difference καλωσορίζει τους δέκα φετινούς νικητές που θα αλλάξουν τον κόσμο με τη δύναμη της τεχνολογίας!

20/3/2020

0 Comments

 
​Το World of Difference, το πρόγραμμα του Ιδρύματος Vodafone, που δίνει την ευκαιρία σε νέους, να αλλάξουν τον κόσμο με τη δύναμη της τεχνολογίας κλείνει φέτος δέκα χρόνια και καλωσορίζει τους δέκα νέους νικητές. Οι νέοι που επιλέχθηκαν, ηλικίας 18-35, θα εργαστούν για 6 μήνες στον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό της επιλογής τους, ενώ το Ίδρυμα Vodafone καλύπτει τον μισθό και τις εργοδοτικές τους εισφορές.
 
Για περισσότερες πληροφορίες:
Facebook - https://www.facebook.com/VodafoneFoundationGreece/  
Youtube - https://www.youtube.com/channel/UCwr8dnMx6wYk5Q9I3JBf45Q 
Instagram - https://www.instagram.com/vodafonefoundationgreece/?hl=en  
0 Comments

Αναστολή Μαθημάτων Έως 24 Μαρτίου

12/3/2020

0 Comments

 
Αγαπητοί γονείς,
Όπως ήδη είστε ενημερωμένοι, τουλάχιστον μέχρι τις 24 Μαρτίου 2020, όλες οι εκπαιδευτικές δομές της χώρας μας, συμπεριλαμβανομένου φυσικά και του ROBOTONIO, δεν θα μπορούν να πραγματοποιούν μαθήματα στον χώρο τους. Πέρα από την υποχρέωση όλων μας, ως πολίτες, να συμμορφωθούμε με τις νομικούς περιορισμούς της χώρας μας, η κρισιμότητα της κατάστασης που επέβαλε αυτούς τους περιορισμούς, επιβάλει στον κάθε έναν μας ξεχωριστά, να προσαρμοστεί σε μία νέα πραγματικότητα, με χρονικό ορίζοντα που πιθανότατα θα υπερβεί το χρονικό εύρος των δεκατεσσάρων ημερών.
Ως ομάδα του ROBOTΟΝΙΟ, η προκλήσεις που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε από τη μεριά μας είναι αρκετά σύνθετες, καθώς το αντικείμενο που υποστηρίζουμε σχετίζεται άμεσα με πολυδιάστατους εκπαιδευτικούς στόχους, στους οποίους συνυπάρχουν διαφορετικοί επιστημονικοί χώροι  (μαθηματικά, μηχανική, προγραμματισμός κ.α.), πάντα όμως με βασικό άξονα την τεχνολογία. Και την τεχνολογία αυτή, δεν τη διδάσκουμε μόνο, αλλά την αξιοποιούμε με την πρώτη ευκαιρία, για να υπερκεράσουμε τα όποια εμπόδια ορθώνονται στους εκπαιδευτικούς μας στόχους και – γιατί όχι – να μετατρέψουμε τα εμπόδια αυτά σε ευκαιρίες για τους μαθητές μας!
Στο πλαίσιο αυτό, η ομάδα μας ήδη ενεργοποίησε τους μηχανισμούς  που απαιτούνται, ώστε για όλο το χρονικό διάστημα που οι μαθητές μας θα απουσιάζουν από τις τάξεις μας, να μην απουσιάζουν και από τα αγαπημένα τους μαθήματα. Με τις πιο σύγχρονες και απλές διαδικτυακές πλατφόρμες, θα επιχειρήσουμε να διατηρήσουμε τις γνώσεις που κατακτήσαμε όλο το σχολικό έτος, να γνωρίσουμε νέες δυνατότητες μέσα από την τεχνολογία, να καλλιεργήσουμε την κουλτούρα χρήσης των ηλεκτρονικών μέσων για δημιουργικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και φυσικά να διασφαλίσουμε ότι μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς, όλοι οι μαθητές μας θα έχουν ολοκληρώσει τις απαιτήσεις της ετήσιας στοχοθεσίας του κάθε τμήματος που ακολουθούν. Φυσικά, λόγω της φύσης κάποιων μαθημάτων μας και των διαφορετικών ηλικιακών ομάδων των μαθητών μας, θα χρειαστούν προσαρμογές, οι οποίες καταβάλουμε προσπάθειες να ολοκληρωθούν σύντομα και με τέτοιον τρόπο, που θα εκπλήξουν ευχάριστα τους μαθητές μας. Για τον λόγο αυτό, για κάθε τμήμα θα ακολουθήσει από την ομάδα μας σύντομα νεότερη ενημέρωση, με όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες.
Mε εκτίμηση
Η ομάδα του ROBOTONIO

0 Comments

1st ROBOTNIO FESTIVAL

28/10/2019

0 Comments

 
Το 1ο ROBOTONIO FESTIVAL πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 8 Ιουνίου 2019 στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (ΠΑΔΑ) με μεγάλη επιτυχία! Οι μαθητές μας παρουσίασαν τα έργα τους στους επισκέπτες, πήραν μέρος σε αγώνες με ρομπότ, έπαιξαν ποδόσφαιρο μα πάνω απ' όλα διασκέδασαν κλείνοντας μια πολύ γεμάτη και εποικοδομητική σχολική χρονιά!
0 Comments

Athens Science Festival 2019

10/4/2019

0 Comments

 
​Το ROBOTONIO συμμετείχε στο Athens Science Festival 2019 με μια διαδραστική έκθεση και 2 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς και παιδιά! Μαζί μας οι μαθητές μας, εξηγούσαν ακούραστα σε μικρούς και μεγάλους τα project που έχουν φτιάξει: Το smart home, τα soft robots, τις ανεμογεννήτριες, τους δορυφόρους και άλλα πολλά! Σας ευχαριστούμε όλους όσους μας τιμήσατε με την παρουσία σας!
0 Comments

Athens Science Festival

2/4/2019

0 Comments

 
Picture
Ξεκινάει αύριο το Athens Science Festival και το ROBOTONIO συμμετέχει με 
✔ διαδραστική έκθεση στην Τέντα Μηχανικής/Ρομποτικής την Κυριακή 11:00-19:00
✔ 1 workshop για εκπαιδευτικούς προσχολικής αγωγής την Παρασκευή 16:00-17:30 και 
✔1 εργαστήριο για παιδιά 6-12 ετών την Κυριακή 13:00-14:30
​Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα 

asf2019_program-digital.pdf
File Size: 1425 kb
File Type: pdf
Download File

0 Comments

Μπορείς να σώσεις το νερό;

15/3/2019

0 Comments

 
Picture
Το νερό κατασπαταλάται  και υποβαθμίζεται σ’ ολόκληρο τον κόσμο. Το 18% του παγκόσμιου πληθυσμού δεν έχει πρόσβαση σε ασφαλές πόσιμο νερό, ενώ το 40% στερείται  εγκαταστάσεων  βασικής υγιεινής. Καθημερινά,  περίπου 6.000 άνθρωποι, οι περισσότεροι παιδιά, πεθαίνουν από αίτια που σχετίζονται με το νερό.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα του Νερού, που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 22 Μαρτίου, το ROBOTONIO  διοργανώνει STEAM εργαστήριο για μαθητές 6-12 ετών (α΄-στ΄ δημοτικού) με σκοπό να τους ευαισθητοποιήσει για την  χρησιμότητα του νερού και για την επιτακτική ανάγκη διαφύλαξής του. Στο εργαστήριο, ακολουθώντας τη στρατηγική μάθησης design thinking, οι μαθητές θα μάθουν την αναγκαιότητα του νερού, τις επιπτώσεις της κατασπατάλησης του και θα κατασκευάσουν, χρησιμοποιώντας τη Μηχανική, έναν τρόπο συλλογής και διανομής του από ανακυκλώσιμα υλικά.

Παρασκευή 22 Μαρτίου
18:00-19:30
Κόστος συμμετοχής: 15€
Περισσότερες πληροφορίες και κρατήσεις θέσεων στο 2104944402


    ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Submit
0 Comments

ΠΩΣ ΠΕΤΑΕΙ Ο ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ;

11/3/2019

0 Comments

 
Picture
Ένας χαρταετός είναι ένα  αντικείμενο λίγο βαρύτερο από τον αέρα που πετάει ... σαν ένα αεροπλάνο. Οι περισσότεροι χαρταετοί έχουν τρία κύρια μέρη: το σώμα (το οποίο έρχεται σε πολλά διαφορετικά σχήματα και μεγέθη), την ουρά και τον άξονα ελέγχου. Το σώμα του χαρταετού αποτελείται από το σκελετό του, που κατασκευάζεται συνήθως από ελαφρύ υλικό όπως ξύλο ή πλαστικό και το εξωτερικό του  κάλυμμα, που αποτελείται από χαρτί, ύφασμα ή πλαστικό το οποίο  τεντώνεται πάνω στο πλαίσιο, μετατρέποντάς το σε ένα είδος πτερύγιου. Η ουρά  και ο άξονας ελέγχου βοηθούν τον οδηγό του χαρταετού να τον ελέγχει . Κατά τη διάρκεια της πτήσης, ο χαρταετός συνδέεται με τον οδηγό  από τον άξονα  ελέγχου, ο οποίος συνδέεται με την ουρά. Ο χαρταετός περιστρέφεται και καταδύεται στο σημείο όπου η ουρά ενώνεται  με τον άξονα ελέγχου. 
Οι τέσσερις δυνάμεις της πτήσης (δηλαδή η ανύψωση, το βάρος, η αντίσταση του αέρα και η ώθηση) επηρεάζουν τους χαρταετούς με τον ίδιο τρόπο που επηρεάζουν τα αεροπλάνα και οτιδήποτε άλλο πετάει. Η ανύψωση είναι η προς τα πάνω δύναμη που ωθεί έναν χαρταετό στον αέρα. Η ανύψωση δημιουργείται από τις διαφορές στην πίεση του αέρα, οι οποίες δημιουργούνται από τον αέρα που κινείται πάνω από το σώμα του χαρταετού. Το σχήμα το χαρταετών και οι γωνίες είναι τέτοια ώστε ο αέρας που κινείται πάνω από τον χαρταετό να κινείται γρηγορότερα από τον αέρα που κινείται από κάτω.  Ο Daniel Bernoulli, ένας ελβετικός μαθηματικός του 18ου αιώνα, ανακάλυψε ότι η πίεση ενός σώματος (όπως ο αέρας) μειώνεται καθώς το σώμα επιταχύνεται. Δεδομένου ότι η ταχύτητα του αέρα πάνω από τον χαρταετό είναι μεγαλύτερη από την ταχύτητα του αέρα κάτω, η πίεση πάνω  είναι μικρότερη από την πίεση κάτω και ο χαρταετός ωθείται στον αέρα με αποτέλεσμα να πετάει! Για να εκτοξεύσετε ένα χαρταετό στον αέρα η δύναμη ανύψωσης πρέπει να είναι μεγαλύτερη από τη δύναμη του βάρους. Για να κρατήσετε ένα χαρταετό σταθερό, οι τέσσερις δυνάμεις πρέπει να είναι σε ισορροπία.  
0 Comments
<<Previous

    Επιμέλεια Άρθρων

    ROBOTONIO 

    Archives

    August 2020
    June 2020
    May 2020
    March 2020
    October 2019
    April 2019
    March 2019
    February 2019
    January 2019
    December 2018
    November 2018
    October 2018
    September 2018
    June 2016
    May 2016

    RSS Feed

Τοποθεσία

ROBOTONIO ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ 
ΓΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ 203 
Τ: 210 4944 402
ROBOTONIO ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΒΑΣ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ 40
​Τ: 2105759151

Τι είναι το STEAM;

Η καινοτομία είναι στενά συνδεδεμένη με την Επιστήμη (Science), την Τεχνολογία (Technology),  την Μηχανική (Engineering) και τα Μαθηματικά (Maths), πεδία στα οποία βασίζεται η εκπαιδευτική προσέγγιση STEM. Η καινοτομία όμως είναι και κάτι άλλο: είναι η πρωτοποριακή ιδέα που θα κάνει τη διαφορά, η δημιουργία που θα προκαλέσει τις ανθρώπινες αισθήσεις δίνοντας λύση σε δισεπίλυτα προβλήματα. Είναι η Tέχνη, που η απουσία της από τον χώρο των επιστημών οδηγεί σε τετριμμένες λύσεις, περιορίζει τη δημιουργικότητα. Στο σημείο αυτό λοιπόν έρχεται η τέχνη, για να συμπληρώσει το παζλ της επιτυχίας: STEM + Art = STEAM

Ακολουθήστε μας!

    Γραφτείτε στο δωρεάν εβδομαδιαίο μας NEWSLETTER και θα ενημερώνεστε για όλες μας τις προσφορές, καθώς και με ενδιαφέροντα άρθρα από τον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής και του STEAM

    Στη διεύθυνση email που θα εισάγετε, θα σας αποστέλλεται ενημερωτικό υλικό, όπως νέες προσφορές, εκδηλώσεις, ενδιαφέροντα άρθρα και απόψεις από τον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής κλπ
ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER