ROBOTONIO

  • TO ROBOTONIO
    • Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ
    • NEA
    • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
    • ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ >
      • WRO >
        • WRO 2024
        • WRO 2021
        • WRO 2018
        • WRO 2017
      • FLL jr
      • FLL >
        • FLL 2021 - CARGO CONNECT
        • FLL 2019 - INTO ORBIT
        • FLL 2018 - HYDRODYNAMICS
    • ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΑΣ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
    • ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
  • ROBOTONIO ELEVATE
  • SUMMER SCHOOL 2025
  • ΠΑΙΔΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ
    • 4-5 ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ >
      • ΜΙΚΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
    • 6-12 ΔΗΜΟΤΙΚΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Kids
        • ROBOTONIO INTERMEDIATE
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Programming Beginner
        • Programming Python PCEP
      • 3D PRINTING
    • 12+ ΓΥΜΝΑΣΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Advanced
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Programming Python Experts
      • 3D PRINTING
    • 15+ ΛΥΚΕΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Advanced
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Programming Python PCAP
    • STEM CHALLENGE DAY
    • ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
    • ONLINE KIDS ACADEMY >
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ONLINE KIDS ACADEMY
      • 3D DESIGN - 3D PRINTING ONLINE KIDS ACADEMY
      • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ONLINE KIDS ACADEMY
    • ΕΓΓΡΑΦΕΣ
    • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ
  • ROBOTONIO RESEARCH LAB
  • ROBOTONIO FESTIVAL
    • 1st ROBOTONIO FESTIVAL
    • 2nd ROBOTONIO FESTIVAL
    • 3rd ROBOTONIO FESTIVAL
  • ROBOTONIO
    • OUR PHILOSOPHY
    • ABOUT US
    • OUR AWARDS
    • COMMUNICATION
  • COURSES FOR KIDS
    • PRESCHOOL >
      • LITTLE SCIENTISTS
    • ELEMENTARY >
      • ROBOTICS >
        • ROBOTONIO KIDS
        • ROBOTONIO INTERMEDIATE
      • PROGRAMMING >
        • Programming Intermediate
        • Programming Advanced
    • Middle/High School >
      • ROBOTICS >
        • Robotonio Advanced
      • PROGRAMMING >
        • Programming Advanced
  • INNOVATION FOR TEACHERS
  • ROBOTONIO RESEARCH LAB
  • TO ROBOTONIO
    • Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ
    • NEA
    • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
    • ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ >
      • WRO >
        • WRO 2024
        • WRO 2021
        • WRO 2018
        • WRO 2017
      • FLL jr
      • FLL >
        • FLL 2021 - CARGO CONNECT
        • FLL 2019 - INTO ORBIT
        • FLL 2018 - HYDRODYNAMICS
    • ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΑΣ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
    • ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
  • ROBOTONIO ELEVATE
  • SUMMER SCHOOL 2025
  • ΠΑΙΔΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ
    • 4-5 ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ >
      • ΜΙΚΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
    • 6-12 ΔΗΜΟΤΙΚΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Kids
        • ROBOTONIO INTERMEDIATE
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Programming Beginner
        • Programming Python PCEP
      • 3D PRINTING
    • 12+ ΓΥΜΝΑΣΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Advanced
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Programming Python Experts
      • 3D PRINTING
    • 15+ ΛΥΚΕΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Advanced
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Programming Python PCAP
    • STEM CHALLENGE DAY
    • ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
    • ONLINE KIDS ACADEMY >
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ONLINE KIDS ACADEMY
      • 3D DESIGN - 3D PRINTING ONLINE KIDS ACADEMY
      • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ONLINE KIDS ACADEMY
    • ΕΓΓΡΑΦΕΣ
    • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ
  • ROBOTONIO RESEARCH LAB
  • ROBOTONIO FESTIVAL
    • 1st ROBOTONIO FESTIVAL
    • 2nd ROBOTONIO FESTIVAL
    • 3rd ROBOTONIO FESTIVAL
  • ROBOTONIO
    • OUR PHILOSOPHY
    • ABOUT US
    • OUR AWARDS
    • COMMUNICATION
  • COURSES FOR KIDS
    • PRESCHOOL >
      • LITTLE SCIENTISTS
    • ELEMENTARY >
      • ROBOTICS >
        • ROBOTONIO KIDS
        • ROBOTONIO INTERMEDIATE
      • PROGRAMMING >
        • Programming Intermediate
        • Programming Advanced
    • Middle/High School >
      • ROBOTICS >
        • Robotonio Advanced
      • PROGRAMMING >
        • Programming Advanced
  • INNOVATION FOR TEACHERS
  • ROBOTONIO RESEARCH LAB

ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ

Καλλιεργώντας τη Δημιουργικότητα στο Robotonio

3/7/2025

0 Comments

 
Η δημιουργικότητα είναι η πιο απαιτητική – αλλά και η πιο πολύτιμη – δεξιότητα σκέψης. Τη θαυμάζουμε στις τέχνες, την τεχνολογία, την καθημερινή ζωή. Την κυνηγάμε γιατί μας βοηθά να κατανοούμε βαθύτερα τον κόσμο και να τον μετασχηματίζουμε.
Η δημιουργικότητα ξεκινά από τη φαντασία. Η Ιστορία μάς δείχνει ότι όσα φανταζόμαστε σήμερα, συχνά γίνονται πραγματικότητα αύριο. Στο Robotonio, χτίζουμε πάνω σε αυτό το όραμα: ένα εργαστήριο όπου η φαντασία των παιδιών είναι το πρώτο υλικό κάθε μάθησης.
Με βάση την εμπειρία μου ως εκπαιδευτικός ρομποτικής και δημιουργικής σκέψης, έχω διαπιστώσει ότι η δημιουργικότητα δεν είναι προνόμιο των «καλλιτεχνών» – είναι τρόπος σκέψης. Και όπως κάθε δεξιότητα, καλλιεργείται. Ακολουθούν τέσσερις βασικές παιδαγωγικές πρακτικές που εφαρμόζουμε στα εργαστήρια του Robotonio για να ενισχύσουμε τη δημιουργικότητα των μαθητών μας.
Picture

1. Σχεδιάζουμε δραστηριότητες που επιτρέπουν στους μαθητές να εξερευνήσουν τη δημιουργικότητά τους με ουσιαστικό και βιωματικό τρόπο.

Παράδειγμα: Σε ένα project με θέμα τα φυσικά φαινόμενα, παιδιά ηλικίας 7–8 ετών καλούνται να κατασκευάσουν ένα ρομπότ που να προειδοποιεί για σεισμό ή πλημμύρα. Δεν τους δίνουμε έτοιμες οδηγίες – μόνο τη γενική πρόκληση. Χρησιμοποιούν αισθητήρες, δοκιμάζουν ιδέες, σχεδιάζουν, αποτυγχάνουν και ξαναπροσπαθούν. Το κάθε παιδί προσεγγίζει την πρόκληση διαφορετικά – άλλος φτιάχνει σεισμογράφο, άλλος χτίζει ένα "έξυπνο σπίτι". Η τεχνολογία είναι εργαλείο. Η φαντασία οδηγεί.
Άλλο παράδειγμα: Τα παιδιά νηπιαγωγείου, στο πλαίσιο θεματικής για τα ζώα, σχεδιάζουν το δικό τους ρομπότ-ζωάκι, του δίνουν όνομα, φτιάχνουν ιστορία και το προγραμματίζουν να αντιδρά με ήχο ή κίνηση. Για εκείνα, είναι παιχνίδι – για εμάς, είναι καθαρή δημιουργικότητα και πρώιμος σχεδιαστικός τρόπος σκέψης (design thinking).
Picture

​2. Εκτιμούμε τη δημιουργικότητα, την αναγνωρίζουμε και τη γιορτάζουμε.

Σε κάθε project, αφιερώνουμε χρόνο για να παρουσιάσουν οι μαθητές τις κατασκευές τους στην ομάδα. Δεν αξιολογούμε μόνο τη λειτουργικότητα του ρομπότ αλλά και την πρωτοτυπία της ιδέας, τη φαντασία της ιστορίας πίσω από την κατασκευή, την αισθητική και τη διαδρομή που ακολούθησε κάθε παιδί.
Ένα τμήμα Δ’ Δημοτικού, για παράδειγμα, είχε δημιουργήσει ρομποτικά οχήματα. Όταν ολοκλήρωσαν την κατασκευή, τους ζητήσαμε να τα «μεταμορφώσουν» σε κάτι διαφορετικό – ένα όχημα εξερεύνησης για τον Άρη, ένα ρομπότ-ταχυδρόμο ή έναν μηχανικό βοηθό για κάποιον με αναπηρία. Η εντολή ήταν μία: φανταστείτε κάτι που δεν υπάρχει και δώστε του ζωή. Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν – και η τάξη μετατράπηκε σε φουτουριστικό εργαστήριο ιδεών.
Picture

3. Διδάσκουμε τις επιμέρους δεξιότητες που υποστηρίζουν τη δημιουργικότητα.

Η δημιουργικότητα δεν είναι ένα μαγικό χάρισμα. Είναι μια σύνθετη δεξιότητα που απαιτεί παρατήρηση, σύνδεση εννοιών, πειραματισμό, επιχειρηματολογία. Γι’ αυτό ενθαρρύνουμε τη διερευνητική μάθηση μέσα από ερωτήσεις και πειράματα.
Σε ένα εργαστήριο ρομποτικής για μαθητές Β’ και Γ’ Δημοτικού, δώσαμε την εξής πρόκληση: «Πώς θα μπορούσε ένα ρομπότ να ανοίγει μια πόρτα χωρίς ανθρώπινη βοήθεια;» Δεν δώσαμε καμία έτοιμη λύση. Τα παιδιά έπρεπε να σκεφτούν μόνα τους: πότε και πώς θα έπρεπε να ενεργοποιείται ο μηχανισμός; Με ποιον τρόπο θα μπορούσε να καταλάβει ότι πρέπει να ανοίξει ή να κλείσει;
Χρησιμοποιώντας αισθητήρες απόστασης και κινητήρες, άλλαξαν επανειλημμένα το σχέδιο τους, δοκίμασαν διαφορετικές παραμέτρους και τροποποιούσαν τον προγραμματισμό μέχρι να λειτουργήσει όπως το φαντάζονταν. Κάθε μικρό εμπόδιο πυροδοτούσε νέα ερωτήματα: Τι γίνεται αν κάποιος σταθεί μπροστά στην πόρτα; Αν η πόρτα είναι πολύ βαριά;
Μέσα από αυτή τη διαδικασία, καλλιέργησαν αναλυτική σκέψη, δημιουργική επίλυση προβλημάτων, συνεργασία και βασικές αρχές αυτοματισμού – δεξιότητες απαραίτητες σε κάθε δημιουργική πορεία

Picture

4. Δίνουμε χώρο και ελευθερία. Αφαιρούμε περιττούς περιορισμούς.

Η δημιουργικότητα δεν ανθίζει υπό πίεση, ούτε σε περιβάλλοντα που τα πάντα είναι προκαθορισμένα. Για τον λόγο αυτό, φροντίζουμε να εντάσσουμε στα προγράμματά μας ανοιχτές προκλήσεις (open-ended challenges).
Σε ένα camp δώσαμε στους μαθητές μια πρόκληση χωρίς οδηγίες:​ «Σχεδιάστε ένα ρομπότ που να λύνει ένα πραγματικό πρόβλημα της καθημερινότητας.» Τα παιδιά είχαν απόλυτη ελευθερία να επιλέξουν το πρόβλημα, τη μορφή του ρομπότ και τον τρόπο λειτουργίας του.
Κάποιοι σχεδίασαν ρομπότ-σκουπιδιάρηδες που ακολουθούσαν γραμμές και συνέλεγαν απορρίμματα. Άλλοι έφτιαξαν ρομπότ που βοηθούσαν ηλικιωμένους να σηκώσουν αντικείμενα από το πάτωμα. Μια ομάδα δημιούργησε ένα “προειδοποιητικό ρομπότ” που ενεργοποιούσε ήχο όταν κάποιος πλησίαζε μια επικίνδυνη περιοχή.
Κάθε παιδί ή ομάδα ακολούθησε τη δική του διαδρομή: πειραματισμός με αισθητήρες, μηχανικές δοκιμές, πολλαπλές εκδοχές του προγραμματισμού. Το αποτέλεσμα δεν ήταν απλώς ρομπότ – ήταν λύσεις φτιαγμένες από παιδιά που τόλμησαν να συνδυάσουν φαντασία, τεχνολογία και κοινωνική ευαισθησία.

Picture

Μαθαίνουμε μέσα από το βίωμα

Η φαντασία και η δημιουργικότητα είναι τα καύσιμα του μέλλοντος. Όταν τα παιδιά δημιουργούν αυτό που φαντάζονται, δεν μαθαίνουν απλώς– μεταμορφώνονται.
Το να διδάξουμε στα παιδιά πώς να σκέφτονται είναι πιο σημαντικό από το να τους διδάξουμε τι να σκέφτονται.
Και η δημιουργικότητα είναι η πιο τολμηρή – και η πιο ανθρώπινη – μορφή σκέψης.
0 Comments

2ο βραβείο Innovation Project για τους Moving Minds και πρόκριση για το Μαρόκο

18/8/2023

0 Comments

 
Picture
Η ομάδα μας Moving Minds, αφού προκρίθηκε στον Προκριματικό της Ατικής, διέπρεψε και στη Θεσσαλονίκη αφού κατόρθωσε να κερδίσει το 2ο βραβείο στο project καινοτομίας στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ρομποτικής και Καινοτομίας FIRST LEGO League και να κατακτήσει την 6η θέση Πανελληνίως ανάμεσα σε 188 ομάδες! Αυτή  η θέση τούς δίνει και την ευκαιρία να εκπροσωπήσουν την Ελλάδα στον Παγκόσμιο διαγωνισμό Ρομποτικής και Καινοτομίας FIRST LEGO League Open International Morocco 2023!

Βραβείο για το Innovation Project και πρόκριση για τον 
Τελικό στη Θεσσαλονίκη!  
​3/2/2024



Οι Moving Minds-Robotonio FLL Team τα κατάφεραν για άλλη μια χρονιά! Συγχαρητήρια σε μαθητές, προπονητές και γονείς!!!! 
0 Comments

Το 3rd ROBOTONIO Festival ολοκληρώθηκε με επιτυχία!

16/8/2023

0 Comments

 
​Το 3rd ROBOTONIO Festival πραγματοποιήθηκε με τεράστια επιτυχία την Κυριακή 18 Ιουνίου 2023 στο Σεράφειο Δήμου Αθηναίων - Serafio City of Athens. Περίπου 500 μαθητές και 1400 επισκέπτες μας τίμησαν με την παρουσία τους και θαύμασαν από κοντά τις δημιουργίες των μαθητών μας, παρόλο τον βροχερό καιρό! Για να δείτε περισσότερα για τα project που παρουσίασαν οι μαθητές μας, ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο: https://www.robotonio.gr/3rd-robotonio-festival.html
0 Comments

Η GreenEye είναι "Highly Commended Team" από τον ESA

16/8/2023

0 Comments

 
Picture
​Συγχαρητήρια στην ομάδα μας GreenEYE, που είναι μία από τις 6 ομάδες που κρίθηκε από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Διαστήματος και τη Raspberry Foundation ως "Highly Commended", η μοναδική ελληνική ομάδα που έφτασε σε αυτή τη διάκριση και θα έχει την τύχη να συμμετάσχει σε live συνάντηση με τους αστροναύτες του Διεθνούς Διαστημικού Σταθμού, το φθινόπωρο!
Ο φετινός διαγωνισμός Space Mission Lab έφτασε στο τέλος του, με τον έλεγχο των επιστημονικών εκθέσεων και την ανάδειξη των 10 (winning teams) συν 6 (highly commended teams) ομάδων που ξεχώρισαν από τους κριτές. Και οι δύο ομάδες μας, η LevelUP και η GreenEYE, ολοκλήρωσαν επιτυχώς και τα τέσσερα στάδια της δοκιμασίας, αφού το πρόγραμμά τους έτρεξε με επιτυχία στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό και οι εκθέσεις των μαθητών μας αξιολογήθηκαν επιτυχώς από τις κριτικές επιτροπές.
ο διαγωνισμός Space Mission Lab συν-διοργανώνεται από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Διαστήματος και τη Raspberry Foundation κάθε χρόνο, δίνοντας τη δυνατότητα στους μαθητές να πειραματιστούν με σύγχρονα τεχνολογικά μέσα, στον χώρο του διαστήματος. Ενδεικτικά, φέτος κατέθεσαν την πρότασή τους 1.771 ομάδες, εκ των οποίων 498 ομάδες πέρασαν στη 2η φάση και τελικά 294 ομάδες (μαζί με τις δύο δικές μας), είχαν την χαρά να συμμετάσχουν και στην 4η και τελευταία φάση.
Είμαστε διπλά χαρούμενοι, καθώς η ομάδα GreenEYE όχι μόνο ολοκλήρωσε με επιτυχία και την 4η φάση του διαγωνισμού (όπως εξάλλου και η ομάδα LevelUP), αλλά κατάφερε να συμπεριληφθεί και σε μία από τις «Highly Commended» ομάδες, η μοναδική ελληνική για φέτος ομάδα που έφτασε σε αυτή τη διάκριση και θα έχει την τύχη να συμμετάσχει σε live video με αστροναύτες του Διεθνούς Διαστημικού Σταθμού, το προσεχές φθινόπωρο!
Δείτε όλα τα αποτελέσματα:
​https://www.esa.int/Education/AstroPI/Astro_Pi_Mission_Space_Lab_2022_23_The_results 
0 Comments

Νέο ROBOTONIO στο κέντρο του Πειραιά!

17/2/2023

1 Comment

 
Picture
Το νέο ROBOTONIO βρίσκεται στο Κέντρο του Πειραιά! Λουκά Ράλλη 98 & Βασ. Γεωργίου Β΄. Θα μας βρείτε στο τηλέφωνο 2121058869,  Δευτέρα, Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή 17:00-21:00 και Σάββατο 10:00-14:00. 
1 Comment

July 26th, 2022

26/7/2022

 
Picture
1st BREAKTHROUGH AWARD

Το 1ο Βραβείο Πρωτοεμφανιζόμενης Ομάδας έλαβαν οι DREAM TEAM ενώ και οι δύο ομάδες έφτασαν μέχρι τον τελικό!


Οι MOOVING MINDS και οι DREAM TEAM ήταν μέσα στις 13 ομάδες της Αττικής και Πελοποννήσου  που  προκρίθηκαν στον τελικό του FLL 2021, CARGO CONNECT, στη Θεσσαλονίκη. Εκεί οι DREAM TEAM απέδειξαν ότι αν και μικροί στην ηλικία είχαν μεγάλες δυνάμεις για να κερδίσουν το 1ο βραβείο Πρωτοεμφανιζόμενης Ομάδας. ​

Πρωταθλητές Ελλάδας στον WRO 2021!

27/9/2021

 
Picture
Την 1η θέση στην Ελλάδα κατέκτησε η ομάδα μας ROBOTONIO, και την 19η Παγκοσμίως, στον διαγωνισμό WRO (WORLD ROBOT OLYMPIAD), στην κατηγορία Regular δημοτικού. Η Έλενα (12 ετών), ο Λάμπρος (12 ετών) και η Νεφέλη (11 ετών) έδειξαν τον καλύτερό τους εαυτό και με την καθοδήγηση του προπονητή τους Κασμίρη Τάσο, κατέκτησαν την κορυφή! 

European Astro Pi Challenge 2020-21

11/6/2021

 
Τον προηγούμενο μήνα, 214 μαθητικές ομάδες από όλη την Ευρώπη κατάφεραν να «τρέξουν» το πρόγραμμά τους, λίγο πιο μακριά από ότι συνηθίζεται. Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα που ανέπτυξε η κάθε ομάδα σε Python, «έτρεξε» στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (ISS), 400 χιλιόμετρα περίπου μακριά από την επιφάνεια του πλανήτη μας, με σκοπό να συλλέξει δεδομένα, που στην τελευταία φάση της διοργάνωσης, θα πρέπει η κάθε ομάδα να τα αξιοποιήσει στο πλαίσιο του πειράματος, που έχει επιλέξει. 
Είμαστε περήφανοι που μία από τις παραπάνω ομάδες είναι και η ομάδα του ROBOTONIO «Big Brains»! Συγχαρητήρια στα παιδιά μας και σε όλες τις υπόλοιπες ομάδες! Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία στην προσπάθειά σας!!!
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ

Ασφάλεια στην τάξη

18/8/2020

 
Picture
Για εμάς, την ομάδα του ROBOTONIO, προέχει η ασφάλεια των παιδιών έτσι τηρούμε ευλαβικά τους κανόνες υγιεινής καθώς και τις συστάσεις του Υπουργείου Υγείας.
Επιπρόσθετα:
- Μετά από κάθε μάθημα απολυμαίνουμε τα εκπαιδευτικά υλικά που χρησιμοποιούν οι μαθητές καθώς και τις αίθουσες.
- Οι μαθητές μας εργάζονται με ατομικά ρομποτικά πακέτα LEGO και ατομικά Laptop ή tablet, και δεν μοιράζονται κανένα αντικείμενο.
- Στις αίθουσές μας υπάρχουν τόσοι μαθητές όσοι επιτρέπονται 
βάσει τετραγωνικών μέτρων. Αυτό σημαίνει ολιγομελή τμήματα των 6-8 μαθητών.
- Αποφεύγουμε να συνωστιζόμαστε στους διαδρόμους.
- Οι χώροι μας είναι εγκεκριμένοι και αδειοδοτημένοι από τον ΕΟΠΠΕΠ τόσο για την ασφάλειά τους, όσο και για τον φυσικό αερισμό και φωτισμό τους.
- Σε κάθε αίθουσα αλλά και στους κοινόχρηστους χώρους υπάρχουν αντισηπτικά τα οποία χρησιμοποιούν οι μαθητές πριν εισέλθουν και πριν εξέλθουν από την αίθουσα.
- Πριν την είσοδο στην τάξη, θα γίνεται θερμομέτρηση των μαθητών, προληπτικά.
Σε ό,τι αφορά στην εκπαίδευση και στο περιβάλλον στο οποίο βρίσκονται τα παιδιά μας, σαν εκπαιδευτικοί και γονείς, θέλουμε και προσπαθούμε για το καλύτερο!

Δέκα νέοι χρησιμοποιούν την τεχνολογία για να προσφέρουν κοινωνικό έργο με επίκεντρο τον άνθρωπο μέσα από το πρόγραμμα World of Difference

6/6/2020

 
Picture
Το πρόγραμμα του Ιδρύματος Vodafone, World of Difference, που δίνει την ευκαιρία σε νέους να προσφέρουν κοινωνικό έργο με επίκεντρο τον άνθρωπο μέσα από τη δύναμη της τεχνολογίας, δουλεύοντας στον Μη Κυβερνητικό Οργανισμό της επιλογής τους, ανακοινώνει σήμερα τους φετινούς νικητές.  
 
Οι δέκα νέοι, ηλικίας 18-35 ετών ξεχώρισαν, όχι μόνο για το πάθος τους για κοινωνική προσφορά, αλλά και για τις τεχνολογικές τους γνώσεις και, παρά τις δυσκολίες που έφεραν τα μέτρα περιορισμού της κυκλοφορίας για την αντιμετώπιση της πανδημίας, προσάρμοσαν τον τρόπο εργασίας στη νέα πραγματικότητα και ήδη ανέλαβαν έργο στον Μη Κυβερνητικό Οργανισμό της επιλογής τους.  
 
«Με εργαλείο μια ψηφιακή πλατφόρμα ενημέρωσης, στοχεύω να διευκολύνω την πρόσβαση των ευπαθών κοινωνικών ομάδων στην αγορά εργασίας», δήλωσε η Ορθοδοξία Σκούρα, η οποία εργάζεται στον ΜΚΟ Equal Society ως υπεύθυνη για την ανάπτυξη και εμπλουτισμό της πλατφόρμας zhteitai.gr, με αγγελίες για χιλιάδες συνανθρώπους μας που βιώνουν έντονο αποκλεισμό.  
 
«Ο στόχος είναι να εκπαιδεύσουμε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως είναι οι πρόσφυγες, οι μακροχρόνια άνεργοι και τα άτομα με αναπηρία, προκειμένου να ενσωματωθούν στο ανθρώπινο δυναμικό της χώρας και κατ’ επέκταση την κοινωνία», ανέφερε ο Άμπεντ Αλ Ραχμάν Χαμάμι, ο οποίος εργάζεται στον ΜΚΟ Social Hackers Academy αναπτύσσοντας μια e-learning πλατφόρμα που θα διευκολύνει την πρόσβαση των ευπαθών ομάδων στη δωρεάν εκπαίδευση κώδικα και προγραμματισμού. 
 
«Προσφέρουμε τη μέθοδο, τα εργαλεία και την υποστήριξη, ώστε οι άνθρωποι με νοητική αναπηρία να έχουν τη δυνατότητα να ζήσουν με τη μεγαλύτερη δυνατή πληρότητα τη ζωή τους», δήλωσε ο Δημήτρης Τουρλίδας, ο οποίος εργάζεται στο Εργαστήρι Ειδικής Αγωγής ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ και ασχολείται με τη δημιουργία της πρώτης ηλεκτρονικής πλατφόρμας στην Ελλάδα, για τη δημιουργία και διαχείριση θέσεων εργασίας για ανθρώπους με αναπηρία, με στόχο την κοινωνική τους ένταξη και το δικαίωμά τους στην εργασία. 
 
«Εξασφαλίζουμε ισότητα ευκαιριών, προσφέροντας το δικαίωμα συμμετοχής στον αθλητισμό σε όλους», δήλωσε η Φωτεινή Σαρρίδου, η οποία απασχολείται στον Αθλητικό Σύλλογο Ατόμων με Αναπηρία ΗΡΟΔΙΚΟΣ με αντικείμενο τη δημιουργία ενός application, μέσω του οποίου άτομα με αναπηρία θα μπορούν να βρίσκουν εξειδικευμένους καθηγητές φυσικής αγωγής οπουδήποτε στην Ελλάδα, με στόχο την ισότιμη συμμετοχή τους στον αθλητισμό, τόσο για την ενίσχυση της φυσικής τους κατάστασης και αυτονομίας όσο και για την ένταξή τους στην κοινωνία και την αγορά εργασίας. 
 
«Εργαζόμαστε για την αναγνώριση και αποδοχή των ατόμων με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας, για την ομαλότερη ενσωμάτωσή τους στην ελληνική κοινωνία», ανέφερε ο Νίκος Σχετάκης, ο οποίος εργάζεται στο Πανελλήνιο Σωματείο Ατόμων με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) με την επωνυμία ADHD Hellas και σχεδιάζει ψηφιακές δράσεις για την αναγνώριση και υποστήριξη της ΔΕΠΥ, ενώ πραγματοποιεί διαδικτυακά σεμινάρια για ενήλικες με ΔΕΠΥ. 
 
«Στόχος μας είναι η ενδυνάμωση των ατόμων άνω των 65 ετών, η καταπολέμηση των διακρίσεων λόγω ηλικίας και η προσφορά ίσων ευκαιριών, με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων της τεχνολογίας», δήλωσε ο Νίκος Βανδώρος, ο οποίος εργάζεται στην ΜΚΟ People Behind, προκειμένου να μειώσει τον τεχνολογικό αναλφαβητισμό των ατόμων άνω των 65 ετών. Το διάστημα αυτό απασχολείται με τη δημιουργία του εκπαιδευτικού περιεχομένου που θα χρησιμοποιηθεί στα εκπαιδευτικά προγράμματα του Οργανισμού μέσω του e-Πανεπιστημίου Τρίτης Ηλικίας. 
 
«Προσφέρουμε στους νέους ευκαιρίες να αποκτήσουν γνώσεις και εμπειρίες μέσα από διαδραστικές, ομαδικές δράσεις που θα τους ωφελήσουν τόσο στην προσωπική όσο και την επαγγελματική τους ζωή», υποστηρίζει ο Βασίλης Ραφαήλ, ο οποίος στο πλαίσιο της εργασίας του στο Κέντρο Νέων Connect your City, μια πρωτοβουλία της ΙΑΣΙΣ ΑμΚΕ, αναπτύσσει ένα καινοτόμο παιχνίδι, που φιλοδοξεί να ενεργοποιήσει τους νέους και τον κοινωνικό τους εαυτό. Μάλιστα, το διάστημα αυτό οι χρήστες του παιχνιδιού εκτός από διασκεδαστικά challenges που αντιμετωπίζουν, καλούνται να καλύψουν μέσω εθελοντικών δράσεων και ανάγκες συνανθρώπων μας, που δεν μπορούν να επισκεφθούν καταστήματα τροφίμων ή φαρμακεία. 
 
«Οραματιζόμαστε να φέρουμε μαθητές και φοιτητές σε επαφή με ένα επιστημονικά και τεχνολογικά ολοκληρωμένο πρόγραμμα, που θα τους βοηθήσει να κατανοήσουν ότι η ενασχόλησή μας με το διάστημα δεν αφορά μόνο την εξερεύνησή του αλλά και τη βελτίωση της ζωής μας στη γη σε τομείς, όπως η ιατρική», δήλωσε ο Ηλίας Ψυρούκης, ο οποίος απασχολείται στη SPIN - Space Innovation AMKE. Ο Ηλίας εργάζεται προσφέροντας τα απαραίτητα μέσα σε μαθητές και φοιτητές ώστε να κατασκευάσουν τους δικούς τους μικρούς δορυφόρους, που θα βοηθήσουν στην εκτέλεση σημαντικών πειραμάτων, ενώ διαχειρίζεται τη διοργάνωση του πανελλήνιου διαγωνισμού διαστημικής CanSat in Greece 2020. 
 
«Εργαζόμαστε για να εισάγουμε την εκπαίδευση STEM στην καθημερινότητα των μαθητών, υποστηρίζοντας τους εκπαιδευτικούς με δωρεάν οδηγούς, ώστε να αναλάβουν δράση προς αυτή την κατεύθυνση», ανέφερε η Ελένη Σακελλαρίδη, η οποία εργάζεται στον ΜΚΟ Robotonio. Στόχος της είναι η ισότιμη πρόσβαση των μαθητών στην εκπαίδευση STEM, γι’ αυτό και δημιούργησε τον διαδικτυακό εκπαιδευτικό οδηγό STEM για εκπαιδευτικούς και μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης “Innovation for Teachers”. 
 
«Στοχεύουμε στην ολοκληρωμένη προστασία και ανάδειξη των αρχαίων μνημείων για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς του τόπου μας», υποστηρίζει ο Ηλίας Χάντζος, ο οποίος εργάζεται στο Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο ΔΙΑΖΩΜΑ, όπου με τη χρήση νέων τεχνολογιών, στοχεύει στη δημιουργία ενός ισχυρού πολιτιστικού, τουριστικού brand, το οποίο θα εντάξει τα μνημεία στο κέντρο της ζωής των πολιτών.  
 
Συνεργασία HIGGS και Ιδρύματος Vodafone 
 
Παράλληλα, το Ίδρυμα Vodafone, θέλοντας να ενισχύσει ακόμα πιο ουσιαστικά τη στήριξη στους συμμετέχοντες, εγκαινίασε αυτή την επετειακή χρονιά μια νέα συνεργασία με το HIGGS - Higher Incubator Giving Growth & Sustainability, ώστε να μεγιστοποιήσει τον αντίκτυπο του προγράμματος στο κοινωνικό οικοσύστημα. Η ομάδα του HIGGS, του 1ου Incubator & Accelerator για ΜΚΟ στην Ελλάδα, έχει ξεκινήσει την υλοποίηση εκπαιδευτικών σεμιναρίων και προσφέρει υπηρεσίες συμβουλευτικής στους νέους νικητές και τις αντίστοιχες ΜΚΟ στις οποίες απασχολούνται, καθώς και τις γνώσεις και τα απαραίτητα εργαλεία, που εισάγουν την καινοτομία στη δουλειά τους.  
 
Ο Σωτήρης Πετρόπουλος, Διευθυντής του HIGGS, δήλωσε: «Το HIGGS ήταν πολύ θερμός υποστηρικτής του World of Difference από την πρώτη στιγμή και η συνεργασία μας ήλθε με μια φυσικότητα που σπανίζει. Είμαστε περήφανοι που είμαστε πλέον οργανικό μέρος του προγράμματος και βρισκόμαστε δίπλα στους 10 νικητές, οι οποίοι γίνονται μέρος μιας οικογένειας 130 και πλέον οργανώσεων από όλη την Ελλάδα που έχουν ωφεληθεί από τις υπηρεσίες μας, εξασφαλίζοντας σχεδόν 11 εκατομμύρια ευρώ σε χρηματοδοτήσεις!» 
 
Η Ρούλη Χριστοπούλου, Υπεύθυνη Τμήματος Βιώσιμης Ανάπτυξης και Ιδρύματος Vodafone Ελλάδας, δήλωσε: «Το World of Difference, ένα από τα μακροβιότερα προγράμματα του Ιδρύματος Vodafone στην Ελλάδα, αποτελεί σπουδαίο παράδειγμα έμπρακτης ενίσχυσης της κοινωνίας, καθώς σε διάστημα 10 χρόνων έχει υποστηρίξει 79 ΜΚΟ και 89 νέους. Όλα αυτά τα χρόνια προσπαθούμε να αναδεικνύουμε και να καλλιεργούμε τον ανοιχτό διάλογο πάνω σε καίρια κοινωνικά ζητήματα, ενώ στην πρωτόγνωρη συγκυρία της πανδημίας που βιώνουμε, φροντίζουμε ώστε οι νικητές να παραμένουν ενεργοί και να καλλιεργήσουν την προσαρμοστικότητα και την ευρυματικότητά τους, προκειμένου να συνεχίσουν να ενισχύουν ευάλωτες κοινωνικές ομάδες που έχουν πληγεί από την πρωτόγνωρη κρίση».  
 
 
Σχετικά με το Ίδρυμα Vodafone στην Ελλάδα 
Εδώ και 28 χρόνια, με έδρα τη Μεγάλη Βρετανία και τη φράση “Connecting for Good” να συνοψίζει τη φιλοσοφία του, το Ίδρυμα Vodafone συνδέει την κοινωνική συνεισφορά  με τις τεχνολογίες των τηλεπικοινωνιών. Στην Ελλάδα, το Ίδρυμα Vodafone δραστηριοποιείται από το 2002, υποστηρίζοντας δράσεις και προγράμματα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας, με έμφαση στους τομείς της Υγείας, της Εκπαίδευσης και της Κοινωνίας. Στα 18 χρόνια δραστηριοποίησής του, έχει συνεργαστεί με περισσότερους από 99 φορείς και οργανισμούς, ενώ μόνο τον τελευταίο χρόνο έχει ωφελήσει περισσότερους από 698.000 πολίτες. Τα προγράμματα που χρηματοδοτούνται από το Ίδρυμα Vodafone στην Ελλάδα, αυτή την περίοδο, είναι: το Πρόγραμμα Τηλεϊατρικής Vodafone, το Generation Next, ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα ανάπτυξης STEM δεξιοτήτων, το Επίκεντρο της ActionAid, τα προγράμματα Instant Network & Instant Classroom για την υποστήριξη ανθρωπιστικών κρίσεων και το πρόγραμμα World of Difference.  
 
Για περισσότερες πληροφορίες:  
Facebook - https://www.facebook.com/VodafoneFoundationGreece/    
Youtube - https://www.youtube.com/channel/UCwr8dnMx6wYk5Q9I3JBf45Q   
Instagram - https://www.instagram.com/vodafonefoundationgreece/?hl=en  
<<Previous

    Επιμέλεια Άρθρων

    ΚΟΜΒΟΤΕΑ ΠΕΓΚΥ 

    Archives

    July 2025
    August 2023
    February 2023
    July 2022
    September 2021
    June 2021
    August 2020
    June 2020
    May 2020
    March 2020
    October 2019
    April 2019
    March 2019
    February 2019
    January 2019
    December 2018
    November 2018
    October 2018
    September 2018
    June 2016
    May 2016

    RSS Feed

Τοποθεσία

ROBOTONIO ΠΕΙΡΑΙΑ
Λ. ΡΑΛΛΗ 98 & ΒΑΣ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ Β' (ΑΓΑΛΜΑ ΜΗΤΕΡΑΣ)
Τ: 2121058869
ROBOTONIO ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ 
ΓΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ 203 
Τ: 210 4944 402
ROBOTONIO ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΒΑΣ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ 40
​Τ: 2105759151

Τι είναι το STEAM;

Η καινοτομία είναι στενά συνδεδεμένη με την Επιστήμη (Science), την Τεχνολογία (Technology),  την Μηχανική (Engineering) και τα Μαθηματικά (Maths), πεδία στα οποία βασίζεται η εκπαιδευτική προσέγγιση STEM. Η καινοτομία όμως είναι και κάτι άλλο: είναι η πρωτοποριακή ιδέα που θα κάνει τη διαφορά, η δημιουργία που θα προκαλέσει τις ανθρώπινες αισθήσεις δίνοντας λύση σε δισεπίλυτα προβλήματα. Είναι η Tέχνη, που η απουσία της από τον χώρο των επιστημών οδηγεί σε τετριμμένες λύσεις, περιορίζει τη δημιουργικότητα. Στο σημείο αυτό λοιπόν έρχεται η τέχνη, για να συμπληρώσει το παζλ της επιτυχίας: STEM + Art = STEAM

Ακολουθήστε μας!

    Γραφτείτε στο δωρεάν εβδομαδιαίο μας NEWSLETTER και θα ενημερώνεστε για όλες μας τις προσφορές, καθώς και με ενδιαφέροντα άρθρα από τον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής και του STEAM

    Στη διεύθυνση email που θα εισάγετε, θα σας αποστέλλεται ενημερωτικό υλικό, όπως νέες προσφορές, εκδηλώσεις, ενδιαφέροντα άρθρα και απόψεις από τον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής κλπ
ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER
© Copyright 2016-2024 ROBOTONIO | Με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος.