ROBOTONIO

  • ΤΟ ROBOTONIO
    • Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ
    • NEA
    • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
    • ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
    • CHALLENGE DAY LAB
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ >
      • WRO >
        • WRO 2017
        • WRO 2018
      • FLL jr >
        • FLL jr 2019 - MISSION MOON
      • FLL >
        • FLL 2018 - HYDRODYNAMICS
        • FLL 2019 - INTO ORBIT
    • ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΑΣ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • 4-5 ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ >
      • ΜΙΚΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
    • 6-12 ΔΗΜΟΤΙΚΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Kids
        • ROBOTONIO INTERMEDIATE
        • Robotonio Teens
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Beginner
        • Coding Intermediate
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Beginner
        • Makers Intermediate
        • Makers Advanced
      • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
      • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΗΜΑΤΑ
      • DIGIWRITERS
    • 12+ ΓΥΜΝΑΣΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTICS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 15+ ΛΥΚΕΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTONIO TEENS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 18+ ΕΝΗΛΙΚΕΣ >
      • ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ CS-STEM
      • COMPETITION ROBOTICS (EN)
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (GR)
      • IoT & Python
    • ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑ WORKSHOPS
  • ΕΓΓΡΑΦΕΣ
  • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ
  • INNOVATION FOR TEACHERS
  • ΤΟ ROBOTONIO
    • Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ
    • NEA
    • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
    • ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
    • CHALLENGE DAY LAB
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ >
      • WRO >
        • WRO 2017
        • WRO 2018
      • FLL jr >
        • FLL jr 2019 - MISSION MOON
      • FLL >
        • FLL 2018 - HYDRODYNAMICS
        • FLL 2019 - INTO ORBIT
    • ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΑΣ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • 4-5 ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ >
      • ΜΙΚΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
    • 6-12 ΔΗΜΟΤΙΚΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Kids
        • ROBOTONIO INTERMEDIATE
        • Robotonio Teens
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Beginner
        • Coding Intermediate
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Beginner
        • Makers Intermediate
        • Makers Advanced
      • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
      • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΗΜΑΤΑ
      • DIGIWRITERS
    • 12+ ΓΥΜΝΑΣΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTICS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 15+ ΛΥΚΕΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTONIO TEENS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 18+ ΕΝΗΛΙΚΕΣ >
      • ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ CS-STEM
      • COMPETITION ROBOTICS (EN)
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (GR)
      • IoT & Python
    • ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑ WORKSHOPS
  • ΕΓΓΡΑΦΕΣ
  • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ
  • INNOVATION FOR TEACHERS

ROBOTONIO INTERMEDIATE LEVEL

Picture

​Ηλικίες: παιδιά 8 έως 11 ετών (Γ' έως ΣΤ' Δημοτικού)
Διάρκεια μαθήματος: 120 λεπτά , μία  φορά την εβδομάδα 
​Πλήθος μαθητών ανά τάξη: έξι (6) έως οκτώ (8)
Προϋποθέσεις εγγραφής:
  • μαθητής Ε' - ΣΤ' δημοτικού (χωρίς προηγούμενη εμπειρία) ή 
  • μαθητής Δ' δημοτικού που ολοκλήρωσε το προηγούμενο επίπεδο "Beginner A"​ ή
  • μαθητής Γ' δημοτικού που   ολοκλήρωσε το προηγούμενο επίπεδο "Beginner" (Α & Β) 
Χρήση εξοπλισμού στο σπίτι: Ηλεκτρονικός υπολογιστής (με εγκατεστημένο τον Chrome browser, έκδοση 63 και μετά)​
Εκπαιδευτικός/ρομποτικός εξοπλισμός: LEGO Spike Prime (διατίθεται από το ROBOTONIO)
Ηλεκτρονικός εξοπλισμός: Tablet ή ηλεκτρονικός υπολογιστής (διατίθεται από το ROBOTONIO)
Αναλογία μαθητών ανά εκπαιδευτικό εξοπλισμό: 1:1

Διαφοροποίηση τμημάτων:
A. INTERMEDIATE A
  • Γ' & Δ' δημοτικού (ROBOTONIO Kids 3)
  • Δ' & Ε' δημοτικού (ROBOTONIO Kids 3)
​​B. INTERMEDIATE B (για όσους μαθητές ολοκλήρωσαν το επίπεδο Α)
  • Δ'  & Ε' δημοτικού (ROBOTONIO Kids 4)
  • Ε' & ΣΤ' δημοτικού (ROBOTONIO Kids 4)
​*Συμμετοχή σε διαγωνισμούς: κατά το έτος συμμετοχής στο επίπεδο Beginner B, οι μαθητές μπορούν να πάρουν μέρος στους εξής διαγωνισμούς:
Α. INTERMEDIATE A
  • Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής WRO Hellas - Ανοιχτή Κατηγορία (Γ’ - ΣΤ’ δημοτικού)
  • Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής WRO Hellas - Ποδόσφαιρο (Γ’ - ΣΤ’ δημοτικού)
B. INTERMEDIATE B
  • First LEGO League Challenge
Picture
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 8 έως 11 ετών (Γ' δημοτικού έως ΣΤ΄ δημοτικού),  που χωρίζονται σε τμήματα ανάλογα με την ηλικία και το γνωστικό επίπεδο (εάν δηλαδή έχουν ήδη ολοκληρώσει τα προηγούμενα επίπεδα μαθημάτων ρομποτικής του ROBOTONIO). Ως βασική εκπαιδευτική πλατφόρμα χρησιμοποιείται το LEGO Spike Prime.
​ To νέο εκπαιδευτικό εργαλείο Spike της LEGO χρησιμοποιεί το οπτικό προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch 3, που αναπτύχθηκε από τα εργαστήρια του MIT και υιοθετήθηκε από τις εκπαιδευτικές δομές σχεδόν όλου του κόσμου, καθώς και πλήθος αναβαθμισμένων ηλεκτρονικών και δομικών μερών, που θα απογειώσουν τη φαντασία και τη δημιουργικότητα των παιδιών, καλλιεργώντας παράλληλα πολύτιμες για το μέλλον τους ψηφιακές και προγραμματιστικές δεξιότητες. Ευφάνταστα χρώματα και συνδυασμοί που υποστηρίζονται από ένα σύγχρονο προγραμματιστικό περιβάλλον, που μπορεί να αξιοποιηθεί από τους μαθητές και στον ελεύθερο χρόνο τους, θα εμπνεύσουν τα παιδιά να εκφράσουν τη δημιουργικότητά τους, με τον πιο παραγωγικό και διασκεδαστικό τρόπο. Ήδη, κατά τον πρώτο χρόνο ζωής του, το Spike έχει ενταχθεί σε έναν από τους δημοφιλέστερους διαγωνισμούς ρομποτικής παγκοσμίως, το FLL, ενώ αναμένεται να ενταχθεί και στην Ολυμπιάδα Ρομποτικής!

Picture
Παράλληλα οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να εξασκηθούν και στον ελεύθερο χρόνο τους με το εικονικό περιβάλλον VEXcode vr, υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών μας, έτσι ώστε να καταφέρουν να καλλιεργήσουν τις δεξιότητές τους στο επίπεδο που μπορούν, ξεπερνώντας τους περιορισμούς που επιβάλει το φυσικό ρομπότ και ο απαιτούμενος για τους στόχους του μαθήματος εξοπλισμός (πίστες κλπ). Συγκεκριμένα, με το VEXcode vr οι μαθητές θα προσπαθούν να προγραμματίσουν ένα εικονικό ρομπότ από το σπίτι τους στον προσωπικό τους υπολογιστή, χρησιμοποιώντας μια έκδοση του Scratch, παρόμοιου δηλαδή προγραμματιστικού περιβάλλοντος που χρησιμοποιείται και στην τάξη για τον έλεγχο του φυσικού ρομπότ.        

Με την ολοκλήρωση του επιπέδου "Intermediate", ο μαθητής θα μπορεί:
  • να συνδυάζει έννοιες από τη φυσική, τη μηχανική, την τεχνολογία και την πληροφορική, για την ανάπτυξη συστήματος που επιλύει απλά προβλήματα του πραγματικού κόσμου
  • να χρησιμοποιεί ένα από τα δημοφιλέστερα στον κόσμο περιβάλλοντα προγραμματισμού για παιδιά, το Scratch, αντιμετωπίζοντας προκλήσεις που θα ανατίθενται από τον εκπαιδευτικό για το σπίτι  
  • να επικοινωνεί και να εκφράζει λεκτικά τις ιδέες του, μέσα από την περιγραφή προβλημάτων, τη διατύπωση υποθέσεων και την παρουσίαση λύσεων
  • να αναλύει ένα πρόβλημα και να το διασπά σε μικρότερα προβλήματα που μπορούν να επιλυθούν ευκολότερα
  • να κατασκευάζει μηχανισμούς εφαρμόζοντας απλές αρχές από τον χώρο της μηχανικής (μεταφορά κίνησης, gear up/down κλπ)
  • να αξιοποιεί τις θεωρητικές σχολικές του γνώσεις σε πρακτικές εφαρμογές
  • να αναπτύσσει αλγόριθμους, χρησιμοποιώντας τις προγραμματιστικές αρχές της ακολουθιακής εκτέλεσης εντολών, της επιλογής, της επανάληψης και της ενθυλάκωσης (encapsulation)
  • να συμμετάσχει σε πανελλήνιους και παγκόσμιους διαγωνισμούς στον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής και της επιστήμης, όπως First LEGO League (FLL) και η Ολυμπιάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής (αναμένεται η ένταξη του μοντέλου σε κατηγορίες) 
​*Για τη συμμετοχή μαθητών σε διαγωνισμό δηλώνετε το ενδιαφέρον σας στη γραμματεία του ROBOTONIO και ο αρμόδιος εκπαιδευτικός/προπονητής θα σας ενημερώσει για τις λεπτομέρειες (διαδικασίες, ώρες προπόνησης, κόστος κλπ)

Τοποθεσία

ROBOTONIO ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ 
ΓΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ 203 
Τ: 210 4944 402
ROBOTONIO ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΒΑΣ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ 40
​Τ: 2105759151

Τι είναι το STEAM;

Η καινοτομία είναι στενά συνδεδεμένη με την Επιστήμη (Science), την Τεχνολογία (Technology),  την Μηχανική (Engineering) και τα Μαθηματικά (Maths), πεδία στα οποία βασίζεται η εκπαιδευτική προσέγγιση STEM. Η καινοτομία όμως είναι και κάτι άλλο: είναι η πρωτοποριακή ιδέα που θα κάνει τη διαφορά, η δημιουργία που θα προκαλέσει τις ανθρώπινες αισθήσεις δίνοντας λύση σε δισεπίλυτα προβλήματα. Είναι η Tέχνη, που η απουσία της από τον χώρο των επιστημών οδηγεί σε τετριμμένες λύσεις, περιορίζει τη δημιουργικότητα. Στο σημείο αυτό λοιπόν έρχεται η τέχνη, για να συμπληρώσει το παζλ της επιτυχίας: STEM + Art = STEAM

Ακολουθήστε μας!

    Γραφτείτε στο δωρεάν εβδομαδιαίο μας NEWSLETTER και θα ενημερώνεστε για όλες μας τις προσφορές, καθώς και με ενδιαφέροντα άρθρα από τον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής και του STEAM

    Στη διεύθυνση email που θα εισάγετε, θα σας αποστέλλεται ενημερωτικό υλικό, όπως νέες προσφορές, εκδηλώσεις, ενδιαφέροντα άρθρα και απόψεις από τον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής κλπ
ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER