ROBOTONIO

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ
  • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
  • ΜΑΘΗΜΑΤΑ
    • 3-5 ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ TMHMATA >
      • ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ
      • S.T.E.A.M. AFTERSCHOOL
      • ΜΙΚΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
      • ΜΙΚΡΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ
      • ROBOTONIO MAKERS
    • 6-12 ΔΗΜΟΤΙΚΟ >
      • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Kids
        • Robotonio Teens
        • Robotonio Experts 2017-18
      • MATH JENIUS - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ
      • CREATIVE COMPUTING - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ >
        • CREATIVE COMPUTING Γ' - Δ' & Ε' - ΣΤ' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
        • CREATIVE COMPUTING Α' - Β' ΔΗΜ.
        • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕ MINECRAFT ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ Δ΄-ΣΤ΄ ΔΗΜΟΤΙΚ&Omic
      • ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΕΣ
      • WEBSITE MAKERS
      • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΗΜΑΤΑ - ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ
      • ROBOTONIO MAKERS
      • ΜΙΚΡΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ
    • 12+ ΓΥΜΝΑΣΙΟ >
      • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • Robotonio Experts 2017-18
      • CREATIVE COMPUTING ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
      • WEBSITE MAKERS
    • 18+ ΕΝΗΛΙΚΕΣ >
      • Robotonio Experts 2017-18
      • ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ EV3 ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
    • ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ >
      • WRO >
        • WRO 2017
        • WRO 2018
      • FLL jr >
        • FLL jr 2019 - MISSION MOON
      • FLL >
        • FLL 2018 - HYDRODYNAMICS
        • FLL 2019 - INTO ORBIT
      • SCRATCH
    • ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
    • ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑ WORKSHOPS
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
  • i-Study
  • PROJECTS
  • ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
  • ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
  • NEA
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
  • Quizzes
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ
  • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
  • ΜΑΘΗΜΑΤΑ
    • 3-5 ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ TMHMATA >
      • ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ
      • S.T.E.A.M. AFTERSCHOOL
      • ΜΙΚΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
      • ΜΙΚΡΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ
      • ROBOTONIO MAKERS
    • 6-12 ΔΗΜΟΤΙΚΟ >
      • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Kids
        • Robotonio Teens
        • Robotonio Experts 2017-18
      • MATH JENIUS - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ
      • CREATIVE COMPUTING - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ >
        • CREATIVE COMPUTING Γ' - Δ' & Ε' - ΣΤ' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
        • CREATIVE COMPUTING Α' - Β' ΔΗΜ.
        • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕ MINECRAFT ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ Δ΄-ΣΤ΄ ΔΗΜΟΤΙΚ&Omic
      • ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΕΣ
      • WEBSITE MAKERS
      • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΗΜΑΤΑ - ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ
      • ROBOTONIO MAKERS
      • ΜΙΚΡΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ
    • 12+ ΓΥΜΝΑΣΙΟ >
      • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • Robotonio Experts 2017-18
      • CREATIVE COMPUTING ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
      • WEBSITE MAKERS
    • 18+ ΕΝΗΛΙΚΕΣ >
      • Robotonio Experts 2017-18
      • ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ EV3 ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
    • ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ >
      • WRO >
        • WRO 2017
        • WRO 2018
      • FLL jr >
        • FLL jr 2019 - MISSION MOON
      • FLL >
        • FLL 2018 - HYDRODYNAMICS
        • FLL 2019 - INTO ORBIT
      • SCRATCH
    • ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
    • ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑ WORKSHOPS
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
  • i-Study
  • PROJECTS
  • ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
  • ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
  • NEA
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
  • Quizzes

Εκπαιδευτική ρομποτική με lego

Robotonio Kids

Picture
Ηλικίες: παιδιά 6 έως 10 ετών (Α' έως Δ' Δημοτικού)
Διάρκεια μαθήματος: 90 λεπτά, μία  φορά την εβδομάδα (δείτε το πρόγραμμα για να ενημερωθείτε για τα τρέχοντα τμήματα)

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 6 έως 10 ετών (Α’ έως Δ’ δημοτικού) και είναι ειδικά σχεδιασμένο για την γρήγορη, διασκεδαστική και σε βάθος γνωριμία των παιδιών δημοτικού με τον μαγικό κόσμο της ρομποτικής. Με εκπαιδευτικά πακέτα και προγράμματα ειδικά σχεδιασμένα για αυτές τις ηλικίες, το μάθημα μετατρέπεται σε μία ευχάριστη αλλά επιμορφωτική δραστηριότητα, μέσα από την οποία τα παιδιά λαμβάνουν πολύτιμα εφόδια που λειτουργούν υποστηρικτικά στις σχολικές τους επιδόσεις. Επιπλέον ενισχύεται η κοινωνικοποίηση των παιδιών, καθώς θα πρέπει να ενταχθούν σε ομάδες και μέσα από τη συνεργασία και την ευγενή άμιλλα να βγάλουν σε πέρας απλές και πιο σύνθετες δοκιμασίες.

Picture
Βασικό εκπαιδευτικό πακέτο που χρησιμοποιείται είναι το LEGO WeDo 2.0, με το οποίο τα παιδιά αυτής της ηλικίας, χρησιμοποιώντας τα γνωστά τουβλάκια LEGO, αισθητήρες και κινητήρες, συνθέτουν τις δικές τους μηχανικές κατασκευές. Στη συνέχεια, με τη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή, σε φιλικό για τις ηλικίες αυτές προγραμματιστικό περιβάλλον, τα παιδιά δίνουν ζωή στην κατασκευή τους, κάνοντας έτσι τα πρώτα τους βήματα στον προγραμματισμό και τους αλγόριθμους, με τη σύνθεση απλών και πιο σύνθετων προγραμμάτων.Ταυτόχρονα, με τη χρήση επιπλέον διασκεδαστικών και επιμορφωτικών εργαλείων που εντάσσονται στην εκπαιδευτική προσέγγιση STEAM, όπως τα  εκπαιδευτικά σετ απλών μηχανών για νέους μηχανικούς,  πειράματα φυσικής κ.α., το πρόγραμμα βοηθά τα παιδιά να κατανοήσουν σε βάθος έννοιες από τα μαθηματικά και γενικότερα τις θετικές επιστήμες, λειτουργώντας ενισχυτικά και προς τις σχολικές τους απαιτήσεις. 

Μερικά από τα οφέλη του προγράμματος για τα παιδιά είναι:
  • Συνδυασμός γνώσεων φυσικής, μηχανικής, τεχνολογίας μαθηματικών και πληροφορικής
  • Αλγοριθμικός τρόπος σκέψης
  • Κοινωνικοποίηση/συνεργατική μάθηση
  • Επίλυση προβλημάτων και προκλήσεων 
  • Καλλιέργεια της επικοινωνίας και της λεκτικής έκφρασης ιδεών μέσα από την περιγραφή προβλημάτων, τη διατύπωση υποθέσεων και την παρουσίαση λύσεων
  • Καλλιτεχνικά ερεθίσματα απαραίτητα για την ανάπτυξή τους 
  • Εκμάθηση κατασκευής τρισδιάστατης μακέτας 
  • Παροχή κινήτρων για μελέτη και ενασχόληση με την επιστήμη και την τεχνολογία
  • Συμμετοχή στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής για παιδιά του Δημοτικού
Τα μαθήματα γίνονται μία  φορά την εβδομάδα, είναι διάρκειας 90 λεπτών και πραγματοποιούνται σε κατάλληλα διαμορφωμένο χώρο του εργαστηρίου μας. Τα τμήματα είναι ολιγομελή (από 8 έως 12 παιδιά) και για εκπαιδευτικούς λόγους χωρίζονται σε ομάδες των 2 παιδιών. Κάθε ομάδα έχει το δικό της εκπαιδευτικό πακέτο WeDo 2.0 και τον δικό της υπολογιστή, με τον οποίο συνθέτει προγράμματα για τις κατασκευές της.



Τοποθεσία

ΚΕΝΤΡΙΚΟ:  ΓΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ 203 
Τ: 210 4944 402

ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ:  ΓΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ 145 
​Τ: 210 4944 442

Τι είναι το STEAM;

Η καινοτομία είναι στενά συνδεδεμένη με την Επιστήμη (Science), την Τεχνολογία (Technology),  την Μηχανική (Engineering) και τα Μαθηματικά (Maths), πεδία στα οποία βασίζεται η εκπαιδευτική προσέγγιση STEM. Η καινοτομία όμως είναι και κάτι άλλο: είναι η πρωτοποριακή ιδέα που θα κάνει τη διαφορά, η δημιουργία που θα προκαλέσει τις ανθρώπινες αισθήσεις δίνοντας λύση σε δισεπίλυτα προβλήματα. Είναι η Tέχνη, που η απουσία της από τον χώρο των επιστημών οδηγεί σε τετριμμένες λύσεις, περιορίζει τη δημιουργικότητα. Στο σημείο αυτό λοιπόν έρχεται η τέχνη, για να συμπληρώσει το παζλ της επιτυχίας: STEM + Art = STEAM

Ακολουθήστε μας!

    Γραφτείτε στο δωρεάν εβδομαδιαίο μας NEWSLETTER και θα ενημερώνεστε για όλες μας τις προσφορές, καθώς και με ενδιαφέροντα άρθρα από τον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής και του STEAM

    Στη διεύθυνση email που θα εισάγετε, θα σας αποστέλλεται ενημερωτικό υλικό, όπως νέες προσφορές, εκδηλώσεις, ενδιαφέροντα άρθρα και απόψεις από τον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής κλπ
ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER