ROBOTONIO

  • ΤΟ ROBOTONIO
    • Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ
    • NEA
    • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
    • ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
    • CHALLENGE DAY LAB
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ >
      • WRO >
        • WRO 2017
        • WRO 2018
      • FLL jr >
        • FLL jr 2019 - MISSION MOON
      • FLL >
        • FLL 2018 - HYDRODYNAMICS
        • FLL 2019 - INTO ORBIT
    • ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΑΣ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
    • ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
  • 2nd ROBOTONIO FESTIVAL
  • SUMMER SCHOOL 2022
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • 4-5 ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ >
      • ΜΙΚΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
    • 6-12 ΔΗΜΟΤΙΚΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Kids
        • ROBOTONIO INTERMEDIATE
      • STEM MAKERS LAB >
        • STEM MAKERS LAB Beginners
        • STEM MAKERS LAB Intermediate
        • STEM MAKERS LAB Advanced
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Programming Beginner
        • Programming Intermediate
        • Programming Advanced
        • Programming Expert
      • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΗΜΑΤΑ
      • DIGIWRITERS
    • 12+ ΓΥΜΝΑΣΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Advanced
        • EXPERT-SPORT ROBOTICS
      • STEM MAKERS LAB >
        • STEM MAKERS LAB Advanced
        • STEM MAKERS LAB Experts
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Programming Advanced
        • Programming Expert
    • 15+ ΛΥΚΕΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Advanced
        • EXPERT-SPORT ROBOTICS
      • STEM MAKERS LAB >
        • STEM MAKERS LAB Advanced
        • STEM MAKERS LAB Experts
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Programming Advanced
        • Programming Expert
    • ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑ WORKSHOPS
  • ΕΓΓΡΑΦΕΣ
  • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ
  • ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
    • ROBOTONIO ΚΔΒΜ ONLINE >
      • INTERNET OF THINGS ONLINE
      • PYTHON
  • ONLINE KIDS ACADEMY
    • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ONLINE KIDS ACADEMY
    • 3D DESIGN - 3D PRINTING ONLINE KIDS ACADEMY
    • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ONLINE KIDS ACADEMY
    • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ONLINE KIDS ACADEMY
  • INNOVATION FOR TEACHERS
  • ΤΟ ROBOTONIO
    • Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ
    • NEA
    • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
    • ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
    • CHALLENGE DAY LAB
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ >
      • WRO >
        • WRO 2017
        • WRO 2018
      • FLL jr >
        • FLL jr 2019 - MISSION MOON
      • FLL >
        • FLL 2018 - HYDRODYNAMICS
        • FLL 2019 - INTO ORBIT
    • ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΑΣ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
    • ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
  • 2nd ROBOTONIO FESTIVAL
  • SUMMER SCHOOL 2022
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • 4-5 ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ >
      • ΜΙΚΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
    • 6-12 ΔΗΜΟΤΙΚΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Kids
        • ROBOTONIO INTERMEDIATE
      • STEM MAKERS LAB >
        • STEM MAKERS LAB Beginners
        • STEM MAKERS LAB Intermediate
        • STEM MAKERS LAB Advanced
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Programming Beginner
        • Programming Intermediate
        • Programming Advanced
        • Programming Expert
      • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΗΜΑΤΑ
      • DIGIWRITERS
    • 12+ ΓΥΜΝΑΣΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Advanced
        • EXPERT-SPORT ROBOTICS
      • STEM MAKERS LAB >
        • STEM MAKERS LAB Advanced
        • STEM MAKERS LAB Experts
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Programming Advanced
        • Programming Expert
    • 15+ ΛΥΚΕΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Advanced
        • EXPERT-SPORT ROBOTICS
      • STEM MAKERS LAB >
        • STEM MAKERS LAB Advanced
        • STEM MAKERS LAB Experts
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Programming Advanced
        • Programming Expert
    • ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑ WORKSHOPS
  • ΕΓΓΡΑΦΕΣ
  • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ
  • ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
    • ROBOTONIO ΚΔΒΜ ONLINE >
      • INTERNET OF THINGS ONLINE
      • PYTHON
  • ONLINE KIDS ACADEMY
    • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ONLINE KIDS ACADEMY
    • 3D DESIGN - 3D PRINTING ONLINE KIDS ACADEMY
    • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ONLINE KIDS ACADEMY
    • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ONLINE KIDS ACADEMY
  • INNOVATION FOR TEACHERS

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
​ROBOTONIO ONLINE KIDS ACADEMY

Picture
Ο ψηφιακός κόσμος που μεγαλώνουν τα παιδιά μας, έχει άμεση σχέση με ένα αντικείμενο, τον Προγραμματισμό, ο οποίος δεν είναι ένας "εξειδικευμένος" χώρος που απασχολεί μόνο τους προγραμματιστές. Οι αρχές που τον διέπουν, οι διαδικασίες αντιμετώπισης σφαλμάτων, ο σχεδιασμός των αλγορίθμων και η εξοικείωση των μαθητών με τη βάση της σημερινής ψηφιακής πραγματικότητας, συμβάλλουν στην ανάπτυξη δεξιοτήτων όπως η κριτική σκέψη, η δημιουργική φαντασία, η επίλυση προβλημάτων, η αξιοποίηση του λάθους, η ενδυνάμωση και η ενίσχυση της εικόνας για τον εαυτό τους. 
Επίσης οι μαθητές εξοικειώνονται με έναν πιο μεθοδικό τρόπο σκέψης, αναλύοντας σε μικρότερα βήματα την πορεία για την επίλυση διαφορετικών προβλημάτων και γενικά κάθε είδους πρόκλησης που καλούνται να αντιμετωπίσουν. Η δοκιμή και το λάθος είναι δυνατότητες που τους δίνονται όταν προσπαθούν να «προγραμματίσουν» μέσα από το παιχνίδι και αυτό ενισχύει εξαιρετικά την ικανότητα να αναπτύσσουν και να επινοούν εναλλακτικούς τρόπους λύσης. 
Μέσα από το ROBOTONIO ONLINE KIDS ACADEMY προσφέρονται οι παρακατω διαδικτυακοί κύκλοι μαθημάτων:

Προγραμματισμός με Minecraft για μαθητές δ΄- στ΄ δημοτικού-διαδικτυακά μαθήματα

€15.00 - €60.00

ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΙΓΟΜΕΛΗ, ΕΩΣ 6 ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ.


Στους κύκλους μαθημάτων, οι συμμετέχοντες θα δημιουργήσουν εικονικούς κόσμους, θα αλληλεπιδράσουν με τους χαρακτήρες των συμμαθητών τους και θα διασκεδάσουν σε ευφάνταστες ψηφιακές πίστες, χρησιμοποιώντας σύγχρονα προγραμματιστικά εργαλεία, με οπτικά μπλοκ εντολών. Θα μάθουν τις βασικές προγραμματιστικές αρχές της ακολουθιακής εκτέλεσης εντολών, της επιλογής και της επανάληψης, πώς να χρησιμοποιούν συναρτήσεις και να εντοπίζουν σφάλματα, και όλα αυτά μέσα από το πιο διασκεδαστικό και δημοφιλές ηλεκτρονικό παιχνίδι!

Κάθε μαθητής θα διαθέτει τον δικό του λογαριασμό, τον οποίο θα μπορεί φυσικά να χρησιμοποιεί και στον ελεύθερο χρόνο του, αξιοποιώντας τον δημιουργικά και όχι ως παθητικός χρήστης. Οι προκλήσεις που θα δίνονται από τον δάσκαλο κατά τη διάρκεια του εκπαιδευτικού κύκλου, θα έχουν διττό ρόλο, καθώς, πέρα από την εξάσκηση στο εκπαιδευτικό αντικείμενο των μαθημάτων, θα καλλιεργήσουν στα παιδιά μία πιο δημιουργική προσέγγιση στη σχέση τους με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή. 


Εκπαιδευτικοί Στόχοι


Μετά τη λήξη του προγράμματος, ο μαθητής θα μπορεί:

  1. να αναπτύξει μία λίστα εντολών που εκτελεί μία συγκεκριμένη εργασία 
  2. να συνθέσει έναν αλγόριθμο, εφαρμόζοντας τις αρχές της ακολουθιακής εκτέλεσης εντολών, της επιλογής και της επανάληψης 
  3. να περιγράψει ένα πρόβλημα με όρους που μπορεί να διαχειριστεί ο υπολογιστής
  4. να διασπάσει ένα πρόβλημα σε μικρότερα προβλήματα, που είναι ευκολότερο να επιλυθούν 
  5. να ελέγχει τον κώδικα για τυχόν σφάλματα, να τα εντοπίζει και να τα διορθώνει 
  6. να χρησιμοποιεί το αγαπημένο του ηλεκτρονικό παιχνίδι, όχι μόνο ως μέσο ψυχαγωγίας, αλλά και ως ένα εργαλείο δημιουργίας και γνώσης


Τα μαθήματα πραγματοποιούνται σε κύκλους 4 μαθημάτων διάρκειας 45 λεπτών το καθένα.


Απαιτείται desktop ή laptop με μικρόφωνο και ηχεία. Το μάθημα δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί με tablet ή κινητό.


ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Η ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΤΟΥ MINECRAFT EDUCATIONAL EDITION, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ.


Ο κάθε κύκλος των 4 μαθημάτων είναι αυτοτελής και μπορείτε να τον παρακολουθήσετε ξεχωριστά.


Ο 1ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:

Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 19:00-19:45

Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 19:00-19:45

Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 19:00-19:45

Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 19:00-19:45


Εισαγωγικό μάθημα για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τον 1ο κύκλο και θέλουν να παρακολουθήσουν τον 2ο: 

Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 19:00-20:00


Ο 2ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:

Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 19:00-19:45

Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 19:00-19:45

Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 19:00-19:45

Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 19:00-19:45


Εισαγωγικό μάθημα για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τον 1ο κύκλο και 2ο κύκλο και θέλουν να παρακολουθήσουν τον 3ο: 

Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 19:00-20:00


Ο 3ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:

Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 19:00-19:45

Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 19:00-19:45

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 19:00-19:45

Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 19:00-19:45


Εισαγωγικό μάθημα για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τον 1ο, 2ο κύκλο & 3ο κύκλο και θέλουν να παρακολουθήσουν τον 4ο: 

Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 19:00-20:00


Ο 4ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:

Πέμπτη 3 Μαρτίου 19:00-19:45

Πέμπτη 10 Μαρτίου 19:00-19:45

Πέμπτη 17 Μαρτίου 19:00-19:45

Πέμπτη 24 Μαρτίου 19:00-19:45


Εισαγωγικό μάθημα για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τον 1ο, 2ο,3ο & 4o κύκλο και θέλουν να παρακολουθήσουν τον 5ο:

Πέμπτη 31 Μαρτίου 19:00-20:00


Ο 5ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:

Πέμπτη 7 Απριλίου 19:00-19:45

Πέμπτη 14 Απριλίου 19:00-19:45

Πέμπτη 28 Απριλίου 19:00-19:45

Πέμπτη 5 Μαΐου 19:00-19:45


Ο 6ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:

Πέμπτη 12 Μαΐου 19:00-19:45

Πέμπτη 19 Μαΐου 19:00-19:45

Πέμπτη 26 Μαΐου 19:00-19:45

Πέμπτη 2 Ιουνίου 19:00-19:45

Shop

Προγραμματισμός με Scratch 3 για μαθητές γ΄ & δ΄ δημοτικού-διαδικτυακά μαθήματα

€20.00
ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΙΓΟΜΕΛΗ ΕΩΣ 6 ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ. ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ
Τα μαθήματα πραγματοποιούνται σε κύκλους 4 μαθημάτων διάρκειας 45 λεπτών το καθένα.

Απαιτείται desktop ή laptop με μικρόφωνο και ηχεία. Το μάθημα δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί με tablet ή κινητό.
Δείτε ΕΔΩ τις απαιτήσεις για το Scratch 3. 

Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων οι μαθητές θα προγραμματίσουν στο ανοιχτό εκπαιδευτικό πρόγραμμα Scratch 3 και θα διδαχθούν βασικές έννοιες προγραμματισμού και αλγορίθμων στο πλαίσιο διδασκαλίας STEAM.

Ο κάθε κύκλος των 4 μαθημάτων είναι αυτοτελής και μπορείτε να τον παρακολουθήσετε ξεχωριστά.

Ο 1ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 20:15-21:00
Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 20:15-21:00
Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 20:15-21:00
Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 20:15-21:00

Εισαγωγικό μάθημα για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τον 1ο κύκλο και θέλουν να παρακολουθήσουν τον 2ο: 
Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 20:15-21:00

Ο 2ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 20:15-21:00
Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 20:15-21:00
Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 20:15-21:00
Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 20:15-21:00

Εισαγωγικό μάθημα για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τον 1ο κύκλο και 2ο κύκλο και θέλουν να παρακολουθήσουν τον 3ο: 
Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 20:15-21:00

Tις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 20:15-21:00
Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 20:15-21:00
Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 20:15-21:00
Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 20:15-21:00

Εισαγωγικό μάθημα για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τον 1ο, 2ο κύκλο & 3ο κύκλο και θέλουν να παρακολουθήσουν τον 4ο: 
Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 20:15-21:00

Ο 4ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Πέμπτη 3 Μαρτίου 20:15-21:00
Πέμπτη 10 Μαρτίου 20:15-21:00
Πέμπτη 17 Μαρτίου 20:15-21:00
Πέμπτη 24 Μαρτίου 20:15-21:00

Εισαγωγικό μάθημα για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τον 1ο, 2ο,3ο & 4o κύκλο και θέλουν να παρακολουθήσουν τον 5ο: 
Πέμπτη 31 Μαρτίου 20:15-21:00

Ο 5ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Πέμπτη 7 Απριλίου 20:15-21:00
Πέμπτη 14 Απριλίου 20:15-21:00
Πέμπτη 28 Απριλίου 20:15-21:00
Πέμπτη 5 Μαΐου 20:15-21:00

Ο 6ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Πέμπτη 12 Μαΐου 20:15-21:00
Πέμπτη 19 Μαΐου 20:15-21:00
Πέμπτη 26 Μαΐου 20:15-21:00
Πέμπτη 2 Ιουνίου 20:15-21:00
Shop

PYTHON BASICS (μαθητών Γυμνασίου & Λυκείου) | PCEP: Certified Entry-Level Python Programmer

€110.00 - €330.00

Αντικείμενο του εκπαιδευτικού κύκλου “Python Basics”, είναι να καλύψει βασικές γνώσεις προγραμματισμού με τη γλώσσα Python, καθώς και γενικές έννοιες και τεχνικές προγραμματισμού. Ο κύριος στόχος είναι να οδηγήσει τους εκπαιδευόμενους από το επίπεδο αρχαρίων σε ένα επίπεδο γνώσεων, που θα τους επιτρέψει να σχεδιάζουν, να γράφουν, να διορθώνουν και να εκτελούν προγράμματα, με τη γλώσσα προγραμματισμού Python. Επίσης θα βοηθήσει τους εκπαιδευόμενους να κατανοήσουν τις βασικές έννοιες σχεδιασμού και ανάπτυξης λογισμικού. 


Το ROBOTONIO, ως διαπιστευμένο μέλος του προγράμματος “OpenEDG Education Partner” (αρ. πιστοποίησης 2020/51), μέσω του εκπαιδευτικού κύκλου θα προετοιμάσει τον καταρτιζόμενο για την πιστοποίηση “PCEP: Certified Entry-Level Python Programmer” του Python Institute.


ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Ο εκπαιδευτικός κύκλος αποτελείται συνολικά από 30 ώρες σύγχρονης εκπαίδευσης που θα πραγματοποιηθούν online μέσω της πλατφόρμας Teams της Microsoft και με αξιοποίηση των εκπαιδευτικών εργαλείων και του εκπαιδευτικού υλικού του Python Institute. Τα μαθήματα θα διεξαχθούν στην ελληνική γλώσσα, ενώ το εκπαιδευτικό υλικό προσφέρεται στα αγγλικά. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει: 

  • 30 ώρες μαθημάτων (15 δίωρα σύγχρονα διαδικτυακά μαθήματα) ακολουθώντας την επίσημη διδακτέα ύλη του Python Institute. 
  • Συνεχή υποστήριξη από τον εκπαιδευτικό μέσω ψηφιακής τάξης (σημειώσεις, ασκήσεις, επίλυση αποριών κλπ). 
  • Δοκιμαστικά τεστ προσομοίωσης των εξετάσεων (mockup tests). 
  • Voucher για τη συμμετοχή στις εξετάσεις πιστοποίησης. 


ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΚΑΘΕ ΠΕΜΠΤΗ 19:00-21:00 ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ (ΣΥΓΧΡΟΝΑ) ΑΛΛΑ ΘΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΕΤΕΡΟΧΡΟΝΙΣΜΕΝΑ.

ΕΝΑΡΞΗ: ΠΕΜΠΤΗ 17 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022

ΛΗΞΗ: ΠΕΜΠΤΗ 30 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022


ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ONLINE ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΩΝ 15 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ


ΚΟΣΤΟΣ: 330€ (ΣΕ 3 ΙΣΟΠΟΣΕΣ ΔΟΣΕΙΣ)

Στο κόστος συμπεριλαμβάνεται και η αξία της συμμετοχής στις εξετάσεις πιστοποίησης “PCEP: Certified Entry-Level Python Programmer”.


ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΙΓΟΜΕΛΗ (6-8 ΑΤΟΜΩΝ)


ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΚΑΘΕ ΕΒΟΜΑΔΑ: 4-6 ΩΡΕΣ


ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε αρχάριους, που δεν έχουν γνώσεις προγραμματισμού.


ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ

  • Εξοικείωση με τη χρήση Η/Υ 
  • Καλή γνώση Αγγλικών (συνιστάται επίπεδο Lower και άνω) 


ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΥΛΗ ​

Τα αντικείμενα που θα διδαχθούν με τα εκπαιδευτικά εργαλεία της OpenEDG, είναι: 

  • Ενότητα 1: εισαγωγή στην Python και στον προγραμματισμό υπολογιστών 
  • Ενότητα 2: τύποι δεδομένων, μεταβλητές, βασικές λειτουργίες εισόδου – εξόδου, βασικοί τελεστές 
  • Ενότητα 3: λογικές τιμές, υπό συνθήκη εκτέλεση, επαναλήψεις, λίστες και επεξεργασία λίστας, λογικοί και δυαδικοί τελεστές. 
  • Ενότητα 4: συναρτήσεις, tuples, dictionaries και επεξεργασία δεδομένων. 


ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Πέτρος Παναγιώτου, απόφοιτος του Τμήματος Εκπαιδευτικών Τεχνολόγων α ηλεκτρονικών μηχανικών της Α.Σ.ΠΑΙ.ΤΕ., κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών "Ψηφιακά Συστήματα με κατεύθυνση την ηλεκτρονική μάθηση" του Πανεπιστημίου Πειραιώς , με πολυετή προγραμματιστική και διδακτική εμπειρία. 

Shop

Τοποθεσία

ROBOTONIO ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ 
ΓΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ 203 
Τ: 210 4944 402
ROBOTONIO ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΒΑΣ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ 40
​Τ: 2105759151

Τι είναι το STEAM;

Η καινοτομία είναι στενά συνδεδεμένη με την Επιστήμη (Science), την Τεχνολογία (Technology),  την Μηχανική (Engineering) και τα Μαθηματικά (Maths), πεδία στα οποία βασίζεται η εκπαιδευτική προσέγγιση STEM. Η καινοτομία όμως είναι και κάτι άλλο: είναι η πρωτοποριακή ιδέα που θα κάνει τη διαφορά, η δημιουργία που θα προκαλέσει τις ανθρώπινες αισθήσεις δίνοντας λύση σε δισεπίλυτα προβλήματα. Είναι η Tέχνη, που η απουσία της από τον χώρο των επιστημών οδηγεί σε τετριμμένες λύσεις, περιορίζει τη δημιουργικότητα. Στο σημείο αυτό λοιπόν έρχεται η τέχνη, για να συμπληρώσει το παζλ της επιτυχίας: STEM + Art = STEAM

Ακολουθήστε μας!

    Γραφτείτε στο δωρεάν εβδομαδιαίο μας NEWSLETTER και θα ενημερώνεστε για όλες μας τις προσφορές, καθώς και με ενδιαφέροντα άρθρα από τον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής και του STEAM

    Στη διεύθυνση email που θα εισάγετε, θα σας αποστέλλεται ενημερωτικό υλικό, όπως νέες προσφορές, εκδηλώσεις, ενδιαφέροντα άρθρα και απόψεις από τον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής κλπ
ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER
© Copyright 2016-2022 ROBOTONIO | Με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος.