ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
ROBOTONIO ONLINE KIDS ACADEMY
Επίσης οι μαθητές εξοικειώνονται με έναν πιο μεθοδικό τρόπο σκέψης, αναλύοντας σε μικρότερα βήματα την πορεία για την επίλυση διαφορετικών προβλημάτων και γενικά κάθε είδους πρόκλησης που καλούνται να αντιμετωπίσουν. Η δοκιμή και το λάθος είναι δυνατότητες που τους δίνονται όταν προσπαθούν να «προγραμματίσουν» μέσα από το παιχνίδι και αυτό ενισχύει εξαιρετικά την ικανότητα να αναπτύσσουν και να επινοούν εναλλακτικούς τρόπους λύσης.
Μέσα από το ROBOTONIO ONLINE KIDS ACADEMY προσφέρονται οι παρακατω διαδικτυακοί κύκλοι μαθημάτων:
Προγραμματισμός με Minecraft για μαθητές δ΄- στ΄ δημοτικού-διαδικτυακά μαθήματα
ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΙΓΟΜΕΛΗ, ΕΩΣ 6 ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ.
Στους κύκλους μαθημάτων, οι συμμετέχοντες θα δημιουργήσουν εικονικούς κόσμους, θα αλληλεπιδράσουν με τους χαρακτήρες των συμμαθητών τους και θα διασκεδάσουν σε ευφάνταστες ψηφιακές πίστες, χρησιμοποιώντας σύγχρονα προγραμματιστικά εργαλεία, με οπτικά μπλοκ εντολών. Θα μάθουν τις βασικές προγραμματιστικές αρχές της ακολουθιακής εκτέλεσης εντολών, της επιλογής και της επανάληψης, πώς να χρησιμοποιούν συναρτήσεις και να εντοπίζουν σφάλματα, και όλα αυτά μέσα από το πιο διασκεδαστικό και δημοφιλές ηλεκτρονικό παιχνίδι!
Κάθε μαθητής θα διαθέτει τον δικό του λογαριασμό, τον οποίο θα μπορεί φυσικά να χρησιμοποιεί και στον ελεύθερο χρόνο του, αξιοποιώντας τον δημιουργικά και όχι ως παθητικός χρήστης. Οι προκλήσεις που θα δίνονται από τον δάσκαλο κατά τη διάρκεια του εκπαιδευτικού κύκλου, θα έχουν διττό ρόλο, καθώς, πέρα από την εξάσκηση στο εκπαιδευτικό αντικείμενο των μαθημάτων, θα καλλιεργήσουν στα παιδιά μία πιο δημιουργική προσέγγιση στη σχέση τους με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή.
Εκπαιδευτικοί Στόχοι
Μετά τη λήξη του προγράμματος, ο μαθητής θα μπορεί:
- να αναπτύξει μία λίστα εντολών που εκτελεί μία συγκεκριμένη εργασία
- να συνθέσει έναν αλγόριθμο, εφαρμόζοντας τις αρχές της ακολουθιακής εκτέλεσης εντολών, της επιλογής και της επανάληψης
- να περιγράψει ένα πρόβλημα με όρους που μπορεί να διαχειριστεί ο υπολογιστής
- να διασπάσει ένα πρόβλημα σε μικρότερα προβλήματα, που είναι ευκολότερο να επιλυθούν
- να ελέγχει τον κώδικα για τυχόν σφάλματα, να τα εντοπίζει και να τα διορθώνει
- να χρησιμοποιεί το αγαπημένο του ηλεκτρονικό παιχνίδι, όχι μόνο ως μέσο ψυχαγωγίας, αλλά και ως ένα εργαλείο δημιουργίας και γνώσης
Τα μαθήματα πραγματοποιούνται σε κύκλους 4 μαθημάτων διάρκειας 45 λεπτών το καθένα.
Απαιτείται desktop ή laptop με μικρόφωνο και ηχεία. Το μάθημα δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί με tablet ή κινητό.
ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Η ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΤΟΥ MINECRAFT EDUCATIONAL EDITION, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ.
Ο κάθε κύκλος των 4 μαθημάτων είναι αυτοτελής και μπορείτε να τον παρακολουθήσετε ξεχωριστά.
Ο 1ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 19:00-19:45
Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 19:00-19:45
Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 19:00-19:45
Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 19:00-19:45
Εισαγωγικό μάθημα για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τον 1ο κύκλο και θέλουν να παρακολουθήσουν τον 2ο:
Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 19:00-20:00
Ο 2ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 19:00-19:45
Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 19:00-19:45
Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 19:00-19:45
Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 19:00-19:45
Εισαγωγικό μάθημα για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τον 1ο κύκλο και 2ο κύκλο και θέλουν να παρακολουθήσουν τον 3ο:
Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 19:00-20:00
Ο 3ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 19:00-19:45
Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 19:00-19:45
Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 19:00-19:45
Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 19:00-19:45
Εισαγωγικό μάθημα για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τον 1ο, 2ο κύκλο & 3ο κύκλο και θέλουν να παρακολουθήσουν τον 4ο:
Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 19:00-20:00
Ο 4ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Πέμπτη 3 Μαρτίου 19:00-19:45
Πέμπτη 10 Μαρτίου 19:00-19:45
Πέμπτη 17 Μαρτίου 19:00-19:45
Πέμπτη 24 Μαρτίου 19:00-19:45
Εισαγωγικό μάθημα για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τον 1ο, 2ο,3ο & 4o κύκλο και θέλουν να παρακολουθήσουν τον 5ο:
Πέμπτη 31 Μαρτίου 19:00-20:00
Ο 5ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Πέμπτη 7 Απριλίου 19:00-19:45
Πέμπτη 14 Απριλίου 19:00-19:45
Πέμπτη 28 Απριλίου 19:00-19:45
Πέμπτη 5 Μαΐου 19:00-19:45
Ο 6ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Πέμπτη 12 Μαΐου 19:00-19:45
Πέμπτη 19 Μαΐου 19:00-19:45
Πέμπτη 26 Μαΐου 19:00-19:45
Πέμπτη 2 Ιουνίου 19:00-19:45
Προγραμματισμός με Scratch 3 για μαθητές γ΄ & δ΄ δημοτικού-διαδικτυακά μαθήματα
Τα μαθήματα πραγματοποιούνται σε κύκλους 4 μαθημάτων διάρκειας 45 λεπτών το καθένα.
Απαιτείται desktop ή laptop με μικρόφωνο και ηχεία. Το μάθημα δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί με tablet ή κινητό.
Δείτε ΕΔΩ τις απαιτήσεις για το Scratch 3.
Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων οι μαθητές θα προγραμματίσουν στο ανοιχτό εκπαιδευτικό πρόγραμμα Scratch 3 και θα διδαχθούν βασικές έννοιες προγραμματισμού και αλγορίθμων στο πλαίσιο διδασκαλίας STEAM.
Ο κάθε κύκλος των 4 μαθημάτων είναι αυτοτελής και μπορείτε να τον παρακολουθήσετε ξεχωριστά.
Ο 1ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 20:15-21:00
Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 20:15-21:00
Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 20:15-21:00
Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 20:15-21:00
Εισαγωγικό μάθημα για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τον 1ο κύκλο και θέλουν να παρακολουθήσουν τον 2ο:
Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 20:15-21:00
Ο 2ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 20:15-21:00
Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 20:15-21:00
Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 20:15-21:00
Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 20:15-21:00
Εισαγωγικό μάθημα για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τον 1ο κύκλο και 2ο κύκλο και θέλουν να παρακολουθήσουν τον 3ο:
Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 20:15-21:00
Tις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 20:15-21:00
Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 20:15-21:00
Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 20:15-21:00
Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 20:15-21:00
Εισαγωγικό μάθημα για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τον 1ο, 2ο κύκλο & 3ο κύκλο και θέλουν να παρακολουθήσουν τον 4ο:
Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 20:15-21:00
Ο 4ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Πέμπτη 3 Μαρτίου 20:15-21:00
Πέμπτη 10 Μαρτίου 20:15-21:00
Πέμπτη 17 Μαρτίου 20:15-21:00
Πέμπτη 24 Μαρτίου 20:15-21:00
Εισαγωγικό μάθημα για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τον 1ο, 2ο,3ο & 4o κύκλο και θέλουν να παρακολουθήσουν τον 5ο:
Πέμπτη 31 Μαρτίου 20:15-21:00
Ο 5ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Πέμπτη 7 Απριλίου 20:15-21:00
Πέμπτη 14 Απριλίου 20:15-21:00
Πέμπτη 28 Απριλίου 20:15-21:00
Πέμπτη 5 Μαΐου 20:15-21:00
Ο 6ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Πέμπτη 12 Μαΐου 20:15-21:00
Πέμπτη 19 Μαΐου 20:15-21:00
Πέμπτη 26 Μαΐου 20:15-21:00
Πέμπτη 2 Ιουνίου 20:15-21:00
PYTHON BASICS (μαθητών Γυμνασίου & Λυκείου) | PCEP: Certified Entry-Level Python Programmer
Αντικείμενο του εκπαιδευτικού κύκλου “Python Basics”, είναι να καλύψει βασικές γνώσεις προγραμματισμού με τη γλώσσα Python, καθώς και γενικές έννοιες και τεχνικές προγραμματισμού. Ο κύριος στόχος είναι να οδηγήσει τους εκπαιδευόμενους από το επίπεδο αρχαρίων σε ένα επίπεδο γνώσεων, που θα τους επιτρέψει να σχεδιάζουν, να γράφουν, να διορθώνουν και να εκτελούν προγράμματα, με τη γλώσσα προγραμματισμού Python. Επίσης θα βοηθήσει τους εκπαιδευόμενους να κατανοήσουν τις βασικές έννοιες σχεδιασμού και ανάπτυξης λογισμικού.
Το ROBOTONIO, ως διαπιστευμένο μέλος του προγράμματος “OpenEDG Education Partner” (αρ. πιστοποίησης 2020/51), μέσω του εκπαιδευτικού κύκλου θα προετοιμάσει τον καταρτιζόμενο για την πιστοποίηση “PCEP: Certified Entry-Level Python Programmer” του Python Institute.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Ο εκπαιδευτικός κύκλος αποτελείται συνολικά από 30 ώρες σύγχρονης εκπαίδευσης που θα πραγματοποιηθούν online μέσω της πλατφόρμας Teams της Microsoft και με αξιοποίηση των εκπαιδευτικών εργαλείων και του εκπαιδευτικού υλικού του Python Institute. Τα μαθήματα θα διεξαχθούν στην ελληνική γλώσσα, ενώ το εκπαιδευτικό υλικό προσφέρεται στα αγγλικά. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:
- 30 ώρες μαθημάτων (15 δίωρα σύγχρονα διαδικτυακά μαθήματα) ακολουθώντας την επίσημη διδακτέα ύλη του Python Institute.
- Συνεχή υποστήριξη από τον εκπαιδευτικό μέσω ψηφιακής τάξης (σημειώσεις, ασκήσεις, επίλυση αποριών κλπ).
- Δοκιμαστικά τεστ προσομοίωσης των εξετάσεων (mockup tests).
- Voucher για τη συμμετοχή στις εξετάσεις πιστοποίησης.
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΚΑΘΕ ΠΕΜΠΤΗ 19:00-21:00 ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ (ΣΥΓΧΡΟΝΑ) ΑΛΛΑ ΘΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΕΤΕΡΟΧΡΟΝΙΣΜΕΝΑ.
ΕΝΑΡΞΗ: ΠΕΜΠΤΗ 17 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022
ΛΗΞΗ: ΠΕΜΠΤΗ 30 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022
ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ONLINE ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΩΝ 15 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΚΟΣΤΟΣ: 330€ (ΣΕ 3 ΙΣΟΠΟΣΕΣ ΔΟΣΕΙΣ)
Στο κόστος συμπεριλαμβάνεται και η αξία της συμμετοχής στις εξετάσεις πιστοποίησης “PCEP: Certified Entry-Level Python Programmer”.
ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΙΓΟΜΕΛΗ (6-8 ΑΤΟΜΩΝ)
ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΚΑΘΕ ΕΒΟΜΑΔΑ: 4-6 ΩΡΕΣ
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το σεμινάριο απευθύνεται σε αρχάριους, που δεν έχουν γνώσεις προγραμματισμού.
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ
- Εξοικείωση με τη χρήση Η/Υ
- Καλή γνώση Αγγλικών (συνιστάται επίπεδο Lower και άνω)
ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΥΛΗ
Τα αντικείμενα που θα διδαχθούν με τα εκπαιδευτικά εργαλεία της OpenEDG, είναι:
- Ενότητα 1: εισαγωγή στην Python και στον προγραμματισμό υπολογιστών
- Ενότητα 2: τύποι δεδομένων, μεταβλητές, βασικές λειτουργίες εισόδου – εξόδου, βασικοί τελεστές
- Ενότητα 3: λογικές τιμές, υπό συνθήκη εκτέλεση, επαναλήψεις, λίστες και επεξεργασία λίστας, λογικοί και δυαδικοί τελεστές.
- Ενότητα 4: συναρτήσεις, tuples, dictionaries και επεξεργασία δεδομένων.
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
Πέτρος Παναγιώτου, απόφοιτος του Τμήματος Εκπαιδευτικών Τεχνολόγων α ηλεκτρονικών μηχανικών της Α.Σ.ΠΑΙ.ΤΕ., κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών "Ψηφιακά Συστήματα με κατεύθυνση την ηλεκτρονική μάθηση" του Πανεπιστημίου Πειραιώς , με πολυετή προγραμματιστική και διδακτική εμπειρία.