ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
ROBOTONIO ONLINE KIDS ACADEMY
Επίσης οι μαθητές εξοικειώνονται με έναν πιο μεθοδικό τρόπο σκέψης, αναλύοντας σε μικρότερα βήματα την πορεία για την επίλυση διαφορετικών προβλημάτων και γενικά κάθε είδους πρόκλησης που καλούνται να αντιμετωπίσουν. Η δοκιμή και το λάθος είναι δυνατότητες που τους δίνονται όταν προσπαθούν να «προγραμματίσουν» μέσα από το παιχνίδι και αυτό ενισχύει εξαιρετικά την ικανότητα να αναπτύσσουν και να επινοούν εναλλακτικούς τρόπους λύσης.
Μέσα από το ROBOTONIO ONLINE KIDS ACADEMY προσφέρονται οι παρακατω διαδικτυακοί κύκλοι μαθημάτων:
Προγραμματισμός με Scratch 3 για μαθητές γ΄ & δ΄ δημοτικού-διαδικτυακά μαθήματα
ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΙΓΟΜΕΛΗ ΕΩΣ 6 ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ. ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ
Τα μαθήματα πραγματοποιούνται σε κύκλους 4 μαθημάτων διάρκειας 60 λεπτών το καθένα.
Απαιτείται desktop ή laptop με μικρόφωνο και ηχεία. Το μάθημα δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί με tablet ή κινητό.
Δείτε ΕΔΩ τις απαιτήσεις για το Scratch 3.
Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων οι μαθητές θα προγραμματίσουν στο ανοιχτό εκπαιδευτικό πρόγραμμα Scratch 3 και θα διδαχθούν βασικές έννοιες προγραμματισμού και αλγορίθμων στο πλαίσιο διδασκαλίας STEAM.
Ο κάθε κύκλος των 4 μαθημάτων είναι αυτοτελής και μπορείτε να τον παρακολουθήσετε ξεχωριστά.
Αν επιλέξετε το πακέτο των 3 εκπαιδευτικών κύκλων, το κόστος μειώνεται.
Ο 1ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 16:00-17:00
Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 16:00-17:00
Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 16:00-17:00
Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 16:00-17:00
Εισαγωγικό μάθημα για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τον 1ο κύκλο και θέλουν να παρακολουθήσουν τον 2ο:
24-31 Οκτωβρίου (κατόπιν συννενόησης) 60 λεπτά
Ο 2ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 16:00-17:00
Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 16:00-17:00
Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 16:00-17:00
Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 16:00-17:00
Εισαγωγικό μάθημα για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τον 1ο κύκλο και 2ο κύκλο και θέλουν να παρακολουθήσουν τον 3ο:
21-29 Νοεμβρίου (κατόπιν συννενόησης) 60 λεπτά
Ο 3ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 16:00-17:00
Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 16:00-17:00
Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 16:00-17:00
Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 16:00-17:00
Εισαγωγικό μάθημα για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τον 1ο, 2ο κύκλο & 3ο κύκλο και θέλουν να παρακολουθήσουν τον 4ο:
12-20 Δεκεμβρίου (κατόπιν συννενόησης) 60 λεπτά
Ο 4ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 16:00-17:00
Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 16:00-17:00
Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 16:00-17:00
Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 16:00-17:00
Εισαγωγικό μάθημα για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τον 1ο, 2ο,3ο & 4o κύκλο και θέλουν να παρακολουθήσουν τον 5ο:
16-24 Ιανουαρίου (κατόπιν συννενόησης) 60 λεπτά
Ο 5ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 16:00-17:00
Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 16:00-17:00
Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 16:00-17:00
Τετάρτη 1 Μαρτίου 16:00-17:00
Ο 6ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Τετάρτη 8 Μαρτίου 16:00-17:00
Τετάρτη 15 Μαρτίου 16:00-17:00
Τετάρτη 22 Μαρτίου 16:00-17:00
Τετάρτη 29 Μαρτίου 16:00-17:00
Προγραμματισμός με Scratch jr για μαθητές α΄ & β΄ δημοτικού
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ
Απαιτείται desktop ή laptop με μικρόφωνο και ηχεία. Το μάθημα δεν μπορεί να προβληθεί σε tablet ή κινητό.
Τα μαθήματα πραγματοποιούνται σε κύκλους 4 μαθημάτων διάρκειας 60 λεπτών το καθένα.
Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων οι μαθητές θα προγραμματίσουν στο ανοιχτό εκπαιδευτικό πρόγραμμα Scratch Jr και θα διδαχθούν βασικές έννοιες προγραμματισμού και αλγορίθμων στο πλαίσιο διδασκαλίας STEAM. Συγκεκριμένα τα παιδιά μέσω ενός εκπαιδευτικού σεναρίου–ιστορίας, αφού γνωρίσουν τους ήρωες, καλούνται να γίνουν ομάδα μαζί τους και να τους βοηθήσουν να περάσουν εμπόδια και να επιλύσουν προβλήματα παίζοντας και προγραμματίζοντας σε ένα ευχάριστο εκπαιδευτικό περιβάλλον κινουμένων σχεδίων.
Ο κάθε κύκλος των 4 μαθημάτων είναι αυτοτελής και μπορείτε να τον παρακολουθήσετε ξεχωριστά.
Ο 1ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 15:45-16:45
Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 15:45-16:45
Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 15:45-16:45
Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 15:45-16:45
Σε αυτόν τον κύκλο θα αναπτυχθεί αλγοριθμικά η έννοια του μοτίβου,. Σύμφωνα με τα σύγχρονα προγράμματα σπουδών σχετικά με την προσχολική ηλικία, η κατάκτηση της έννοιας του μοτίβου κατέχει από τους πιο σημαντικούς ρόλους, καθώς από τη νηπιακή κιόλας ηλικία θα πρέπει τα παιδιά να είναι σε θέση να επεξεργάζονται δεδομένα, να εκτιμούν αλλά και να επιλύουν προβλήματα τα οποία βασίζονται σε επαναλαμβανόμενα σύνολά – μοτίβα.
Ο 2ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 15:45-16:45
Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 15:45-16:45
Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 15:45-16:45
Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 15:45-16:45
Ο 3ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 15:45-16:45
Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 15:45-16:45
Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 15:45-16:45
Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 15:45-16:45
Ο 4ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 15:45-16:45
Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 15:45-16:45
Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 15:45-16:45
Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 15:45-16:45
Ο 5ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 15:45-16:45
Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 15:45-16:45
Παρασκευή 3 Μαρτίου 15:45-16:45
Παρασκευή 10 Μαρτίου 15:45-16:45
Ο 6ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Παρασκευή 17 Μαρτίου 15:45-16:45
Παρασκευή 24 Μαρτίου 15:45-16:45
Παρασκευή 31 Μαρτίου 15:45-16:45
Παρασκευή 7 Απριλίου 15:45-16:45
Η ΑΝΑΓΡΑΦΟΜΕΝΗ ΤΙΜΗ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕ 1 ΚΥΚΛΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ.
Αν επιλέξετε το πακέτο των 3 εκπαιδευτικών κύκλων, το κόστος μειώνεται.
PYTHON BASICS | PCEP: Certified Entry-Level Python Programmer | για μαθητές Γυμνασίου & Λυκείου
Αντικείμενο του εκπαιδευτικού κύκλου “Python Basics”, είναι να καλύψει βασικές γνώσεις προγραμματισμού με τη γλώσσα Python, καθώς και γενικές έννοιες και τεχνικές προγραμματισμού. Ο κύριος στόχος είναι να οδηγήσει τους μαθητές από το επίπεδο αρχαρίων σε ένα επίπεδο γνώσεων, που θα τους επιτρέψει να σχεδιάζουν, να γράφουν, να διορθώνουν και να εκτελούν προγράμματα, με τη γλώσσα προγραμματισμού Python. Επίσης θα βοηθήσει τους εκπαιδευόμενους να κατανοήσουν τις βασικές έννοιες σχεδιασμού και ανάπτυξης λογισμικού.
Το ROBOTONIO, ως διαπιστευμένο μέλος του προγράμματος “OpenEDG Education Partner” (αρ. πιστοποίησης 2020/51), μέσω του εκπαιδευτικού κύκλου θα προετοιμάσει τον καταρτιζόμενο για την πιστοποίηση “PCEP: Certified Entry-Level Python Programmer” του Python Institute.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Ο εκπαιδευτικός κύκλος αποτελείται συνολικά από 30 ώρες σύγχρονης εκπαίδευσης που θα πραγματοποιηθούν online μέσω της πλατφόρμας Teams της Microsoft και με αξιοποίηση των εκπαιδευτικών εργαλείων και του εκπαιδευτικού υλικού του Python Institute. Τα μαθήματα θα διεξαχθούν στην ελληνική γλώσσα, ενώ το εκπαιδευτικό υλικό προσφέρεται στα αγγλικά. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:
- 30 ώρες μαθημάτων (20 σύγχρονα διαδικτυακά μαθήματα διάρκειας 1,5 ώρας) ακολουθώντας την επίσημη διδακτέα ύλη του Python Institute.
- Συνεχή υποστήριξη από τον εκπαιδευτικό μέσω ψηφιακής τάξης (σημειώσεις, ασκήσεις, επίλυση αποριών κλπ).
- Δοκιμαστικά τεστ προσομοίωσης των εξετάσεων (mockup tests).
- Voucher για τη συμμετοχή στις εξετάσεις πιστοποίησης.
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ 15:00-16:30 ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ (ΣΥΓΧΡΟΝΑ) ΑΛΛΑ ΘΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΕΤΕΡΟΧΡΟΝΙΣΜΕΝΑ.
ΕΝΑΡΞΗ: ΤΡΙΤΗ 11 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2022
ΛΗΞΗ: ΤΡΙΤΗ 7 ΜΑΡΤΙΟΥ 2023
ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ONLINE ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΩΝ 20 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΚΟΣΤΟΣ: 330€ (ΣΕ 3 ΙΣΟΠΟΣΕΣ ΔΟΣΕΙΣ)
Στο κόστος συμπεριλαμβάνεται και η αξία της συμμετοχής στις εξετάσεις πιστοποίησης “PCEP: Certified Entry-Level Python Programmer”.
ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΙΓΟΜΕΛΗ (6-8 ΑΤΟΜΩΝ)
ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΚΑΘΕ ΕΒΟΜΑΔΑ ΕΚΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: 4-6 ΩΡΕΣ
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το σεμινάριο απευθύνεται σε αρχάριους, που δεν έχουν γνώσεις προγραμματισμού.
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ
- Εξοικείωση με τη χρήση Η/Υ
- Καλή γνώση Αγγλικών (συνιστάται επίπεδο Lower και άνω)
ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΥΛΗ
Τα αντικείμενα που θα διδαχθούν με τα εκπαιδευτικά εργαλεία της OpenEDG, είναι:
- Ενότητα 1: εισαγωγή στην Python και στον προγραμματισμό υπολογιστών
- Ενότητα 2: τύποι δεδομένων, μεταβλητές, βασικές λειτουργίες εισόδου – εξόδου, βασικοί τελεστές
- Ενότητα 3: λογικές τιμές, υπό συνθήκη εκτέλεση, επαναλήψεις, λίστες και επεξεργασία λίστας, λογικοί και δυαδικοί τελεστές.
- Ενότητα 4: συναρτήσεις, tuples, dictionaries και επεξεργασία δεδομένων.
Προγραμματισμός με Minecraft για μαθητές δ΄- στ΄ δημοτικού-διαδικτυακά μαθήματα (τμήμα Πέμπτης)
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ.
Στους κύκλους μαθημάτων, οι συμμετέχοντες θα δημιουργήσουν εικονικούς κόσμους, θα αλληλεπιδράσουν με τους χαρακτήρες των συμμαθητών τους και θα διασκεδάσουν σε ευφάνταστες ψηφιακές πίστες, χρησιμοποιώντας σύγχρονα προγραμματιστικά εργαλεία, με οπτικά μπλοκ εντολών. Θα μάθουν τις βασικές προγραμματιστικές αρχές της ακολουθιακής εκτέλεσης εντολών, της επιλογής και της επανάληψης, πώς να χρησιμοποιούν συναρτήσεις και να εντοπίζουν σφάλματα, και όλα αυτά μέσα από το πιο διασκεδαστικό και δημοφιλές ηλεκτρονικό παιχνίδι!
Κάθε μαθητής θα διαθέτει τον δικό του λογαριασμό, τον οποίο θα μπορεί φυσικά να χρησιμοποιεί και στον ελεύθερο χρόνο του, αξιοποιώντας τον δημιουργικά και όχι ως παθητικός χρήστης. Οι προκλήσεις που θα δίνονται από τον δάσκαλο κατά τη διάρκεια του εκπαιδευτικού κύκλου, θα έχουν διττό ρόλο, καθώς, πέρα από την εξάσκηση στο εκπαιδευτικό αντικείμενο των μαθημάτων, θα καλλιεργήσουν στα παιδιά μία πιο δημιουργική προσέγγιση στη σχέση τους με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή.
Εκπαιδευτικοί Στόχοι
Μετά τη λήξη του προγράμματος, ο μαθητής θα μπορεί:
- να αναπτύξει μία λίστα εντολών που εκτελεί μία συγκεκριμένη εργασία
- να συνθέσει έναν αλγόριθμο, εφαρμόζοντας τις αρχές της ακολουθιακής εκτέλεσης εντολών, της επιλογής και της επανάληψης
- να περιγράψει ένα πρόβλημα με όρους που μπορεί να διαχειριστεί ο υπολογιστής
- να διασπάσει ένα πρόβλημα σε μικρότερα προβλήματα, που είναι ευκολότερο να επιλυθούν
- να ελέγχει τον κώδικα για τυχόν σφάλματα, να τα εντοπίζει και να τα διορθώνει
- να χρησιμοποιεί το αγαπημένο του ηλεκτρονικό παιχνίδι, όχι μόνο ως μέσο ψυχαγωγίας, αλλά και ως ένα εργαλείο δημιουργίας και γνώσης
Τα μαθήματα πραγματοποιούνται σε κύκλους 4 μαθημάτων διάρκειας 60 λεπτών το καθένα.
Απαιτείται desktop ή laptop με μικρόφωνο και ηχεία. Το μάθημα δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί με tablet ή κινητό.
ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Η ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΤΟΥ MINECRAFT EDUCATIONAL EDITION, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ.
Ο κάθε κύκλος των 4 μαθημάτων είναι αυτοτελής και μπορείτε να τον παρακολουθήσετε ξεχωριστά.
Ο 1ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 15:30-16:30
Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 15:30-16:30
Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 15:30-16:30
Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 15:30-16:30
Εισαγωγικό μάθημα για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τον 1ο κύκλο και θέλουν να παρακολουθήσουν τον 2ο:
24-31 Οκτωβρίου (κατόπιν συννενόησης) 60 λεπτά
Ο 2ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 15:30-16:30
Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 15:30-16:30
Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 15:30-16:30
Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 15:30-16:30
Εισαγωγικό μάθημα για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τον 1ο κύκλο και 2ο κύκλο και θέλουν να παρακολουθήσουν τον 3ο:
21-29 Νοεμβρίου (κατόπιν συννενόησης) 60 λεπτά
Ο 3ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 15:30-16:30
Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 15:30-16:30
Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 15:30-16:30
Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 15:30-16:30
Εισαγωγικό μάθημα για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τον 1ο, 2ο κύκλο & 3ο κύκλο και θέλουν να παρακολουθήσουν τον 4ο:
3-11 Ιανουαρίου (κατόπιν συννενόησης) 60 λεπτά
Ο 4ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 15:30-16:30
Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 15:30-16:30
Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 15:30-16:30
Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 15:30-16:30
Εισαγωγικό μάθημα για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τον 1ο, 2ο,3ο & 4o κύκλο και θέλουν να παρακολουθήσουν τον 5ο:
25-30 Ιανουαρίου (κατόπιν συννενόησης) 60 λεπτά
Ο 5ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 15:30-16:30
Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 15:30-16:30
Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 15:30-16:30
Πέμπτη 2 Μαρτίου 15:30-16:30
Ο 6ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Πέμπτη 9 Μαρτίου 15:30-16:30
Πέμπτη 16 Μαρτίου 15:30-16:30
Πέμπτη 23 Μαρτίου 15:30-16:30
Πέμπτη 30 Μαρτίου 15:30-16:30
ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΕ - Προγραμματισμός με Minecraft για μαθητές δ΄- στ΄ δημοτικού (τμήμα Παρασκευής)
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ.
Στους κύκλους μαθημάτων, οι συμμετέχοντες θα δημιουργήσουν εικονικούς κόσμους, θα αλληλεπιδράσουν με τους χαρακτήρες των συμμαθητών τους και θα διασκεδάσουν σε ευφάνταστες ψηφιακές πίστες, χρησιμοποιώντας σύγχρονα προγραμματιστικά εργαλεία, με οπτικά μπλοκ εντολών. Θα μάθουν τις βασικές προγραμματιστικές αρχές της ακολουθιακής εκτέλεσης εντολών, της επιλογής και της επανάληψης, πώς να χρησιμοποιούν συναρτήσεις και να εντοπίζουν σφάλματα, και όλα αυτά μέσα από το πιο διασκεδαστικό και δημοφιλές ηλεκτρονικό παιχνίδι!
Κάθε μαθητής θα διαθέτει τον δικό του λογαριασμό, τον οποίο θα μπορεί φυσικά να χρησιμοποιεί και στον ελεύθερο χρόνο του, αξιοποιώντας τον δημιουργικά και όχι ως παθητικός χρήστης. Οι προκλήσεις που θα δίνονται από τον δάσκαλο κατά τη διάρκεια του εκπαιδευτικού κύκλου, θα έχουν διττό ρόλο, καθώς, πέρα από την εξάσκηση στο εκπαιδευτικό αντικείμενο των μαθημάτων, θα καλλιεργήσουν στα παιδιά μία πιο δημιουργική προσέγγιση στη σχέση τους με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή.
Τα μαθήματα πραγματοποιούνται σε κύκλους 4 μαθημάτων διάρκειας 45 λεπτών το καθένα.
Απαιτείται desktop ή laptop με μικρόφωνο και ηχεία. Το μάθημα δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί με tablet ή κινητό.
ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Η ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΤΟΥ MINECRAFT EDUCATIONAL EDITION, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ.
Ο κάθε κύκλος των 4 μαθημάτων είναι αυτοτελής και μπορείτε να τον παρακολουθήσετε ξεχωριστά.
Ο 1ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 15:30-16:30
Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 15:30-16:30
Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 15:30-16:30
Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 15:30-16:30
Εισαγωγικό μάθημα για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τον 1ο κύκλο και θέλουν να παρακολουθήσουν τον 2ο:
21-29 Νοεμβρίου (κατόπιν συννενόησης) 60 λεπτά
Ο 2ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 15:30-16:30
Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 15:30-16:30
Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 15:30-16:30
Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 15:30-16:30
Εισαγωγικό μάθημα για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τον 1ο & 2ο κύκλο και θέλουν να παρακολουθήσουν τον 3ο:
3-11 Ιανουαρίου (κατόπιν συννενόησης) 60 λεπτά
Ο 3ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 15:30-16:30
Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 15:30-16:30
Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 15:30-16:30
Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 15:30-16:30
Εισαγωγικό μάθημα για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τον 1ο, 2ο & 3ο και θέλουν να παρακολουθήσουν τον 4ο:
25-30 Ιανουαρίου (κατόπιν συννενόησης) 60 λεπτά
Ο 4ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 15:30-16:30
Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 15:30-16:30
Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 15:30-16:30
Παρασκευή 3 Μαρτίου 15:30-16:30
Εισαγωγικό μάθημα για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τον 1ο, 2ο & 3ο και θέλουν να παρακολουθήσουν τον 4ο:
25 Ιανουαρίου - 7 Φεβρουαρίου (κατόπιν συννενόησης) 60 λεπτά
Ο 5ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Παρασκευή 10 Μαρτίου 15:30-16:30
Παρασκευή 17 Μαρτίου 15:30-16:30
Παρασκευή 24 Μαρτίου 15:30-16:30
Παρασκευή 31 Μαρτίου 15:30-16:30
Παρασκευή 7 Απριλίου 15:30-16:30
Ο 6ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Παρασκευή 21 Απριλίου 15:30-16:30
Παρασκευή 28 Απριλίου 15:30-16:30
Παρασκευή 5 Μαϊου 15:30-16:30
Παρασκευή 12 Μαϊου 15:30-16:30
Εκπαιδευτικοί Στόχοι
Μετά του προγράμματος, ο μαθητής θα μπορεί:
- να αναπτύξει μία λίστα εντολών που εκτελεί μία συγκεκριμένη εργασία
- να συνθέσει έναν αλγόριθμο, εφαρμόζοντας τις αρχές της ακολουθιακής εκτέλεσης εντολών, της επιλογής και της επανάληψης
- να περιγράψει ένα πρόβλημα με όρους που μπορεί να διαχειριστεί ο υπολογιστής
- να διασπάσει ένα πρόβλημα σε μικρότερα προβλήματα, που είναι ευκολότερο να επιλυθούν
- να ελέγχει τον κώδικα για τυχόν σφάλματα, να τα εντοπίζει και να τα διορθώνει
- να χρησιμοποιεί το αγαπημένο του ηλεκτρονικό παιχνίδι, όχι μόνο ως μέσο ψυχαγωγίας, αλλά και ως ένα εργαλείο δημιουργίας και γνώσης