ROBOTONIO

  • ΤΟ ROBOTONIO
    • Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ
    • NEA
    • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
    • ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
    • CHALLENGE DAY LAB
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ >
      • WRO >
        • WRO 2017
        • WRO 2018
      • FLL jr >
        • FLL jr 2019 - MISSION MOON
      • FLL >
        • FLL 2018 - HYDRODYNAMICS
        • FLL 2019 - INTO ORBIT
    • ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΑΣ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • 4-5 ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ >
      • ΜΙΚΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
    • 6-12 ΔΗΜΟΤΙΚΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Kids
        • ROBOTONIO INTERMEDIATE
        • Robotonio Teens
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Beginner
        • Coding Intermediate
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Beginner
        • Makers Intermediate
        • Makers Advanced
      • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
      • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΗΜΑΤΑ
      • DIGIWRITERS
    • 12+ ΓΥΜΝΑΣΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTICS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 15+ ΛΥΚΕΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTONIO TEENS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 18+ ΕΝΗΛΙΚΕΣ >
      • ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ CS-STEM
      • COMPETITION ROBOTICS (EN)
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (GR)
      • IoT & Python
    • ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑ WORKSHOPS
  • ΕΓΓΡΑΦΕΣ
  • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ
  • INNOVATION FOR TEACHERS
  • ΤΟ ROBOTONIO
    • Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ
    • NEA
    • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
    • ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
    • CHALLENGE DAY LAB
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ >
      • WRO >
        • WRO 2017
        • WRO 2018
      • FLL jr >
        • FLL jr 2019 - MISSION MOON
      • FLL >
        • FLL 2018 - HYDRODYNAMICS
        • FLL 2019 - INTO ORBIT
    • ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΑΣ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • 4-5 ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ >
      • ΜΙΚΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
    • 6-12 ΔΗΜΟΤΙΚΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Kids
        • ROBOTONIO INTERMEDIATE
        • Robotonio Teens
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Beginner
        • Coding Intermediate
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Beginner
        • Makers Intermediate
        • Makers Advanced
      • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
      • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΗΜΑΤΑ
      • DIGIWRITERS
    • 12+ ΓΥΜΝΑΣΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTICS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 15+ ΛΥΚΕΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTONIO TEENS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 18+ ΕΝΗΛΙΚΕΣ >
      • ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ CS-STEM
      • COMPETITION ROBOTICS (EN)
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (GR)
      • IoT & Python
    • ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑ WORKSHOPS
  • ΕΓΓΡΑΦΕΣ
  • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ
  • INNOVATION FOR TEACHERS

ROBOTONIO PROGRAMMERS


​Programming Advanced Level

Picture
Ηλικίες: παιδιά 11 έως  17 ετών (E' Δημοτικού έως Λύκειο)
Διάρκεια μαθήματος: 90 λεπτά, μία  φορά την εβδομάδα 
​Πλήθος μαθητών ανά τάξη: έξι (6) έως οκτώ (8)
Προϋποθέσεις εγγραφής:
  • μαθητής Γυμνασίου ή
  • μαθητής Ε' - ΣΤ' Δημ. που ολοκλήρωσε το προηγούμενο επίπεδο "Intermediate"​
Ηλεκτρονικός εξοπλισμός: Ηλεκτρονικός υπολογιστής (διατίθεται από το ROBOTONIO)
Εκπαιδευτικές πλατφόρμες: Python
Αναλογία μαθητών ανά ηλεκτρονικό μέσο: 1:1
Χρήση εξοπλισμού στο σπίτι: Ηλεκτρονικός υπολογιστής (με δυνατότητα εγκατάστασης του PyCharm)
Διαφοροποίηση τμημάτων:
1. Advanced A
  • Ε' & ΣΤ' Δημ. (ROBOTONIO PyProgrammers 1A) (εφόσον ολοκλήρωσαν το επίπεδο Intermediate)
  • Γυμνάσιο (ROBOTONIO PyProgrammers 2A) (χωρίς προηγούμενη εμπειρία)
  • Λύκειο (ROBOTONIO PyProgrammers 3A) (χωρίς προηγούμενη εμπειρία)
2. Advanced B (εφόσον ολοκλήρωσαν το επίπεδο Advanced A)
  • ΣΤ' Δημ. & Γυμνάσιο (ROBOTONIO PyProgrammers 1B)
  • Λύκειο (ROBOTONIO PyProgrammers 2B)​

​Η Python είναι μία από τις πιο δημοφιλείς γλώσσες προγραμματισμού στον κόσμο, που υιοθετήθηκε και προσαρμόστηκε για όλους τους επιστημονικούς και επαγγελματικούς κλάδους, από τις οικονομικές υπηρεσίες και την ιατρική, μέχρι και τα ψηφιακά παιχνίδια. Είναι μία text-based γλώσσα προγραμματισμού, που δεν περιορίζεται μόνο στον χώρο της εκπαίδευσης, αλλά αντίθετα, έχει υιοθετηθεί από μεγάλο πλήθος προγραμματιστών και εταιριών που δραστηριοποιούνται στον χώρο της τεχνολογίας (Instagram, Google, Spotify, Netflix, Uber κλπ).

Οι μαθητές στο επίπεδο Advanced θα χρησιμοποιήσουν επαγγελματικά προγραμματιστικά εργαλεία, όπως το PyCharm, για την εκμάθηση της γλώσσας Python, με την ανάπτυξη προγραμμάτων  από τον χώρο των παιχνιδιών και όχι μόνο. 

​Η στοχοθέτηση του προγράμματος ταυτίζεται με τις απαιτήσεις του Python Institute, που οδηγεί σε μία σειρά επαγγελματικών πιστοποιήσεων ως προς την γνώση βασικών και προχωρημένων ενοτήτων της γλώσσας.
Με την ολοκλήρωση του επιπέδου στο Advanced οι μαθητές θα μπορούν:
  • Να αναπτύξουν τα δικά τους προγράμματα με τη γλώσσα Python, που υποστηρίζουν την λειτουργία και εξέλιξη σύνθετων παιχνιδιών
  • Να ενσωματώσουν και να αξιοποιήσουν εξωτερικό κώδικα - βιβλιοθήκες στο πρόγραμμά τους
  • Να χρησιμοποιήσουν όλες τις βασικές προγραμματιστικές αρχές (ακολουθιακή εκτέλεση εντολών, επαναλήψεις, επιλογές, ενθυλάκωση)
  • Να αναπτύξουν τις δικές τους συναρτήσεις
  • Να υλοποιήσουν προγραμματιστικά σύνθετες μαθηματικές πράξεις
  • Να διαχειριστούν λογικές πράξεις
  • Να διαχειριστούν τη μνήμη του υπολογιστή για το πρόγραμμά τους με μεταβλητές και λίστες
  • Να χρησιμοποιήσουν σύνθετους τύπους δεδομένων της Python (Dictionaries, Tuples κλπ)
  • Να πιστοποιηθούν κατόπιν εξετάσεων από το Ινστιτούτο Python, με το διεθνώς αναγνωρισμένο επίπεδο πιστοποίησης PCEP.

Τοποθεσία

ROBOTONIO ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ 
ΓΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ 203 
Τ: 210 4944 402
ROBOTONIO ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΒΑΣ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ 40
​Τ: 2105759151

Τι είναι το STEAM;

Η καινοτομία είναι στενά συνδεδεμένη με την Επιστήμη (Science), την Τεχνολογία (Technology),  την Μηχανική (Engineering) και τα Μαθηματικά (Maths), πεδία στα οποία βασίζεται η εκπαιδευτική προσέγγιση STEM. Η καινοτομία όμως είναι και κάτι άλλο: είναι η πρωτοποριακή ιδέα που θα κάνει τη διαφορά, η δημιουργία που θα προκαλέσει τις ανθρώπινες αισθήσεις δίνοντας λύση σε δισεπίλυτα προβλήματα. Είναι η Tέχνη, που η απουσία της από τον χώρο των επιστημών οδηγεί σε τετριμμένες λύσεις, περιορίζει τη δημιουργικότητα. Στο σημείο αυτό λοιπόν έρχεται η τέχνη, για να συμπληρώσει το παζλ της επιτυχίας: STEM + Art = STEAM

Ακολουθήστε μας!

    Γραφτείτε στο δωρεάν εβδομαδιαίο μας NEWSLETTER και θα ενημερώνεστε για όλες μας τις προσφορές, καθώς και με ενδιαφέροντα άρθρα από τον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής και του STEAM

    Στη διεύθυνση email που θα εισάγετε, θα σας αποστέλλεται ενημερωτικό υλικό, όπως νέες προσφορές, εκδηλώσεις, ενδιαφέροντα άρθρα και απόψεις από τον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής κλπ
ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER