ROBOTONIO

  • ΤΟ ROBOTONIO
    • Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ
    • NEA
    • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
    • ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
    • CHALLENGE DAY LAB
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ >
      • WRO >
        • WRO 2017
        • WRO 2018
      • FLL jr >
        • FLL jr 2019 - MISSION MOON
      • FLL >
        • FLL 2018 - HYDRODYNAMICS
        • FLL 2019 - INTO ORBIT
    • ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΑΣ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • 4-5 ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ >
      • ΜΙΚΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
    • 6-12 ΔΗΜΟΤΙΚΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Kids
        • ROBOTONIO INTERMEDIATE
        • Robotonio Teens
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Beginner
        • Coding Intermediate
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Beginner
        • Makers Intermediate
        • Makers Advanced
      • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
      • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΗΜΑΤΑ
      • DIGIWRITERS
    • 12+ ΓΥΜΝΑΣΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTICS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 15+ ΛΥΚΕΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTONIO TEENS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 18+ ΕΝΗΛΙΚΕΣ >
      • ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ CS-STEM
      • COMPETITION ROBOTICS (EN)
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (GR)
      • IoT & Python
    • ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑ WORKSHOPS
  • ΕΓΓΡΑΦΕΣ
  • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ
  • INNOVATION FOR TEACHERS
  • ΤΟ ROBOTONIO
    • Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ
    • NEA
    • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
    • ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
    • CHALLENGE DAY LAB
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ >
      • WRO >
        • WRO 2017
        • WRO 2018
      • FLL jr >
        • FLL jr 2019 - MISSION MOON
      • FLL >
        • FLL 2018 - HYDRODYNAMICS
        • FLL 2019 - INTO ORBIT
    • ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΑΣ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • 4-5 ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ >
      • ΜΙΚΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
    • 6-12 ΔΗΜΟΤΙΚΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Kids
        • ROBOTONIO INTERMEDIATE
        • Robotonio Teens
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Beginner
        • Coding Intermediate
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Beginner
        • Makers Intermediate
        • Makers Advanced
      • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
      • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΗΜΑΤΑ
      • DIGIWRITERS
    • 12+ ΓΥΜΝΑΣΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTICS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 15+ ΛΥΚΕΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTONIO TEENS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 18+ ΕΝΗΛΙΚΕΣ >
      • ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ CS-STEM
      • COMPETITION ROBOTICS (EN)
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (GR)
      • IoT & Python
    • ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑ WORKSHOPS
  • ΕΓΓΡΑΦΕΣ
  • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ
  • INNOVATION FOR TEACHERS

ROBOTONIO TEENS

Picture
Picture
Picture
Picture
Ηλικίες: παιδιά 10 έως 16 ετών (Ε' Δημοτικού έως Β' Λυκείου)
Διάρκεια μαθήματος: 120 λεπτά , μία  φορά την εβδομάδα 
​Πλήθος μαθητών ανά τάξη: έξι (6) έως οκτώ (8)
Εκπαιδευτικός/ρομποτικός εξοπλισμός: LEGO MINDSTORMS EV3 (διατίθεται από το ROBOTONIO)
Ηλεκτρονικός εξοπλισμός: Ηλεκτρονικός υπολογιστής (διατίθεται από το ROBOTONIO)
Χρήση εξοπλισμού στο σπίτι: Ηλεκτρονικός υπολογιστής, με δυνατότητα εγκατάστασης του Virtual Robotics Toolkit (VRT)
Αναλογία μαθητών ανά εκπαιδευτικό εξοπλισμό: 1:1

Διαφοροποίηση τμημάτων:
A. ADVANCED A
  • Ε' & ΣΤ' δημοτικού (ROBOTONIO Teens 1)
  • Γυμνάσιο (ROBOTONIO Teens 1)
​​B. ADVANCED B (για όσους μαθητές ολοκλήρωσαν το επίπεδο Α)
  • ΣΤ' δημοτικού & Α' γυμνασίου  (ROBOTONIO Teens 2)
  • Γυμνάσιο (ROBOTONIO Teens 2)
  • Λύκειο ( ROBOTONIO Teens 2)
​*Συμμετοχή σε διαγωνισμούς: κατά το έτος συμμετοχής στο επίπεδο Beginner B, οι μαθητές μπορούν να πάρουν μέρος στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής WRO Hellas, κατηγορία REGULAR Junior (γυμνάσιο και υπό προϋποθέσεις δημοτικό)

​​​Το πρόγραμμα απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 10 έως 16 ετών (Ε' δημοτικού έως Β' λυκείου),  που χωρίζονται σε τμήματα ανάλογα με την ηλικία και το γνωστικό επίπεδο (εάν δηλαδή έχουν ήδη ολοκληρώσει τα προηγούμενα επίπεδα μαθημάτων ρομποτικής του ROBOTONIO). Ως βασική εκπαιδευτική πλατφόρμα χρησιμοποιείται το LEGO Mindstorms EV3,  προϊόν εξέλιξης της τριανταπεντάχρονης δραστηριοποίησης της εταιρείας LEGO EDUCATION στον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής, σε συνεργασία με τα καλύτερα πανεπιστημιακά ιδρύματα παγκοσμίως (Carnegie Mellon, MIT κ.α.). Η εκπαιδευτική πλατφόρμα LEGO Mindstorms EV3 χρησιμοποιείται στα περισσότερα εκπαιδευτικά συστήματα του κόσμου (ΗΠΑ, Κορέα, Κίνα, Ιαπωνία, Μ. Βρετανία κλπ), ενώ χρησιμοποιείται ως εξοπλισμός και στους σημαντικότερους πανελλήνιους και παγκόσμιους διαγωνισμούς εκπαιδευτικής ρομποτικής, όπως η Ολυμπιάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής (WRO) και η FIRST LEGO League (FLL) .
Picture

Με την εκπαιδευτική πλατφόρμα LEGO Mindstorms EV3 τα παιδιά αναπτύσσουν δεξιότητες για την επίλυση σύνθετων προβλημάτων μέσα από την ομαδική συνεργασία και τη διερευνητική μάθηση. Η χρήση μεγάλης ποικιλίας αισθητήρων και κινητήρων, το πλούσιο προγραμματιστικό περιβάλλον της LEGO, ο μικροελεγκτής του EV3 και το πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό που βασίζεται στην εκπαιδευτική ύλη μεγάλων πανεπιστημίων όμως τα MIT, Carnegie Mellon και Tufts, παρέχουν στα παιδιά απεριόριστες δυνατότητες για μάθηση, διασκέδαση και δημιουργία.​Ταυτόχρονα, με τη χρήση επιπλέον διασκεδαστικών και επιμορφωτικών εργαλείων που εντάσσονται στην εκπαιδευτική προσέγγιση STEAM, όπως σετ απλών μηχανών και τεχνολογίας, σετ εναλλακτικών πηγών ενέργειας, πειράματα φυσικής κ.α., τα παιδιά κατανοούν σε βάθος έννοιες από τα μαθηματικά και γενικότερα τις θετικές επιστήμες και το σημαντικότερο, δεν αντιμετωπίζουν τα σχολικά μαθήματα που παραδοσιακά δυσκολεύουν τους μαθητές ως υποχρέωση, αλλά ως πηγή ενδιαφέρουσας και χρήσιμης γνώσης.
Παράλληλα με τα εργαστήρια στην τάξη, οι μαθητές μέσω του πιο προηγμένου στον κόσμο εικονικού περιβάλλοντος για το EV3, το Virtual Robotics Toolkit, αντιμετωπίζουν στον προσωπικό τους υπολογιστή στο σπίτι προκλήσεις που ανατίθενται από τους εκπαιδευτικούς και συμμετέχουν σε εικονικούς ρομποτικούς διαγωνισμούς, κατακτώντας έτσι με το πλέον διασκεδαστικό και δημιουργικό τρόπο τα εκπαιδευτικά αντικείμενα των μαθημάτων.  Επιπλέον με το κατάλληλο σχεδιαστικό λογισμικό, μπορούν να κατασκευάσουν τα δικά τους ψηφιακά ρομπότ ​στον υπολογιστή τους και να τα εισάγουν στο εικονικό περιβάλλον! 

Picture
Με την ολοκλήρωση του επιπέδου "Advanced", ο μαθητής θα μπορεί:
  • να συνδυάζει έννοιες από τη φυσική, τη μηχανική, την τεχνολογία και την πληροφορική, για την ανάπτυξη συστήματος που επιλύει απλά προβλήματα του πραγματικού κόσμου
  • να χρησιμοποιεί σύγχρονα περιβάλλοντα εικονικής πραγματικότητας (VRT) και τρισδιάστατων κατασκευών (Studio io)
  • να επικοινωνεί και να εκφράζει λεκτικά τις ιδέες του, μέσα από την περιγραφή προβλημάτων, τη διατύπωση υποθέσεων και την παρουσίαση λύσεων
  • να επιλύει ένα πρόβλημα, χρησιμοποιώντας κλασικές τεχνικές επίλυσης προβλημάτων (ανάλυση, αποδόμηση, διάσπαση, διαμοιρασμός, επανασύνθεση)
  • να κατασκευάζει μηχανισμούς εφαρμόζοντας απλές αρχές από τον χώρο της μηχανικής (μεταφορά κίνησης, gear up/down κλπ)
  • να αξιοποιεί τις θεωρητικές σχολικές του γνώσεις σε πρακτικές εφαρμογές
  • να αναπτύσσει αλγόριθμους, χρησιμοποιώντας τις προγραμματιστικές αρχές της ακολουθιακής εκτέλεσης εντολών, της επιλογής, της επανάληψης και της ενθυλάκωσης (encapsulation)
  • να συμμετάσχει σε πανελλήνιους και παγκόσμιους διαγωνισμούς στον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής και της επιστήμης, όπως:
                   - Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 
                   - Ολυμπιάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής (WRO)
                   - First LEGO League (FLL)

​​*Για τη συμμετοχή μαθητών σε διαγωνισμό δηλώνετε το ενδιαφέρον σας στη γραμματεία του ROBOTONIO και ο αρμόδιος εκπαιδευτικός/προπονητής θα σας ενημερώσει για τις λεπτομέρειες (διαδικασίες, ώρες προπόνησης, κόστος κλπ)

Τοποθεσία

ROBOTONIO ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ 
ΓΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ 203 
Τ: 210 4944 402
ROBOTONIO ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΒΑΣ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ 40
​Τ: 2105759151

Τι είναι το STEAM;

Η καινοτομία είναι στενά συνδεδεμένη με την Επιστήμη (Science), την Τεχνολογία (Technology),  την Μηχανική (Engineering) και τα Μαθηματικά (Maths), πεδία στα οποία βασίζεται η εκπαιδευτική προσέγγιση STEM. Η καινοτομία όμως είναι και κάτι άλλο: είναι η πρωτοποριακή ιδέα που θα κάνει τη διαφορά, η δημιουργία που θα προκαλέσει τις ανθρώπινες αισθήσεις δίνοντας λύση σε δισεπίλυτα προβλήματα. Είναι η Tέχνη, που η απουσία της από τον χώρο των επιστημών οδηγεί σε τετριμμένες λύσεις, περιορίζει τη δημιουργικότητα. Στο σημείο αυτό λοιπόν έρχεται η τέχνη, για να συμπληρώσει το παζλ της επιτυχίας: STEM + Art = STEAM

Ακολουθήστε μας!

    Γραφτείτε στο δωρεάν εβδομαδιαίο μας NEWSLETTER και θα ενημερώνεστε για όλες μας τις προσφορές, καθώς και με ενδιαφέροντα άρθρα από τον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής και του STEAM

    Στη διεύθυνση email που θα εισάγετε, θα σας αποστέλλεται ενημερωτικό υλικό, όπως νέες προσφορές, εκδηλώσεις, ενδιαφέροντα άρθρα και απόψεις από τον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής κλπ
ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER