Σεμινάρια Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Ρομποτική σε μαθητές Γυμνασίου & Λυκείου με LEGO Spike Prime και Python
Στο σεμινάριο αυτό, θα εξετάσουμε τον τρόπο μετάβασης από το Scratch στη γλώσσα προγραμματισμού Python για το Spike Prime. Θα αναλύσουμε τις διαφορές μεταξύ των δύο προγραμματιστικών περιβαλλόντων και θα εξετάσουμε τους τρόπους για μια ομαλή μετάβαση. Θα αντιμετωπίσουμε προβλήματα που μπορεί να προκύψουν και θα παρουσιάσουμε τρόπους αντιμετώπισής τους.
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΚΑΣΜΙΡΗΣ ΤΑΣΟΣ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΕΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6,5 ώρες
ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ: ROBOTONIO ΠΕΙΡΑΙΑ, Λουκά Ράλλη 98- δια ζώσης
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ: 2121058869
ΚΟΣΤΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ: 130€
ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ PYTHON ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ SPIKE PRIME ΜΕ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΗΣ LEGO.
- Χρήση του Spike IDE με Python:Θα εξετάσουμε το περιβάλλον ανάπτυξης (IDE) του Spike Prime και πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τη γλώσσα προγραμματισμού Python για τη δημιουργία ρομποτικών εφαρμογών. Θα εξετάσουμε τη σύνταξη της Python και το πώς μπορούμε να αλληλεπιδράσουμε με τους κινητήρες και τους αισθητήρες του ρομπότ μέσω του Spike Prime.
- Υλοποίηση Λειτουργιών με Python: Θα μάθουμε πώς να υλοποιούμε κοινές και απλές λειτουργίες με τη χρήση της Python στο Spike Prime. Θα εξετάσουμε πώς να ελέγχουμε τους κινητήρες και τους αισθητήρες, πώς να δημιουργούμε συναρτήσεις και πώς να αποσυνθέτουμε προβλήματα σε πιο μικρά υποπροβλήματα για ευκολότερη διαχείριση.
- Αποσφαλμάτωση και Προκλήσεις: Θα αναλύσουμε τεχνικές αποσφαλμάτωσης κώδικα στη γλώσσα Python και θα εξετάσουμε πώς μπορούμε να αντιμετωπίσουμε προκλήσεις που μπορεί να προκύψουν κατά τη δημιουργία ρομποτικών εφαρμογών. Θα εξετάσουμε πώς να προσεγγίσουμε πιο σύνθετες προκλήσεις και να βρούμε κατάλληλες λύσεις.
- Εναλλακτικά Python Modules με Spike Prime: Θα μελετήσουμε εναλλακτικά Python modules, όπως το PyBricks, που επεκτείνουν τις δυνατότητες του Spike Prime. Θα δούμε πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτά τα modules για να δημιουργήσουμε πιο πολύπλοκες και προηγμένες εφαρμογές.
- Εκπαιδευτικό υλικό και Πηγές Εξάσκησης: Θα παρουσιάσουμε διάφορες πηγές εκπαιδευτικού υλικού για την εκπαίδευση σε ρομποτική με το Spike Prime και την Python. Θα παρέχουμε συστάσεις για εγχειρίδια, οδηγούς και άλλα εκπαιδευτικά υλικά. Επίσης, θα αναφέρουμε πηγές για εξάσκηση στη γλώσσα προγραμματισμού Python προκειμένου να βελτιώσουν οι συμμετέχοντες τις δεξιότητές τους.
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΚΑΣΜΙΡΗΣ ΤΑΣΟΣ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΕΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6,5 ώρες
ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ: ROBOTONIO ΠΕΙΡΑΙΑ, Λουκά Ράλλη 98- δια ζώσης
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ: 2121058869
ΚΟΣΤΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ: 130€
ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ PYTHON ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ SPIKE PRIME ΜΕ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΗΣ LEGO.
Προγραμματισμός στις Τάξεις του Γυμνασίου & του Λυκείου
Αυτό το σεμινάριο στοχεύει σε ενήλικες που επιθυμούν να εξοικειωθούν με τον κόσμο του προγραμματισμού και να αποκτήσουν βασικές γνώσεις στη γλώσσα προγραμματισμού Python για να τη διδάξουν σε μαθητές Γυμνσίου & Λυκείου. Κατά τη διάρκεια αυτού του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα εξοικειωθούν με τη μετάβαση από το περιβάλλον προγραμματισμού Scratch στην πιο ισχυρή γλώσσα Python, καθώς και με τη χρήση βασικών εργαλείων όπως το MU IDE και το Pygame.
Συγκεκριμένα, θα περιλαμβάνονται οι εξής προχωρημένες έννοιες:
- Μετάβαση από το Scratch στην Python: Οι συμμετέχοντες θα κατανοήσουν τις διαφορές μεταξύ του Scratch και της Python, και πώς να μεταφέρουν τις γνώσεις τους από το ένα περιβάλλον στο άλλο. Θα αντιμετωπίσουν προβλήματα που μπορεί να προκύψουν και θα μάθουν να τα αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά.
- Εισαγωγή με το MU IDE και το Pygame: Οι συμμετέχοντες θα εξοικειωθούν με το περιβάλλον ανάπτυξης MU και θα μάθουν τα βασικά στοιχεία της Python. Θα δημιουργήσουν προγράμματα χρησιμοποιώντας τη βιβλιοθήκη Pygame για δημιουργία γραφικών εφαρμογών και παιχνιδιών.
- Υλοποίηση Λειτουργιών με Python: Οι συμμετέχοντες θα μάθουν να διαχειρίζονται παράθυρα, να σχεδιάζουν γραφικά, να επεξεργάζονται εικόνες και να προσθέτουν ήχο και εφέ στις εφαρμογές τους.
- Μετάβαση στο Visual Studio Code (VS Code) και Πηγές Εκπαιδευτικού Υλικού: Οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να χρησιμοποιούν το περιβάλλον ανάπτυξης του Visual Studio Code για τη συνέχιση της ανάπτυξης προγραμμάτων Python. Θα προτείνονται πηγές εκπαιδευτικού υλικού για εμβάθυνση.
- Πηγές για Εξάσκηση με την Python: Οι συμμετέχοντες θα λάβουν πληροφορίες για πηγές που μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να εξασκηθούν στην Python μετά το τέλος του σεμιναρίου.
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΚΑΣΜΙΡΗΣ ΤΑΣΟΣ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΕΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 4 ώρες
ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ: ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ: 2121058869
ΚΟΣΤΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ: 80€
ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ PYTHON ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ SCRATCH 3.
Το ήξερες ότι μπορείς να συνδυάσεις μικροσεμινάρια και από τις άλλες κατηγορίες σεμιναρίων?