Η Φιλοσοφία μας
Κάθε χρόνο δημιουργούμε νέα εκπαιδευτικά προγράμματα, χρησιμοποιούμε νέα εκπαιδευτικά εργαλεία, αξιοποιούμε την τεχνολογία, προσαρμόζουμε τα μαθήματά μας σε συγκεκριμένα πρότυπα, κάθε μας επιλογή όμως κινείται γύρω από τρεις συνιστώσες που συνθέτουν τη φιλοσοφία μας.
Οι υπολογιστές σήμερα υπάρχουν παντού. Σε λίγα χρόνια και στη χώρα μας, ακόμη και τα ψυγεία μας θα υποστηρίζονται από υπολογιστές. Αυτό που αποκαλείται «Δίκτυο των Πραγμάτων» (Internet of Things), ήδη έχει κατακτήσει την αγορά. Οι μεγαλύτερες επενδύσεις διεθνώς πραγματοποιούνται στον χώρο της τεχνητής νοημοσύνης. Ευρωπαϊκά προγράμματα πριμοδοτούν start ups που δραστηριοποιούνται στον χώρο της ρομποτικής και των νέων τεχνολογιών. Νέες τεχνολογίες, όπως οι κβαντικοί επεξεργαστές, που σε λίγα χρόνια θα μεταπηδήσουν από τον χώρο της έρευνας στον χώρο της αγοράς, θα εκτοξεύσουν τις δυνατότητες των υπολογιστών σε επίπεδα που σήμερα δεν μπορούμε καν να φανταστούμε.
|
Εάν όλον αυτόν τον κόσμο τον αποκλείσουμε από τον χώρο της εκπαίδευσης, πόσο εύκολο θα είναι για τα παιδιά μας να προσαρμοστούν αύριο ως επαγγελματίες σε ένα τόσο γρήγορα εξελισσόμενο περιβάλλον; Η πρώτη συνιστώσα που συνθέτει τη φιλοσοφία μας, προσπαθεί ακριβώς αυτό: μέσα από τα προγράμματά μας να απομυθοποιήσουμε τον χώρο της τεχνολογίας, τα παιδιά να αντιληφθούν ότι αποτελούν μέρος αυτής της εξέλιξης και έτσι η εκπαίδευσή τους να συγκλίνει με την κοινωνική πραγματικότητα, όπως αυτή διαμορφώνεται με την εξέλιξη των επιστημών και της τεχνολογίας.
Συμμετοχή – Συνεργασία – Διασκέδαση είναι το τρίπτυχο τη 2ης συνιστώσας της φιλοσοφίας μας. Τα μαθήματά μας είναι έτσι σχεδιασμένα, ώστε το παιχνίδι να αποτελεί κίνητρο για συμμετοχή, γνώσεις και συνεργασία που θα μας βοηθήσουν να διασκεδάσουμε στην τάξη. Αυτόνομα οχήματα που παρκάρουν μόνα τους, δεινόσαυροι που κάνουν αγώνες ταχύτητας, ρομπότ – παλαιστές SUMO, αστεία και δημιουργικά παιχνίδια στον υπολογιστή, μαθηματικοί γρίφοι, μακέτες με έξυπνα σπίτια, κάθε εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει τους δικούς του τρόπους για να πυροδοτήσει το ενδιαφέρον των μαθητών και να φύγουν από την τάξη κερδισμένοι από κάθε άποψη, είτε αναφερόμαστε σε γνώσεις είτε στο παιχνίδι.
Η τρίτος άξονας που συνθέτει τη φιλοσοφία μας, είναι η τυποποίηση και τεκμηρίωση των προγραμμάτων μας. Για να διασφαλίσουμε και να ενισχύσουμε την αξία του εκπαιδευτικού μας έργου, προσαρμόσαμε τα προγράμματά μας σε διεθνώς αναγνωρισμένα εκπαιδευτικά πρότυπα, κυρίως από τον χώρο της Αμερικής, όπου κάθε χρόνο επενδύονται εκατομμύρια δολάρια στον χώρο της STEAM εκπαίδευσης. Ταυτόχρονα, εξασφαλίσαμε συνεργασίες με διεθνώς αναγνωρισμένους φορείς, που θα πιστοποιούν οι ίδιοι τους μαθητές μας. Οι μαθητές μας που έχουν ολοκληρώσει δύο έτη εκπαίδευσης σε πρόγραμμα εκπαιδευτικής ρομποτικής με μία από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες παγκοσμίως, το EV3, θα συμμετέχουν σε εξετάσεις που θα πραγματοποιούνται από το *Carnegie Mellon στη σχολή μας, και οι επιτυχόντες θα πιστοποιούνται από το ίδιο το Πανεπιστήμιο ως προς τις γνώσεις τους στον προγραμματισμό, και θα καταχωρούνται χωρίς χρονικό περιορισμό στην ηλεκτρονική βάση των πιστοποιημένων μαθητών του. Σε επόμενο επίπεδο, όταν οι μαθητές μας περάσουν από το στάδιο του οπτικού προγραμματισμού, τα μαθήματά μας προσαρμόζονται στο σύνολό τους στην text-based γλώσσα προγραμματισμού Python. Ρομποτική με EV3, προγραμματισμός για ανάπτυξη παιχνιδιών στον υπολογιστή, Internet of Thing, όλα προσαρμόζονται έτσι ώστε να υποστηριχθούν με τη συγκεκριμένη γλώσσα. Ο λόγος είναι ότι οι μαθητές μας που ακολουθούν συναφές πρόγραμμα θα μπορούν να συμμετέχουν σε εξετάσεις, προκειμένου να πιστοποιηθούν από το ίδιο το **Ινστιτούτο Python, ως προς τις γνώσεις τους στον προγραμματισμό.
*Το Carnegie Mellon University των ΗΠΑ, κατατάσσεται κάθε χρόνο στα 25 κορυφαία πανεπιστήμια παγκοσμίως, για την προσέγγισή του στην εκπαίδευση και την έρευνα. Οι πιστοποιήσεις του είναι οι πλέον αναγνωρισμένες σε όλο τον κόσμο, ειδικότερα στον χώρο της πληροφορικής και της μηχανικής.
**Η Python είναι μία από τις πιο δημοφιλείς γλώσσες προγραμματισμού στον κόσμο, που υιοθετήθηκε και προσαρμόστηκε για όλους τους επιστημονικούς και επαγγελματικούς κλάδους, από τις οικονομικές υπηρεσίες και την ιατρική, μέχρι και τα ψηφιακά παιχνίδια. Ο στόχος του Ινστιτούτου Python είναι να παρέχει σε κάθε προγραμματιστή και υποψήφιο προγραμματιστή Python, τις δεξιότητες αυτές που απαιτούνται για να μπορεί να αντεπεξέλθει σε ένα πιο προχωρημένο και επαγγελματικό επίπεδο, ακολουθώντας τις βέλτιστες πρακτικές στον προγραμματισμό.
Συμμετοχή – Συνεργασία – Διασκέδαση είναι το τρίπτυχο τη 2ης συνιστώσας της φιλοσοφίας μας. Τα μαθήματά μας είναι έτσι σχεδιασμένα, ώστε το παιχνίδι να αποτελεί κίνητρο για συμμετοχή, γνώσεις και συνεργασία που θα μας βοηθήσουν να διασκεδάσουμε στην τάξη. Αυτόνομα οχήματα που παρκάρουν μόνα τους, δεινόσαυροι που κάνουν αγώνες ταχύτητας, ρομπότ – παλαιστές SUMO, αστεία και δημιουργικά παιχνίδια στον υπολογιστή, μαθηματικοί γρίφοι, μακέτες με έξυπνα σπίτια, κάθε εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει τους δικούς του τρόπους για να πυροδοτήσει το ενδιαφέρον των μαθητών και να φύγουν από την τάξη κερδισμένοι από κάθε άποψη, είτε αναφερόμαστε σε γνώσεις είτε στο παιχνίδι.
Η τρίτος άξονας που συνθέτει τη φιλοσοφία μας, είναι η τυποποίηση και τεκμηρίωση των προγραμμάτων μας. Για να διασφαλίσουμε και να ενισχύσουμε την αξία του εκπαιδευτικού μας έργου, προσαρμόσαμε τα προγράμματά μας σε διεθνώς αναγνωρισμένα εκπαιδευτικά πρότυπα, κυρίως από τον χώρο της Αμερικής, όπου κάθε χρόνο επενδύονται εκατομμύρια δολάρια στον χώρο της STEAM εκπαίδευσης. Ταυτόχρονα, εξασφαλίσαμε συνεργασίες με διεθνώς αναγνωρισμένους φορείς, που θα πιστοποιούν οι ίδιοι τους μαθητές μας. Οι μαθητές μας που έχουν ολοκληρώσει δύο έτη εκπαίδευσης σε πρόγραμμα εκπαιδευτικής ρομποτικής με μία από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες παγκοσμίως, το EV3, θα συμμετέχουν σε εξετάσεις που θα πραγματοποιούνται από το *Carnegie Mellon στη σχολή μας, και οι επιτυχόντες θα πιστοποιούνται από το ίδιο το Πανεπιστήμιο ως προς τις γνώσεις τους στον προγραμματισμό, και θα καταχωρούνται χωρίς χρονικό περιορισμό στην ηλεκτρονική βάση των πιστοποιημένων μαθητών του. Σε επόμενο επίπεδο, όταν οι μαθητές μας περάσουν από το στάδιο του οπτικού προγραμματισμού, τα μαθήματά μας προσαρμόζονται στο σύνολό τους στην text-based γλώσσα προγραμματισμού Python. Ρομποτική με EV3, προγραμματισμός για ανάπτυξη παιχνιδιών στον υπολογιστή, Internet of Thing, όλα προσαρμόζονται έτσι ώστε να υποστηριχθούν με τη συγκεκριμένη γλώσσα. Ο λόγος είναι ότι οι μαθητές μας που ακολουθούν συναφές πρόγραμμα θα μπορούν να συμμετέχουν σε εξετάσεις, προκειμένου να πιστοποιηθούν από το ίδιο το **Ινστιτούτο Python, ως προς τις γνώσεις τους στον προγραμματισμό.
*Το Carnegie Mellon University των ΗΠΑ, κατατάσσεται κάθε χρόνο στα 25 κορυφαία πανεπιστήμια παγκοσμίως, για την προσέγγισή του στην εκπαίδευση και την έρευνα. Οι πιστοποιήσεις του είναι οι πλέον αναγνωρισμένες σε όλο τον κόσμο, ειδικότερα στον χώρο της πληροφορικής και της μηχανικής.
**Η Python είναι μία από τις πιο δημοφιλείς γλώσσες προγραμματισμού στον κόσμο, που υιοθετήθηκε και προσαρμόστηκε για όλους τους επιστημονικούς και επαγγελματικούς κλάδους, από τις οικονομικές υπηρεσίες και την ιατρική, μέχρι και τα ψηφιακά παιχνίδια. Ο στόχος του Ινστιτούτου Python είναι να παρέχει σε κάθε προγραμματιστή και υποψήφιο προγραμματιστή Python, τις δεξιότητες αυτές που απαιτούνται για να μπορεί να αντεπεξέλθει σε ένα πιο προχωρημένο και επαγγελματικό επίπεδο, ακολουθώντας τις βέλτιστες πρακτικές στον προγραμματισμό.