ROBOTONIO

  • ΤΟ ROBOTONIO
    • Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ
    • NEA
    • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
    • ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
    • CHALLENGE DAY LAB
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ >
      • WRO >
        • WRO 2017
        • WRO 2018
      • FLL jr >
        • FLL jr 2019 - MISSION MOON
      • FLL >
        • FLL 2018 - HYDRODYNAMICS
        • FLL 2019 - INTO ORBIT
    • ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΑΣ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • 4-5 ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ >
      • ΜΙΚΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
    • 6-12 ΔΗΜΟΤΙΚΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Kids
        • ROBOTONIO INTERMEDIATE
        • Robotonio Teens
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Beginner
        • Coding Intermediate
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Beginner
        • Makers Intermediate
        • Makers Advanced
      • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
      • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΗΜΑΤΑ
      • DIGIWRITERS
    • 12+ ΓΥΜΝΑΣΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTICS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 15+ ΛΥΚΕΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTONIO TEENS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 18+ ΕΝΗΛΙΚΕΣ >
      • ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ CS-STEM
      • COMPETITION ROBOTICS (EN)
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (GR)
      • IoT & Python
    • ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑ WORKSHOPS
  • ΕΓΓΡΑΦΕΣ
  • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ
  • INNOVATION FOR TEACHERS
  • ΤΟ ROBOTONIO
    • Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ
    • NEA
    • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
    • ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
    • CHALLENGE DAY LAB
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ >
      • WRO >
        • WRO 2017
        • WRO 2018
      • FLL jr >
        • FLL jr 2019 - MISSION MOON
      • FLL >
        • FLL 2018 - HYDRODYNAMICS
        • FLL 2019 - INTO ORBIT
    • ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΑΣ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • 4-5 ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ >
      • ΜΙΚΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
    • 6-12 ΔΗΜΟΤΙΚΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Kids
        • ROBOTONIO INTERMEDIATE
        • Robotonio Teens
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Beginner
        • Coding Intermediate
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Beginner
        • Makers Intermediate
        • Makers Advanced
      • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
      • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΗΜΑΤΑ
      • DIGIWRITERS
    • 12+ ΓΥΜΝΑΣΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTICS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 15+ ΛΥΚΕΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTONIO TEENS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 18+ ΕΝΗΛΙΚΕΣ >
      • ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ CS-STEM
      • COMPETITION ROBOTICS (EN)
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (GR)
      • IoT & Python
    • ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑ WORKSHOPS
  • ΕΓΓΡΑΦΕΣ
  • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ
  • INNOVATION FOR TEACHERS

ROBOTONIO PROGRAMMERS


​Programming Expert Level

Picture
Picture
Ηλικίες: παιδιά 12 έως  17 ετών (ΣΤ' Δημοτικού έως Λύκειο)
Διάρκεια μαθήματος: 90 λεπτά, μία  φορά την εβδομάδα 
​Πλήθος μαθητών ανά τάξη: έξι (6) έως οκτώ (8)
Προϋποθέσεις εγγραφής: ολοκλήρωση του προηγούμενο επιπέδου "Advanced"
Ηλεκτρονικός εξοπλισμός: Ηλεκτρονικός υπολογιστής (διατίθεται από το ROBOTONIO)
Εκπαιδευτικές πλατφόρμες: Python
Αναλογία μαθητών ανά ηλεκτρονικό μέσο: 1:1
Χρήση εξοπλισμού στο σπίτι: Ηλεκτρονικός υπολογιστής (με δυνατότητα εγκατάστασης του PyCharm)
Διαφοροποίηση τμημάτων:
1. Expert A (εφόσον ολοκλήρωσαν το επίπεδο Advanced)
  • ΣΤ' Δημ. & Γυμνάσιο (ROBOTONIO PyProgrammers 1C)
  • Λύκειο (ROBOTONIO PyProgrammers 2C)
2. Expert B
  • Γυμνάσιο (ROBOTONIO PyProgrammers 1D)
  • Λύκειο (ROBOTONIO PyProgrammers 2D)

​Όσοι μαθητές ολοκλήρωσαν το επίπεδο Advanced και πιστοποιήθηκαν με το PCEP, συνεχίζουν το ταξίδι τους στον προγραμματισμό, γνωρίζοντας νέες τεχνικές από τον χώρο του αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού. 

Πλέον το αντικείμενο των προγραμμάτων υπερβαίνει αυτό της ανάπτυξης απλών παιχνιδιών, καθώς οι μαθητές πλέον θα αναπτύσσουν τα δικά τους modules ("βιβλιοθήκες" κώδικα) που θα προσπαθούν να διαθέσουν στους συμμαθητές τους. Στα εργαστήρια θα αναπτυχθούν σύνθετα προγράμματα,  όπου οι μαθητές θα χωρίζονται σε ομάδες και με την αξιοποίηση online εργαλείων (github) θα αναπτύσσουν από κοινού το έργο που θα αναλαμβάνουν, με διαδικασίες που ακολουθούν μεγάλες εταιρείες πληροφορικής.
Picture
Επιπλέον, οι μαθητές θα γνωρίσουν και θα υλοποιήσουν στην πράξη σύγχρονες προγραμματιστικές τεχνικές ανάλυσης δεδομένων και τεχνητής νοημοσύνης, δύο χώρους στους οποίους η Python κερδίζει συνεχώς έδαφος τα τελευταία χρόνια.

Οι μαθητές με την ολοκλήρωση του επιπέδου στο Expert θα μπορούν:
  • Να αναπτύξουν τα δικά τους σύνθετα προγράμματα με τη γλώσσα Python, ως μέλη σε ομάδες εργασίας. 
  • Να χρησιμοποιήσουν σύγχρονα προγραμματιστικά εργαλεία στο Cloud (github κλπ)
  • Να αξιοποιούν τα εργαλεία αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού της Python
  • Να αναπτύσσουν τις δικές τους κλάσεις σε modules, που θα ικανοποιούν συγκεκριμένες προδιαγραφές
  • Να επεκτείνουν κλάσεις που έχουν αναπτύξει τρίτοι
  • Να υλοποιούν απλούς αλγόριθμους μηχανικής μάθησης
  • Να υλοποιούν απλούς αλγόριθμος ανάλυσης δεδομένων
  • Να πιστοποιηθούν κατόπιν εξετάσεων από το Ινστιτούτο Python, με το διεθνώς αναγνωρισμένο επίπεδο πιστοποίησης PCΑP.

Τοποθεσία

ROBOTONIO ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ 
ΓΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ 203 
Τ: 210 4944 402
ROBOTONIO ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΒΑΣ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ 40
​Τ: 2105759151

Τι είναι το STEAM;

Η καινοτομία είναι στενά συνδεδεμένη με την Επιστήμη (Science), την Τεχνολογία (Technology),  την Μηχανική (Engineering) και τα Μαθηματικά (Maths), πεδία στα οποία βασίζεται η εκπαιδευτική προσέγγιση STEM. Η καινοτομία όμως είναι και κάτι άλλο: είναι η πρωτοποριακή ιδέα που θα κάνει τη διαφορά, η δημιουργία που θα προκαλέσει τις ανθρώπινες αισθήσεις δίνοντας λύση σε δισεπίλυτα προβλήματα. Είναι η Tέχνη, που η απουσία της από τον χώρο των επιστημών οδηγεί σε τετριμμένες λύσεις, περιορίζει τη δημιουργικότητα. Στο σημείο αυτό λοιπόν έρχεται η τέχνη, για να συμπληρώσει το παζλ της επιτυχίας: STEM + Art = STEAM

Ακολουθήστε μας!

    Γραφτείτε στο δωρεάν εβδομαδιαίο μας NEWSLETTER και θα ενημερώνεστε για όλες μας τις προσφορές, καθώς και με ενδιαφέροντα άρθρα από τον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής και του STEAM

    Στη διεύθυνση email που θα εισάγετε, θα σας αποστέλλεται ενημερωτικό υλικό, όπως νέες προσφορές, εκδηλώσεις, ενδιαφέροντα άρθρα και απόψεις από τον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής κλπ
ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER