ROBOTONIO

  • ΤΟ ROBOTONIO
    • Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ
    • NEA
    • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
    • ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ >
      • WRO >
        • WRO 2021
        • WRO 2018
        • WRO 2017
      • FLL jr >
        • FLL jr 2019 - MISSION MOON
      • FLL >
        • FLL 2021 - CARGO CONNECT
        • FLL 2019 - INTO ORBIT
        • FLL 2018 - HYDRODYNAMICS
    • ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΑΣ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
    • ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • 3-5 ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ >
      • ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ
      • ΜΙΚΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
    • 6-12 ΔΗΜΟΤΙΚΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Kids
        • ROBOTONIO INTERMEDIATE
      • STEM MAKERS LAB >
        • STEM MAKERS LAB Beginners
        • STEM MAKERS LAB Intermediate
        • STEM MAKERS LAB Advanced
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Programming Beginner
        • Programming Intermediate
        • Programming Advanced
        • Programming Expert
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ DRONES
      • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΗΜΑΤΑ
      • 3D PRINTING
      • DIGIWRITERS
    • 12+ ΓΥΜΝΑΣΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Advanced
        • EXPERT-SPORT ROBOTICS
      • STEM MAKERS LAB >
        • STEM MAKERS LAB Advanced
        • STEM MAKERS LAB Experts
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Programming Advanced
        • Programming Expert
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ DRONES
      • 3D PRINTING
    • 15+ ΛΥΚΕΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Advanced
        • EXPERT-SPORT ROBOTICS
      • STEM MAKERS LAB >
        • STEM MAKERS LAB Advanced
        • STEM MAKERS LAB Experts
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Programming Advanced
        • Programming Expert
    • ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑ WORKSHOPS
  • STEM CHALLENGE DAY
  • ONLINE KIDS ACADEMY
    • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ONLINE KIDS ACADEMY
    • 3D DESIGN - 3D PRINTING ONLINE KIDS ACADEMY
    • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ONLINE KIDS ACADEMY
    • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ONLINE KIDS ACADEMY
  • ΕΓΓΡΑΦΕΣ
  • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ
  • INNOVATION FOR TEACHERS
  • ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
    • ROBOTONIO ΚΔΒΜ ONLINE >
      • INTERNET OF THINGS ONLINE
      • PYTHON
  • 2nd ROBOTONIO FESTIVAL
  • ΤΟ ROBOTONIO
    • Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ
    • NEA
    • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
    • ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ >
      • WRO >
        • WRO 2021
        • WRO 2018
        • WRO 2017
      • FLL jr >
        • FLL jr 2019 - MISSION MOON
      • FLL >
        • FLL 2021 - CARGO CONNECT
        • FLL 2019 - INTO ORBIT
        • FLL 2018 - HYDRODYNAMICS
    • ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΑΣ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
    • ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • 3-5 ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ >
      • ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ
      • ΜΙΚΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
    • 6-12 ΔΗΜΟΤΙΚΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Kids
        • ROBOTONIO INTERMEDIATE
      • STEM MAKERS LAB >
        • STEM MAKERS LAB Beginners
        • STEM MAKERS LAB Intermediate
        • STEM MAKERS LAB Advanced
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Programming Beginner
        • Programming Intermediate
        • Programming Advanced
        • Programming Expert
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ DRONES
      • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΗΜΑΤΑ
      • 3D PRINTING
      • DIGIWRITERS
    • 12+ ΓΥΜΝΑΣΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Advanced
        • EXPERT-SPORT ROBOTICS
      • STEM MAKERS LAB >
        • STEM MAKERS LAB Advanced
        • STEM MAKERS LAB Experts
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Programming Advanced
        • Programming Expert
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ DRONES
      • 3D PRINTING
    • 15+ ΛΥΚΕΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Advanced
        • EXPERT-SPORT ROBOTICS
      • STEM MAKERS LAB >
        • STEM MAKERS LAB Advanced
        • STEM MAKERS LAB Experts
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Programming Advanced
        • Programming Expert
    • ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑ WORKSHOPS
  • STEM CHALLENGE DAY
  • ONLINE KIDS ACADEMY
    • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ONLINE KIDS ACADEMY
    • 3D DESIGN - 3D PRINTING ONLINE KIDS ACADEMY
    • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ONLINE KIDS ACADEMY
    • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ONLINE KIDS ACADEMY
  • ΕΓΓΡΑΦΕΣ
  • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ
  • INNOVATION FOR TEACHERS
  • ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
    • ROBOTONIO ΚΔΒΜ ONLINE >
      • INTERNET OF THINGS ONLINE
      • PYTHON
  • 2nd ROBOTONIO FESTIVAL

ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΕ - Προγραμματισμός με Minecraft για μαθητές δ΄- στ΄ δημοτικού (τμήμα Παρασκευής)

SKU:
€65.00
20 185 €20.00 - €185.00
Unavailable
per item
ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΙΓΟΜΕΛΗ, ΕΩΣ 6 ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ.


Στους κύκλους μαθημάτων, οι συμμετέχοντες θα δημιουργήσουν εικονικούς κόσμους, θα αλληλεπιδράσουν με τους χαρακτήρες των συμμαθητών τους και θα διασκεδάσουν σε ευφάνταστες ψηφιακές πίστες, χρησιμοποιώντας σύγχρονα προγραμματιστικά εργαλεία, με οπτικά μπλοκ εντολών. Θα μάθουν τις βασικές προγραμματιστικές αρχές της ακολουθιακής εκτέλεσης εντολών, της επιλογής και της επανάληψης, πώς να χρησιμοποιούν συναρτήσεις και να εντοπίζουν σφάλματα, και όλα αυτά μέσα από το πιο διασκεδαστικό και δημοφιλές ηλεκτρονικό παιχνίδι!
Κάθε μαθητής θα διαθέτει τον δικό του λογαριασμό, τον οποίο θα μπορεί φυσικά να χρησιμοποιεί και στον ελεύθερο χρόνο του, αξιοποιώντας τον δημιουργικά και όχι ως παθητικός χρήστης. Οι προκλήσεις που θα δίνονται από τον δάσκαλο κατά τη διάρκεια του εκπαιδευτικού κύκλου, θα έχουν διττό ρόλο, καθώς, πέρα από την εξάσκηση στο εκπαιδευτικό αντικείμενο των μαθημάτων, θα καλλιεργήσουν στα παιδιά μία πιο δημιουργική προσέγγιση στη σχέση τους με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή. 


Τα μαθήματα πραγματοποιούνται σε κύκλους 4 μαθημάτων διάρκειας 45 λεπτών το καθένα.
Απαιτείται desktop ή laptop με μικρόφωνο και ηχεία. Το μάθημα δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί με tablet ή κινητό.

ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Η ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΤΟΥ MINECRAFT EDUCATIONAL EDITION, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ.

Ο κάθε κύκλος των 4 μαθημάτων είναι αυτοτελής και μπορείτε να τον παρακολουθήσετε ξεχωριστά.

Ο 1ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
​Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 15:30-16:30
Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 15:30-16:30
Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 15:30-16:30
Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 15:30-16:30

Εισαγωγικό μάθημα για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τον 1ο κύκλο και θέλουν να παρακολουθήσουν τον 2ο: 
21-29 Νοεμβρίου (κατόπιν συννενόησης) 60 λεπτά

Ο 2ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 15:30-16:30
Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 15:30-16:30
Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 15:30-16:30
Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 15:30-16:30

Εισαγωγικό μάθημα για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τον 1ο & 2ο κύκλο και θέλουν να παρακολουθήσουν τον 3ο: 
3-11 Ιανουαρίου (κατόπιν συννενόησης) 60 λεπτά

Ο 3ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 15:30-16:30
Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 15:30-16:30
Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 15:30-16:30
Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 15:30-16:30

Εισαγωγικό μάθημα για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τον 1ο, 2ο & 3ο  και θέλουν να παρακολουθήσουν τον 4ο:
25-30 Ιανουαρίου (κατόπιν συννενόησης) 60 λεπτά

​Ο 4ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 15:30-16:30
Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 15:30-16:30
Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 15:30-16:30
Παρασκευή 3 Μαρτίου 15:30-16:30

Εισαγωγικό μάθημα για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τον 1ο, 2ο & 3ο  και θέλουν να παρακολουθήσουν τον 4ο:
25 Ιανουαρίου - 7 Φεβρουαρίου (κατόπιν συννενόησης) 60 λεπτά
​
Ο 5ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Παρασκευή 10 Μαρτίου 15:30-16:30
Παρασκευή 17 Μαρτίου 15:30-16:30
Παρασκευή 24 Μαρτίου 15:30-16:30
Παρασκευή 31 Μαρτίου 15:30-16:30​
​Παρασκευή 7 Απριλίου 15:30-16:30​
​
Ο 6ος κύκλος θα πραγματοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
Παρασκευή 21 Απριλίου 15:30-16:30​
Παρασκευή 28 Απριλίου 15:30-16:30​
Παρασκευή 5  Μαϊου 15:30-16:30​
Παρασκευή 12 Μαϊου 15:30-16:30​

Εκπαιδευτικοί Στόχοι
Μετά του προγράμματος, ο μαθητής θα μπορεί:
​
  1. να αναπτύξει μία λίστα εντολών που εκτελεί μία συγκεκριμένη εργασία 
  2. να συνθέσει έναν αλγόριθμο, εφαρμόζοντας τις αρχές της ακολουθιακής εκτέλεσης εντολών, της επιλογής και της επανάληψης 
  3. να περιγράψει ένα πρόβλημα με όρους που μπορεί να διαχειριστεί ο υπολογιστής
  4. να διασπάσει ένα πρόβλημα σε μικρότερα προβλήματα, που είναι ευκολότερο να επιλυθούν 
  5. να ελέγχει τον κώδικα για τυχόν σφάλματα, να τα εντοπίζει και να τα διορθώνει 
  6. να χρησιμοποιεί το αγαπημένο του ηλεκτρονικό παιχνίδι, όχι μόνο ως μέσο ψυχαγωγίας, αλλά και ως ένα εργαλείο δημιουργίας και γνώσης
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Google+
Add to Cart

Τοποθεσία

ROBOTONIO ΠΕΙΡΑΙΑ
Λ. ΡΑΛΛΗ 98 & ΒΑΣ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ Β' (ΑΓΑΛΜΑ ΜΗΤΕΡΑΣ)
Τ: 2121058869
ROBOTONIO ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ 
ΓΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ 203 
Τ: 210 4944 402
ROBOTONIO ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΒΑΣ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ 40
​Τ: 2105759151

Τι είναι το STEAM;

Η καινοτομία είναι στενά συνδεδεμένη με την Επιστήμη (Science), την Τεχνολογία (Technology),  την Μηχανική (Engineering) και τα Μαθηματικά (Maths), πεδία στα οποία βασίζεται η εκπαιδευτική προσέγγιση STEM. Η καινοτομία όμως είναι και κάτι άλλο: είναι η πρωτοποριακή ιδέα που θα κάνει τη διαφορά, η δημιουργία που θα προκαλέσει τις ανθρώπινες αισθήσεις δίνοντας λύση σε δισεπίλυτα προβλήματα. Είναι η Tέχνη, που η απουσία της από τον χώρο των επιστημών οδηγεί σε τετριμμένες λύσεις, περιορίζει τη δημιουργικότητα. Στο σημείο αυτό λοιπόν έρχεται η τέχνη, για να συμπληρώσει το παζλ της επιτυχίας: STEM + Art = STEAM

Ακολουθήστε μας!

    Γραφτείτε στο δωρεάν εβδομαδιαίο μας NEWSLETTER και θα ενημερώνεστε για όλες μας τις προσφορές, καθώς και με ενδιαφέροντα άρθρα από τον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής και του STEAM

    Στη διεύθυνση email που θα εισάγετε, θα σας αποστέλλεται ενημερωτικό υλικό, όπως νέες προσφορές, εκδηλώσεις, ενδιαφέροντα άρθρα και απόψεις από τον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής κλπ
ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER
© Copyright 2016-2023 ROBOTONIO | Με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος.