ROBOTONIO

  • ΤΟ ROBOTONIO
    • Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ
    • NEA
    • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
    • ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
    • CHALLENGE DAY LAB
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ >
      • WRO >
        • WRO 2017
        • WRO 2018
      • FLL jr >
        • FLL jr 2019 - MISSION MOON
      • FLL >
        • FLL 2018 - HYDRODYNAMICS
        • FLL 2019 - INTO ORBIT
    • ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΑΣ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • 4-5 ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ >
      • ΜΙΚΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
    • 6-12 ΔΗΜΟΤΙΚΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Kids
        • ROBOTONIO INTERMEDIATE
        • Robotonio Teens
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Beginner
        • Coding Intermediate
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Beginner
        • Makers Intermediate
        • Makers Advanced
      • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
      • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΗΜΑΤΑ
      • DIGIWRITERS
    • 12+ ΓΥΜΝΑΣΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTICS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 15+ ΛΥΚΕΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTONIO TEENS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 18+ ΕΝΗΛΙΚΕΣ >
      • ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ CS-STEM
      • COMPETITION ROBOTICS (EN)
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (GR)
      • IoT & Python
    • ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑ WORKSHOPS
  • ΕΓΓΡΑΦΕΣ
  • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ
  • INNOVATION FOR TEACHERS
  • ΤΟ ROBOTONIO
    • Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ
    • NEA
    • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
    • ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
    • CHALLENGE DAY LAB
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ >
      • WRO >
        • WRO 2017
        • WRO 2018
      • FLL jr >
        • FLL jr 2019 - MISSION MOON
      • FLL >
        • FLL 2018 - HYDRODYNAMICS
        • FLL 2019 - INTO ORBIT
    • ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΑΣ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • 4-5 ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ >
      • ΜΙΚΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
    • 6-12 ΔΗΜΟΤΙΚΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Kids
        • ROBOTONIO INTERMEDIATE
        • Robotonio Teens
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Beginner
        • Coding Intermediate
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Beginner
        • Makers Intermediate
        • Makers Advanced
      • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
      • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΗΜΑΤΑ
      • DIGIWRITERS
    • 12+ ΓΥΜΝΑΣΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTICS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 15+ ΛΥΚΕΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTONIO TEENS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 18+ ΕΝΗΛΙΚΕΣ >
      • ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ CS-STEM
      • COMPETITION ROBOTICS (EN)
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (GR)
      • IoT & Python
    • ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑ WORKSHOPS
  • ΕΓΓΡΑΦΕΣ
  • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ
  • INNOVATION FOR TEACHERS

ROBOTONIO PROGRAMMERS


​Programming Beginner Level

Picture
Ηλικίες: παιδιά 6 έως  8 ετών (Α' & Β' Δημοτικού)
Διάρκεια μαθήματος: 60 λεπτά, μία  φορά την εβδομάδα 
​Πλήθος μαθητών ανά τάξη: έως έξι (6)
Προϋποθέσεις εγγραφής: μαθητής Α' - Β' Δημοτικού
Ηλεκτρονικός εξοπλισμός: Tablet ή ηλεκτρονικός υπολογιστής (διατίθεται από το ROBOTONIO)
Εκπαιδευτικές πλατφόρμες: ScratchJr, Studio Code, Lightbot, Kodable, Tynker κ.α.
Αναλογία μαθητών ανά ηλεκτρονικό μέσο: 1:1
Διαφοροποίηση τμημάτων:
  • BEGINNER A (ROBOTONIO Programmers jr A)
  • ​​BEGINNER B (ROBOTONIO Programmers jr B)

Ο ψηφιακός κόσμος που μεγαλώνουν τα παιδιά μας, έχει άμεση σχέση με ένα αντικείμενο, τον Προγραμματισμό. Ο Προγραμματισμός δεν είναι ένας "εξειδικευμένος" χώρος που απασχολεί μόνο τους προγραμματιστές. Οι αρχές που διέπουν τον Προγραμματισμό, οι διαδικασίες αντιμετώπισης σφαλμάτων, ο σχεδιασμός των αλγορίθμων και η εξοικείωση των μαθητών με τη βάση της σημερινής ψηφιακής πραγματικότητας, συμβάλλουν στην ανάπτυξη δεξιοτήτων όπως η κριτική σκέψη, η δημιουργική φαντασία, η επίλυση προβλημάτων, η αξιοποίηση του λάθους, η ενδυνάμωση και η ενίσχυση της εικόνας για τον εαυτό τους. 
Επίσης οι μαθητές εξοικειώνονται με έναν πιο μεθοδικό τρόπο σκέψης, αναλύοντας σε μικρότερα βήματα την πορεία για την επίλυση διαφορετικών προβλημάτων και γενικά κάθε είδους πρόκλησης που καλούνται να αντιμετωπίσουν. Η δοκιμή και το λάθος είναι δυνατότητες που τους δίνονται όταν προσπαθούν να «προγραμματίσουν» μέσα από το παιχνίδι και αυτό ενισχύει εξαιρετικά την ικανότητα να αναπτύσσουν και να επινοούν εναλλακτικούς τρόπους λύσης. 

To 1ο εκπαιδευτικό επίπεδο των τμημάτων προγραμματισμού "ROBOTONIO Programmers jr A"  &  "ROBOTONIO Programmers jr B", απευθύνεται σε  μαθητές των πρώτων τάξεων δημοτικού (Α' & Β' Δημοτικού) και στοχεύει να εισάγει τα παιδιά στον κόσμο του προγραμματισμού, με τους πιο διασκεδαστικούς, δημιουργικούς και ευχάριστους τρόπους. Με τη χρήση διαφορετικών εκπαιδευτικών εργαλείων μέσα στη χρονιά (ScratchJr, Studio Code, Lightbot, Kodable κα) και με παιγνιώδη μέσα, οι μικροί μας μαθητές θα εξοικειωθούν με τις βασικές προγραμματιστικές αρχές (ακολουθιακή εκτέλεση εντολών, επαναλήψεις, επιλογές), θα γνωρίσουν και θα εφαρμόσουν πρώτη φορά τη διαδικασία επίλυσης προβλημάτων, θα αντιμετωπίσουν τα λάθη τους, θα πειραματιστούν και θα διασκεδάσουν.

Με την ολοκλήρωση του επιπέδου "Beginner", οι μαθητές θα μπορούν:
  • Να σχεδιάσουν αλγόριθμους που επιλύουν απλά προβλήματα, χρησιμοποιώντας βασικές προγραμματιστικές αρχές
  • Να αναπτύξουν με οπτικά στοιχεία προγράμματα, που υποστηρίζουν την λειτουργία και εξέλιξη ενός παιχνιδιού ή μιας διαδραστικής ιστορίας
  • Να εκθέσουν/περιγράψουν το πρόγραμμά τους σε κοινό
  • Να εντοπίσουν και να διορθώσουν κοινά προγραμματιστικά σφάλματα
 ​

Τοποθεσία

ROBOTONIO ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ 
ΓΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ 203 
Τ: 210 4944 402
ROBOTONIO ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΒΑΣ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ 40
​Τ: 2105759151

Τι είναι το STEAM;

Η καινοτομία είναι στενά συνδεδεμένη με την Επιστήμη (Science), την Τεχνολογία (Technology),  την Μηχανική (Engineering) και τα Μαθηματικά (Maths), πεδία στα οποία βασίζεται η εκπαιδευτική προσέγγιση STEM. Η καινοτομία όμως είναι και κάτι άλλο: είναι η πρωτοποριακή ιδέα που θα κάνει τη διαφορά, η δημιουργία που θα προκαλέσει τις ανθρώπινες αισθήσεις δίνοντας λύση σε δισεπίλυτα προβλήματα. Είναι η Tέχνη, που η απουσία της από τον χώρο των επιστημών οδηγεί σε τετριμμένες λύσεις, περιορίζει τη δημιουργικότητα. Στο σημείο αυτό λοιπόν έρχεται η τέχνη, για να συμπληρώσει το παζλ της επιτυχίας: STEM + Art = STEAM

Ακολουθήστε μας!

    Γραφτείτε στο δωρεάν εβδομαδιαίο μας NEWSLETTER και θα ενημερώνεστε για όλες μας τις προσφορές, καθώς και με ενδιαφέροντα άρθρα από τον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής και του STEAM

    Στη διεύθυνση email που θα εισάγετε, θα σας αποστέλλεται ενημερωτικό υλικό, όπως νέες προσφορές, εκδηλώσεις, ενδιαφέροντα άρθρα και απόψεις από τον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής κλπ
ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER