ROBOTONIO

  • ΤΟ ROBOTONIO
    • Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ
    • NEA
    • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
    • ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
    • CHALLENGE DAY LAB
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ >
      • WRO >
        • WRO 2017
        • WRO 2018
      • FLL jr >
        • FLL jr 2019 - MISSION MOON
      • FLL >
        • FLL 2018 - HYDRODYNAMICS
        • FLL 2019 - INTO ORBIT
    • ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΑΣ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
  • ONLINE KIDS ACADEMY
    • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ONLINE KIDS ACADEMY
    • 3D DESIGN - 3D PRINTING ONLINE KIDS ACADEMY
    • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ & COMICS ONLINE KIDS ACADEMY
    • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ONLINE KIDS ACADEMY
  • ROBOTONIO ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ONLINE
    • INTERNET OF THINGS ONLINE
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • 4-5 ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ >
      • ΜΙΚΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
    • 6-12 ΔΗΜΟΤΙΚΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Kids
        • ROBOTONIO INTERMEDIATE
        • Robotonio Teens
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Beginner
        • Coding Intermediate
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Beginner
        • Makers Intermediate
        • Makers Advanced
      • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
      • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΗΜΑΤΑ
      • DIGIWRITERS
    • 12+ ΓΥΜΝΑΣΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTICS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 15+ ΛΥΚΕΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTONIO TEENS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ >
      • ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ CS-STEM
      • COMPETITION ROBOTICS (EN)
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (GR)
      • IoT & Python
    • ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑ WORKSHOPS
  • INNOVATION FOR TEACHERS
  • ΤΟ ROBOTONIO
    • Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ
    • NEA
    • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
    • ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
    • CHALLENGE DAY LAB
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ >
      • WRO >
        • WRO 2017
        • WRO 2018
      • FLL jr >
        • FLL jr 2019 - MISSION MOON
      • FLL >
        • FLL 2018 - HYDRODYNAMICS
        • FLL 2019 - INTO ORBIT
    • ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΑΣ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
  • ONLINE KIDS ACADEMY
    • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ONLINE KIDS ACADEMY
    • 3D DESIGN - 3D PRINTING ONLINE KIDS ACADEMY
    • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ & COMICS ONLINE KIDS ACADEMY
    • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ONLINE KIDS ACADEMY
  • ROBOTONIO ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ONLINE
    • INTERNET OF THINGS ONLINE
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • 4-5 ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ >
      • ΜΙΚΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
    • 6-12 ΔΗΜΟΤΙΚΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Kids
        • ROBOTONIO INTERMEDIATE
        • Robotonio Teens
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Beginner
        • Coding Intermediate
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Beginner
        • Makers Intermediate
        • Makers Advanced
      • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
      • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΗΜΑΤΑ
      • DIGIWRITERS
    • 12+ ΓΥΜΝΑΣΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTICS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 15+ ΛΥΚΕΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTONIO TEENS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ >
      • ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ CS-STEM
      • COMPETITION ROBOTICS (EN)
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (GR)
      • IoT & Python
    • ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑ WORKSHOPS
  • INNOVATION FOR TEACHERS

Robotonio Makers

Picture
Το "Διαδίκτυο των Πραγμάτων", πιο γνωστό με τον όρο  "Internet of Things - ΙοΤ" είναι μια έννοια που αφορά τα αντικείμενα της καθημερινότητάς μας, από βιομηχανικές εφαρμογές μέχρι wearable συσκευές που χρησιμοποιούν αισθητήρες για τη συλλογή δεδομένων, μικροελεγκτές & επεξεργαστές για την επεξεργασία των δεδομένων και τη λήψη απόφασης, και ενεργοποιητές που αναλαμβάνουν δράση όταν αυτό χρειαστεί. Κάπως έτσι λειτουργεί ένα έξυπνο σπίτι που χρησιμοποιεί αισθητήρες (sensors) για την αυτόματη ρύθμιση της θέρμανσης, ένα σύγχρονο αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί αισθητήρες για την έγκαιρη ακινητοποίησή του εάν βρεθεί ξαφνικά εμπόδιο μπροστά του ή ένας εξοπλισμός παραγωγής που προειδοποιεί το προσωπικό συντήρησης για μια επικείμενη βλάβη.

Για να λειτουργήσει φυσικά ένα σύστημα όπως τα παραπάνω, πρέπει με κάποιον τρόπο να προγραμματίσουμε τον μικροελεγκτή ή επεξεργαστή του. Στο πρόγραμμα PyMakers αυτό ακριβώς θα επιχειρήσουμε: να αναπτύξουμε μία μακέτα σπιτιού, στο οποίο σταδιακά θα προσθέτουμε πλήθος αισθητήρων (φωτεινότητας, υγρασίας, θερμοκρασίας, υπερήχων κλπ) και ενεργοποιητών (σερβοκινητήτων, DC κινητήρων, ενεργητικό buzzer, LEDs κλπ), τα οποία και τα ελέγχονται από έναν σύγχρονο μικροελεγκτή, τον ESP32. Κάθε μαθητής θα έχει τη δική του μακέτα και ξεκινώντας από τα βασικά, όπως έλεγχο ενός LED, διάβασμα τιμών αισθητήρων κλπ, θα συνεχίσει με την ανάπτυξη απλών αυτοματισμών, όπως αυτόματος φωτισμός, άνοιγμα - κλείσιμο πόρτας κλπ και θα συνεχίσει σε πιο σύνθετες και εντυπωσιακές υλοποιήσεις, με τελικό σκοπό τον ολοκληρωμένο έλεγχο ενός σύγχρονου Smart Home, μέσω Web (πρωτόκολλο MQTT).
 
Η γλώσσα προγραμματισμού που θα χρησιμοποιηθεί είναι η Python. Η Python είναι μία από τις πιο δημοφιλείς γλώσσες προγραμματισμού στον κόσμο, που υιοθετήθηκε και προσαρμόστηκε για όλους τους επιστημονικούς και επαγγελματικούς κλάδους, από τις οικονομικές υπηρεσίες και την ιατρική, μέχρι και τα ψηφιακά παιχνίδια. Είναι μία text-based γλώσσα προγραμματισμού, που δεν περιορίζεται μόνο στον χώρο της εκπαίδευσης, αλλά αντίθετα, έχει υιοθετηθεί από μεγάλο πλήθος προγραμματιστών και εταιριών που δραστηριοποιούνται στον χώρο της τεχνολογίας (Instagram, Google, Spotify, Netflix, Uber κλπ).


Το πρόγραμμα είναι ετήσιο, απευθύνεται σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου. Τα μαθήματα πραγματοποιούνται σε ολιγομελείς ομάδες των 8 μαθητών. Σε κάθε μαθητή αντιστοιχεί ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής και ένα κιτ Smart Home, που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τον μαθητή και στον ελεύθερο χρόνο του στο σπίτι του, για περισσότερη εξάσκηση και την αντιμετώπιση των προγραμματιστικών προκλήσεων που θα δίνονται στο μάθημα. Η διάρκεια του μαθήματος είναι 120 λεπτά, μία φορά την εβδομάδα. 

Η στοχοθέτηση του προγράμματος ταυτίζεται με τις απαιτήσεις του Python Institute, που οδηγούν σε μία σειρά επαγγελματικών πιστοποιήσεων ως προς την γνώση βασικών και προχωρημένων ενοτήτων της γλώσσας.

Picture
Τίτλος Πιστοποίησης: PCEP | Certified Entry-Level Python Programmer Certification
Φορέας Πιστοποίησης: Python Institute

To PCEP (με τη σειρά των πιστοποιήσεων που ακολουθούν) είναι η πλέον αναγνωρισμένη σειρά επαγγελματικών πιστοποιήσεων στον χώρο της Python. Ο υποψήφιος προς πιστοποίηση PCEP θα πρέπει να αποδείξει ότι διαθέτει επαρκείς γνώσεις σχετικά με τις βασικές έννοιες του προγραμματισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών, τη σύνταξη και τη σημασιολογία της γλώσσας Python, καθώς και τις δεξιότητες για την επίλυση τυπικών προκλήσεων με τη βοήθεια της βιβλιοθήκης Python Standard Library. Η πιστοποίηση PCEP βεβαιώνει ότι ο κάτοχος γνωρίζει τα πιο σημαντικά εργαλεία που παρέχει η Python 3 για να μπορέσει να ξεκινήσει τις σπουδές του σε επόμενο επίπεδο και να τον βοηθήσει στην επαγγελματική του εξέλιξη.

Προαπαιτούμενο: παρακολούθηση των προγραμμάτων PyMakers ή PyGames

Η πιστοποίηση δίνεται από το Ινστιτούτο Python στο όνομα του μαθητή, κατόπιν επιτυχούς συμμετοχής του σε εξετάσεις που θα διεξάγονται online στις εγκαταστάσεις του ROBOTONIO. Οι ερωτήσεις θα είναι πολλαπλής επιλογής, στα αγγλικά και για τη λήψη της πιστοποίησης ο μαθητής θα πρέπει να έχει απαντήσει σωστά σε ποσοστό τουλάχιστον 70%. Θα δίνεται η δυνατότητα χρήσης μεταφραστικών εργαλείων.

Ο στόχος του Ινστιτούτου Python είναι να παρέχει σε κάθε προγραμματιστή και υποψήφιο προγραμματιστή  Python, τις δεξιότητες αυτές που απαιτούνται για να μπορεί να αντεπεξέλθει σε ένα πιο προχωρημένο και επαγγελματικό επίπεδο, ακολουθώντας τις βέλτιστες πρακτικές στον προγραμματισμό.

Η συγκεκριμένη πιστοποίηση αποδεικνύει τη δέσμευση του κατόχου για συνεχή ανάπτυξη των δεξιοτήτων του. Το Ινστιτούτο Python, μέσω της αυστηρής διαδικασίας πιστοποίησης που ακολουθεί, ενισχύει το βιογραφικό του μαθητή, έτσι ώστε σύντομα να μπορεί να ανταποκριθεί με επιτυχία στα αυστηρά κριτήρια επιλογής επαγγελματικών και ακαδημαϊκών χώρων.

Τοποθεσία

ROBOTONIO ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ 
ΓΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ 203 
Τ: 210 4944 402
ROBOTONIO ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΒΑΣ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ 40
​Τ: 2105759151

Τι είναι το STEAM;

Η καινοτομία είναι στενά συνδεδεμένη με την Επιστήμη (Science), την Τεχνολογία (Technology),  την Μηχανική (Engineering) και τα Μαθηματικά (Maths), πεδία στα οποία βασίζεται η εκπαιδευτική προσέγγιση STEM. Η καινοτομία όμως είναι και κάτι άλλο: είναι η πρωτοποριακή ιδέα που θα κάνει τη διαφορά, η δημιουργία που θα προκαλέσει τις ανθρώπινες αισθήσεις δίνοντας λύση σε δισεπίλυτα προβλήματα. Είναι η Tέχνη, που η απουσία της από τον χώρο των επιστημών οδηγεί σε τετριμμένες λύσεις, περιορίζει τη δημιουργικότητα. Στο σημείο αυτό λοιπόν έρχεται η τέχνη, για να συμπληρώσει το παζλ της επιτυχίας: STEM + Art = STEAM

Ακολουθήστε μας!

    Γραφτείτε στο δωρεάν εβδομαδιαίο μας NEWSLETTER και θα ενημερώνεστε για όλες μας τις προσφορές, καθώς και με ενδιαφέροντα άρθρα από τον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής και του STEAM

    Στη διεύθυνση email που θα εισάγετε, θα σας αποστέλλεται ενημερωτικό υλικό, όπως νέες προσφορές, εκδηλώσεις, ενδιαφέροντα άρθρα και απόψεις από τον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής κλπ
ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER