ROBOTONIO

  • ΤΟ ROBOTONIO
    • Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ
    • NEA
    • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
    • ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
    • CHALLENGE DAY LAB
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ >
      • WRO >
        • WRO 2017
        • WRO 2018
      • FLL jr >
        • FLL jr 2019 - MISSION MOON
      • FLL >
        • FLL 2018 - HYDRODYNAMICS
        • FLL 2019 - INTO ORBIT
    • ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΑΣ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • 4-5 ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ >
      • ΜΙΚΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
    • 6-12 ΔΗΜΟΤΙΚΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Kids
        • ROBOTONIO INTERMEDIATE
        • Robotonio Teens
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Beginner
        • Coding Intermediate
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Beginner
        • Makers Intermediate
        • Makers Advanced
      • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
      • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΗΜΑΤΑ
      • DIGIWRITERS
    • 12+ ΓΥΜΝΑΣΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTICS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 15+ ΛΥΚΕΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTONIO TEENS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 18+ ΕΝΗΛΙΚΕΣ >
      • ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ CS-STEM
      • COMPETITION ROBOTICS (EN)
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (GR)
      • IoT & Python
    • ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑ WORKSHOPS
  • ΕΓΓΡΑΦΕΣ
  • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ
  • INNOVATION FOR TEACHERS
  • ΤΟ ROBOTONIO
    • Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ
    • NEA
    • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
    • ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
    • CHALLENGE DAY LAB
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ >
      • WRO >
        • WRO 2017
        • WRO 2018
      • FLL jr >
        • FLL jr 2019 - MISSION MOON
      • FLL >
        • FLL 2018 - HYDRODYNAMICS
        • FLL 2019 - INTO ORBIT
    • ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΑΣ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • 4-5 ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ >
      • ΜΙΚΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
    • 6-12 ΔΗΜΟΤΙΚΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Kids
        • ROBOTONIO INTERMEDIATE
        • Robotonio Teens
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Beginner
        • Coding Intermediate
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Beginner
        • Makers Intermediate
        • Makers Advanced
      • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
      • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΗΜΑΤΑ
      • DIGIWRITERS
    • 12+ ΓΥΜΝΑΣΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTICS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 15+ ΛΥΚΕΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTONIO TEENS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 18+ ΕΝΗΛΙΚΕΣ >
      • ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ CS-STEM
      • COMPETITION ROBOTICS (EN)
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (GR)
      • IoT & Python
    • ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑ WORKSHOPS
  • ΕΓΓΡΑΦΕΣ
  • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ
  • INNOVATION FOR TEACHERS

ROBOTICS BEGINNER LEVEL 

Picture
Picture
Picture
Σελίδα-1 Ορθογώνιο.4 ROBOTICS ROBOTICS Σχήμα V Beginner A Beginner A Σχήμα V.7 Beginner B Beginner B Σχήμα V.9 Beginner Certified Beginner Certified Φύλλο.5 Στα επίπεδα “Beginner Α & Β” οι μαθητές μας γνωρίζουν τις βασ... · Στα επίπεδα “Beginner Α & Β” οι μαθητές μας γνωρίζουν τις βασικές αρχές ρομποτικής με χρήση του εκπαιδευτικού πακέτου LEGO WeDo 2.0.· Μαθητές Α’ έως Δ’ Δημοτικού εντάσσονται στο επίπεδο “Beginner A” - σε διαφορετικά τμήματα αναλόγως της σχολικής τάξης - και τον 2ο χρόνο, οι μαθητές Β’ & Γ’ Δημοτικού συνεχίζουν στο επίπεδο “Beginner B”, ενώ οι μαθητές Δ’ Δημοτικού εντάσσονται στο επίπεδο “Intermediate A”. Δυναμική γραμμή σύνδεσης.1003 Δεξιό άγκιστρο.1006 Φύλλο.8 Μετά την ολοκλήρωση του επιπέδου “Beginner”, οι μαθητές «εκθέ... Μετά την ολοκλήρωση του επιπέδου “Beginner”, οι μαθητές «εκθέτουν» τις γνώσεις τους σε γονείς και επισκέπτες, με την ανάπτυξη ρομποτικών κατασκευών που καλούνται να επιλύσουν ένα πρόβλημα από τον πραγματικό κόσμο! Απλό βέλος.1012 Στρογγυλεμένο ορθογώνιο.1017 Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής WRO Hellas 1... Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής WRO Hellas1. Ανοιχτή Κατηγορία (Γ’ - ΣΤ’ Δημ.) > 12 sessions2. Ποδόσφαιρο (Γ’ - ΣΤ’ Δημ.) > 8 sessions Ορθογώνιο.1018 Διαγωνισμοί Διαγωνισμοί Δυναμική γραμμή σύνδεσης.1020
Ηλικίες: παιδιά 6 έως 10 ετών (Α' έως Δ' Δημοτικού)
Διάρκεια μαθήματος: 90 λεπτά , μία  φορά την εβδομάδα 
​Πλήθος μαθητών ανά τάξη: έξι (6) έως οκτώ (8)

Εκπαιδευτικό/ρομποτικό πακέτο: LEGO WeDo 2.0 (διατίθεται από το ROBOTONIO)
Μέσο: Tablet ή ηλεκτρονικός υπολογιστής (διατίθεται από το ROBOTONIO)
Αναλογία μαθητών ανά ρομποτικό πακέτο: ένας (1) μαθητής/ρομποτικό πακέτο
Διαφοροποίηση τμημάτων:

A. BEGINNER A (1ο έτος ενασχόλησης με το ρομποτική)
  • Α' Δημοτικού (ROBOTONIO KIDS A)
  • Β' Δημοτικού  (ROBOTONIO KIDS 1 Β)
  • Γ' & Δ' Δημοτικού (ROBOTONIO KIDS 1 Γ-Δ)
​​B. BEGINNER B (2ο έτος ενασχόλησης με το ρομποτική)
  • Β'  & Γ' Δημοτικού (ROBOTONIO KIDS 2 Β-Γ)
Picture
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 6 έως 10 ετών (Α’ έως Δ’ δημοτικού) και είναι ειδικά σχεδιασμένο για την γρήγορη, διασκεδαστική και σε βάθος γνωριμία των παιδιών δημοτικού με τον μαγικό κόσμο της ρομποτικής. Με εκπαιδευτικά πακέτα και προγράμματα ειδικά σχεδιασμένα για αυτές τις ηλικίες, το μάθημα μετατρέπεται σε μία ευχάριστη αλλά επιμορφωτική δραστηριότητα, μέσα από την οποία τα παιδιά λαμβάνουν πολύτιμα εφόδια που λειτουργούν υποστηρικτικά στις σχολικές τους επιδόσεις. Επιπλέον ενισχύεται η κοινωνικοποίηση των παιδιών, καθώς θα πρέπει να ενταχθούν σε ομάδες και μέσα από τη συνεργασία και την ευγενή άμιλλα να βγάλουν σε πέρας απλές και πιο σύνθετες δοκιμασίες. Λόγω των τρεχουσών συνθηκών της πανδημίας, η συνεργασία των παιδιών υποστηρίζεται με την αντιμετώπιση προκλήσεων, όπου τα ρομπότ που κατασκευάζονται και προγραμματίζονται από κάθε μαθητή ξεχωριστά, καλούνται να αλληλεπιδράσουν μεταξύ τους σε μοντέλα που προσομοιώνουν συστήματα από τον πραγματικό κόσμο (χωρίς να επιτρέπεται ο διαμοιρασμός υλικών).

Picture
Τα παιδιά, χρησιμοποιώντας τα γνωστά τουβλάκια LEGO, αισθητήρες και κινητήρες, συνθέτουν τις δικές τους μηχανικές κατασκευές. Στη συνέχεια, με τη χρήση ταμπλέτας ή ηλεκτρονικού υπολογιστή, σε φιλικό για την ηλικία τους προγραμματιστικό περιβάλλον, τα παιδιά δίνουν ζωή στην κατασκευή τους, κάνοντας έτσι τα πρώτα τους βήματα στον προγραμματισμό και τους αλγόριθμους, με τη σύνθεση απλών και πιο σύνθετων προγραμμάτων.Ταυτόχρονα, με τη χρήση επιπλέον διασκεδαστικών και επιμορφωτικών εργαλείων που εντάσσονται στην εκπαιδευτική προσέγγιση STEAM, όπως τα  εκπαιδευτικά σετ απλών μηχανών για νέους μηχανικούς,  πειράματα φυσικής κ.α., το πρόγραμμα βοηθά τα παιδιά να κατανοήσουν σε βάθος έννοιες από τα μαθηματικά και γενικότερα τις θετικές επιστήμες, λειτουργώντας ενισχυτικά και προς τις σχολικές τους απαιτήσεις. 

Μερικά από τα οφέλη του προγράμματος για τα παιδιά είναι:
  • Συνδυασμός γνώσεων φυσικής, μηχανικής, τεχνολογίας μαθηματικών και πληροφορικής
  • Αλγοριθμικός τρόπος σκέψης
  • Κοινωνικοποίηση/συνεργατική μάθηση
  • Επίλυση προβλημάτων και προκλήσεων 
  • Καλλιέργεια της επικοινωνίας και της λεκτικής έκφρασης ιδεών μέσα από την περιγραφή προβλημάτων, τη διατύπωση υποθέσεων και την παρουσίαση λύσεων
  • Συμμετοχή σε διαγωνισμούς εκπαιδευτικής ρομποτικής, όπως ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, η Ολυμπιάδα Ρομποτικής και η First LEGO League  Jr

Τοποθεσία

ROBOTONIO ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ 
ΓΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ 203 
Τ: 210 4944 402
ROBOTONIO ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΒΑΣ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ 40
​Τ: 2105759151

Τι είναι το STEAM;

Η καινοτομία είναι στενά συνδεδεμένη με την Επιστήμη (Science), την Τεχνολογία (Technology),  την Μηχανική (Engineering) και τα Μαθηματικά (Maths), πεδία στα οποία βασίζεται η εκπαιδευτική προσέγγιση STEM. Η καινοτομία όμως είναι και κάτι άλλο: είναι η πρωτοποριακή ιδέα που θα κάνει τη διαφορά, η δημιουργία που θα προκαλέσει τις ανθρώπινες αισθήσεις δίνοντας λύση σε δισεπίλυτα προβλήματα. Είναι η Tέχνη, που η απουσία της από τον χώρο των επιστημών οδηγεί σε τετριμμένες λύσεις, περιορίζει τη δημιουργικότητα. Στο σημείο αυτό λοιπόν έρχεται η τέχνη, για να συμπληρώσει το παζλ της επιτυχίας: STEM + Art = STEAM

Ακολουθήστε μας!

    Γραφτείτε στο δωρεάν εβδομαδιαίο μας NEWSLETTER και θα ενημερώνεστε για όλες μας τις προσφορές, καθώς και με ενδιαφέροντα άρθρα από τον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής και του STEAM

    Στη διεύθυνση email που θα εισάγετε, θα σας αποστέλλεται ενημερωτικό υλικό, όπως νέες προσφορές, εκδηλώσεις, ενδιαφέροντα άρθρα και απόψεις από τον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής κλπ
ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER