ROBOTONIO

  • ΤΟ ROBOTONIO
    • Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ
    • NEA
    • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
    • ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
    • CHALLENGE DAY LAB
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ >
      • WRO >
        • WRO 2017
        • WRO 2018
      • FLL jr >
        • FLL jr 2019 - MISSION MOON
      • FLL >
        • FLL 2018 - HYDRODYNAMICS
        • FLL 2019 - INTO ORBIT
    • ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΑΣ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • 4-5 ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ >
      • ΜΙΚΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
    • 6-12 ΔΗΜΟΤΙΚΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Kids
        • ROBOTONIO INTERMEDIATE
        • Robotonio Teens
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Beginner
        • Coding Intermediate
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Beginner
        • Makers Intermediate
        • Makers Advanced
      • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
      • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΗΜΑΤΑ
      • DIGIWRITERS
    • 12+ ΓΥΜΝΑΣΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTICS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 15+ ΛΥΚΕΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTONIO TEENS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 18+ ΕΝΗΛΙΚΕΣ >
      • ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ CS-STEM
      • COMPETITION ROBOTICS (EN)
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (GR)
      • IoT & Python
    • ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑ WORKSHOPS
  • ΕΓΓΡΑΦΕΣ
  • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ
  • INNOVATION FOR TEACHERS
  • ΤΟ ROBOTONIO
    • Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ
    • NEA
    • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
    • ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
    • CHALLENGE DAY LAB
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ >
      • WRO >
        • WRO 2017
        • WRO 2018
      • FLL jr >
        • FLL jr 2019 - MISSION MOON
      • FLL >
        • FLL 2018 - HYDRODYNAMICS
        • FLL 2019 - INTO ORBIT
    • ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΑΣ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • 4-5 ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ >
      • ΜΙΚΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
    • 6-12 ΔΗΜΟΤΙΚΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Kids
        • ROBOTONIO INTERMEDIATE
        • Robotonio Teens
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Beginner
        • Coding Intermediate
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Beginner
        • Makers Intermediate
        • Makers Advanced
      • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
      • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΗΜΑΤΑ
      • DIGIWRITERS
    • 12+ ΓΥΜΝΑΣΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTICS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 15+ ΛΥΚΕΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTONIO TEENS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 18+ ΕΝΗΛΙΚΕΣ >
      • ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ CS-STEM
      • COMPETITION ROBOTICS (EN)
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (GR)
      • IoT & Python
    • ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑ WORKSHOPS
  • ΕΓΓΡΑΦΕΣ
  • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ
  • INNOVATION FOR TEACHERS

ROBOTONIO TEENS

Picture
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 16 έως 18 ετών, που χωρίζονται σε τμήματα ανάλογα με την ηλικία και ως βασική εκπαιδευτική πλατφόρμα χρησιμοποιείται το LEGO Mindstorms EV3. Το EV3 αποτελεί προϊόν εξέλιξης της τριαντάχρονης δραστηριοποίησης της εταιρείας LEGO EDUCATION στον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής, σε συνεργασία με τα καλύτερα πανεπιστημιακά ιδρύματα παγκοσμίως (Carnegie Mellon, MIT κ.α.). Η εκπαιδευτική πλατφόρμα LEGO Mindstorms EV3 χρησιμοποιείται στα περισσότερα εκπαιδευτικά συστήματα του κόσμου (ΗΠΑ, Κορέα, Κίνα, Ιαπωνία, Μ. Βρετανία κλπ), ενώ χρησιμοποιείται ως εξοπλισμός και στους σημαντικότερους πανελλήνιους και παγκόσμιους διαγωνισμούς εκπαιδευτικής ρομποτικής, όπως η Ολυμπιάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής (WRO) και η FIRST LEGO League (FLL) .
Με την εκπαιδευτική πλατφόρμα LEGO Mindstorms EV3 τα παιδιά αναπτύσσουν δεξιότητες για την επίλυση σύνθετων προβλημάτων μέσα από την ομαδική συνεργασία και τη διερευνητική μάθηση. Η χρήση μεγάλης ποικιλίας αισθητήρων και κινητήρων, το πλούσιο προγραμματιστικό περιβάλλον της LEGO, ο ισχυρός μικροελεγκτής του EV3 και το πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό που βασίζεται στην εκπαιδευτική ύλη μεγάλων πανεπιστημίων όμως τα MIT, Carnegie Mellon και Tufts, παρέχουν στα παιδιά απεριόριστες δυνατότητες για μάθηση, διασκέδαση και δημιουργία.​Ταυτόχρονα, με τη χρήση επιπλέον διασκεδαστικών και επιμορφωτικών εργαλείων που εντάσσονται στην εκπαιδευτική προσέγγιση STEAM, όπως σετ απλών μηχανών και τεχνολογίας, σετ εναλλακτικών πηγών ενέργειας, πειράματα φυσικής κ.α., τα παιδιά κατανοούν σε βάθος έννοιες από τα μαθηματικά και γενικότερα τις θετικές επιστήμες και το σημαντικότερο, δεν αντιμετωπίζουν τα σχολικά μαθήματα που παραδοσιακά δυσκολεύουν τους μαθητές ως υποχρέωση, αλλά ως πηγή ενδιαφέρουσας και χρήσιμης γνώσης.

Picture
Μερικά από τα οφέλη του προγράμματος για τα παιδιά είναι:
  • Συνδυασμός γνώσεων φυσικής, μηχανικής, τεχνολογίας και πληροφορικής
  • Καλλιέργεια της επικοινωνίας και της λεκτικής έκφρασης ιδεών μέσα από την περιγραφή προβλημάτων, τη διατύπωση υποθέσεων και την παρουσίαση λύσεων
  • Παροχή κινήτρων για μελέτη και ενασχόληση με την επιστήμη και την τεχνολογία
  • Ανάπτυξη τεχνικών επίλυσης προβλημάτων
  • Ανάπτυξη κατασκευαστικών και μηχανικών δεξιοτήτων
  • Χρήση των θεωρητικών σχολικών γνώσεων σε πρακτικές εφαρμογές
  • Καλλιέργεια αλγοριθμικού τρόπου σκέψης
  • Συμμετοχή σε πανελλήνιους και παγκόσμιους διαγωνισμούς στον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής και της επιστήμης, όπως:
                   - Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 
                   - Ολυμπιάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής (WRO)
                   - First Lego League (FLL)
Τα μαθήματα γίνονται μία  φορά την εβδομάδα, είναι διάρκειας 120 λεπτών και πραγματοποιούνται σε κατάλληλα διαμορφωμένο χώρο του εργαστηρίου μας. Τα τμήματα διαφοροποιούνται ανάλογα με την ηλικιακή ομάδα των μαθητών, ως εξής:

Τα τμήματα διαφοροποιούνται ανάλογα με την ηλικιακή ομάδα των μαθητών, ως εξής:
 1ο έτος ενασχόλησης με LEGO EV3 (ROBOTONIO TEENS 1 ΛΥΚΕΙΟΥ):
  • Μέγιστο πλήθος μαθητών ανά τάξη: δώδεκα (12)
  • Διάρκεια μαθήματος: 120 λεπτά
  • Εκπαιδευτικό/ρομποτικό πακέτο: LEGO Mindstorms EV3 
  • Γλώσσα προγραμματισμού: EV3-G 
  • Μέσο: Ηλεκτρονικός υπολογιστής
  • Αναλογία μαθητών ανά ρομποτικό πακέτο: δύο (2) μαθητές/ρομποτικό πακέτο
2ο έτος ενασχόλησης με LEGO EV3 (ROBOTONIO TEENS 2 ΛΥΚΕΙΟΥ)::
  • Μέγιστο πλήθος μαθητών ανά τάξη: δώδεκα (12)
  • Διάρκεια μαθήματος: 120 λεπτά
  • Εκπαιδευτικό/ρομποτικό πακέτο: LEGO Mindstorms EV3 
  • Γλώσσα προγραμματισμού: EV3-G 
  • Μέσο: Ηλεκτρονικός υπολογιστής
  • Αναλογία μαθητών ανά ρομποτικό πακέτο: δύο (2) μαθητές/ρομποτικό πακέτο
3ο έτος ενασχόλησης με LEGO EV3 (SPORT ROBOTICS):
  • Μέγιστο πλήθος μαθητών ανά τάξη: δώδεκα (12)
  • Διάρκεια μαθήματος: 120 λεπτά
  • Εκπαιδευτικό/ρομποτικό πακέτο: LEGO Mindstorms EV3 
  • Γλώσσα προγραμματισμού: EV3-G 
  • Μέσο: Ηλεκτρονικός υπολογιστής
  • Αναλογία μαθητών ανά ρομποτικό πακέτο: δύο (2) μαθητές/ρομποτικό πακέτο

Τοποθεσία

ROBOTONIO ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ 
ΓΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ 203 
Τ: 210 4944 402
ROBOTONIO ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΒΑΣ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ 40
​Τ: 2105759151

Τι είναι το STEAM;

Η καινοτομία είναι στενά συνδεδεμένη με την Επιστήμη (Science), την Τεχνολογία (Technology),  την Μηχανική (Engineering) και τα Μαθηματικά (Maths), πεδία στα οποία βασίζεται η εκπαιδευτική προσέγγιση STEM. Η καινοτομία όμως είναι και κάτι άλλο: είναι η πρωτοποριακή ιδέα που θα κάνει τη διαφορά, η δημιουργία που θα προκαλέσει τις ανθρώπινες αισθήσεις δίνοντας λύση σε δισεπίλυτα προβλήματα. Είναι η Tέχνη, που η απουσία της από τον χώρο των επιστημών οδηγεί σε τετριμμένες λύσεις, περιορίζει τη δημιουργικότητα. Στο σημείο αυτό λοιπόν έρχεται η τέχνη, για να συμπληρώσει το παζλ της επιτυχίας: STEM + Art = STEAM

Ακολουθήστε μας!

    Γραφτείτε στο δωρεάν εβδομαδιαίο μας NEWSLETTER και θα ενημερώνεστε για όλες μας τις προσφορές, καθώς και με ενδιαφέροντα άρθρα από τον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής και του STEAM

    Στη διεύθυνση email που θα εισάγετε, θα σας αποστέλλεται ενημερωτικό υλικό, όπως νέες προσφορές, εκδηλώσεις, ενδιαφέροντα άρθρα και απόψεις από τον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής κλπ
ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER