ROBOTONIO

  • ΤΟ ROBOTONIO
    • Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ
    • NEA
    • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
    • ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
    • CHALLENGE DAY LAB
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ >
      • WRO >
        • WRO 2017
        • WRO 2018
      • FLL jr >
        • FLL jr 2019 - MISSION MOON
      • FLL >
        • FLL 2018 - HYDRODYNAMICS
        • FLL 2019 - INTO ORBIT
    • ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΑΣ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • 4-5 ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ >
      • ΜΙΚΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
    • 6-12 ΔΗΜΟΤΙΚΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Kids
        • ROBOTONIO INTERMEDIATE
        • Robotonio Teens
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Beginner
        • Coding Intermediate
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Beginner
        • Makers Intermediate
        • Makers Advanced
      • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
      • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΗΜΑΤΑ
      • DIGIWRITERS
    • 12+ ΓΥΜΝΑΣΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTICS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 15+ ΛΥΚΕΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTONIO TEENS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 18+ ΕΝΗΛΙΚΕΣ >
      • ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ CS-STEM
      • COMPETITION ROBOTICS (EN)
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (GR)
      • IoT & Python
    • ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑ WORKSHOPS
  • ΕΓΓΡΑΦΕΣ
  • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ
  • INNOVATION FOR TEACHERS
  • ΤΟ ROBOTONIO
    • Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ
    • NEA
    • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
    • ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
    • CHALLENGE DAY LAB
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ >
      • WRO >
        • WRO 2017
        • WRO 2018
      • FLL jr >
        • FLL jr 2019 - MISSION MOON
      • FLL >
        • FLL 2018 - HYDRODYNAMICS
        • FLL 2019 - INTO ORBIT
    • ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΑΣ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • 4-5 ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ >
      • ΜΙΚΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
    • 6-12 ΔΗΜΟΤΙΚΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Kids
        • ROBOTONIO INTERMEDIATE
        • Robotonio Teens
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Beginner
        • Coding Intermediate
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Beginner
        • Makers Intermediate
        • Makers Advanced
      • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
      • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΗΜΑΤΑ
      • DIGIWRITERS
    • 12+ ΓΥΜΝΑΣΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTICS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 15+ ΛΥΚΕΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTONIO TEENS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 18+ ΕΝΗΛΙΚΕΣ >
      • ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ CS-STEM
      • COMPETITION ROBOTICS (EN)
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (GR)
      • IoT & Python
    • ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑ WORKSHOPS
  • ΕΓΓΡΑΦΕΣ
  • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ
  • INNOVATION FOR TEACHERS

ONLINE CLASSES


Online μαθήματα makers

Τα online μαθήματα makers διαχωρίζονται στις εξής κατηγορίες:
  • BEGINNER: μαθητές Α' και Β' Δημοτικού
  • INTERMEDIATE: μαθητές Γ' έως ΣΤ' Δημοτικού
  • ADVANCED: μαθητές Γυμνασίου ή μαθητές ΣΤ' Δημοτικού που έχουν ολοκληρώσει το προηγούμενο επίπεδο    
Σε κάθε μία από της παραπάνω κατηγορίες, δημιουργούνται διαφορετικά τμήματα, με βάση την ηλικιακή ομάδα των μαθητών 

BEGINNER

Picture
Ηλικιακή ομάδα - τμήματα
  • Μαθητές Α' και Β' Δημοτικού
​ Απαιτούμενος εξοπλισμός μαθητή
  • Ηλεκτρονικός Υπολογιστής (ελάχιστες απαιτήσεις) με κάμερα και μικρόφωνο (ή headset)
  • Σύνδεση στο Internet
  • *Εκπαιδευτικό πακέτο Makers - Beginner
Τρόπος διεξαγωγής μαθήματος
  • Για κάθε τμήμα δημιουργείται ψηφιακή τάξη στο TEAMS της Microsoft, μέσω της οποίας διατίθεται το εκπαιδευτικό υλικό, παρέχονται οδηγίες, ανατίθενται εργασίες και επιλύονται απορίες.  
  • Κάθε τμήμα περιλαμβάνει κατά το μέγιστο 6 μαθητές. 
  • Ο μαθητής παρακολουθεί το μάθημα ζωντανά σύμφωνα με το πρόγραμμα του τμήματός του.
  • Ο εκπαιδευτικός βλέπει τους μαθητές καθώς και ο μαθητής τους υπόλοιπους συμμαθητές του.
  • Το μάθημα διαρκεί 90 λεπτά
​Έναρξη
  • Τα μαθήματα ακολουθούν το πρόγραμμα της σχολικής χρονιάς και τα τμήματα ενεργοποιούνται από την 07 Σεπ 2020
  • Ενεργοποίηση νέων τμημάτων με τη συγκέντρωση ικανού αριθμού μαθητών
​Κόστος
  • Μηνιαία συνδρομή: 50€
  • Κόστος εκπαιδευτικού κιτ: 30€ κατά την εγγραφή και επιπλέον 20€ τον Ιανουάριο επόμενου έτους
​Για περισσότερες πληροφορίες ως προς το αντικείμενο του μαθήματος, επισκεφτείτε τη σχετική σελίδα 

*Περιλαμβάνει εργαλεία, υλικά χειροτεχνίας, κόλλες, LEDs, μπαταρίες, κινητήρες, θήκες μπαταριών, καλώδια κλπ

INTERMEDIATE

Picture
Ηλικιακή ομάδα - τμήματα
  • Μαθητές Γ' έως ΣΤ' Δημοτικού
  • Οι μαθητές χωρίζεται σε διαφορετικά τμήματα με ηλικιακά κριτήρια
​Απαιτούμενος εξοπλισμός μαθητή
  • Ηλεκτρονικός Υπολογιστής (ελάχιστες απαιτήσεις) με κάμερα και μικρόφωνο (ή headset)
  • Σύνδεση στο Internet
  • *Εκπαιδευτικό πακέτο Makers - Intermediate
Τρόπος διεξαγωγής μαθήματος
  • Για κάθε τμήμα δημιουργούνται ψηφιακές τάξεις στο TEAMS της Microsoft και στο Scratch Community, μέσω των οποίων διατίθεται το εκπαιδευτικό υλικό, παρέχονται οδηγίες, ανατίθενται εργασίες και επιλύονται απορίες.  
  • Κάθε τμήμα περιλαμβάνει κατά το μέγιστο 6 μαθητές. 
  • Ο μαθητής παρακολουθεί το μάθημα ζωντανά σύμφωνα με το πρόγραμμα του τμήματός του.
  • Ο εκπαιδευτικός βλέπει τους μαθητές καθώς και ο μαθητής τους υπόλοιπους συμμαθητές του.
  • Το μάθημα διαρκεί 120 λεπτά
​Έναρξη
  • Τα μαθήματα ακολουθούν το πρόγραμμα της σχολικής χρονιάς και τα τμήματα ενεργοποιούνται από την 07 Σεπ 2020
  • Ενεργοποίηση νέων τμημάτων με τη συγκέντρωση ικανού αριθμού μαθητών
​Κόστος
  • Μηνιαία συνδρομή: 50€
  • Κόστος εκπαιδευτικού κιτ: 50€ κατά την εγγραφή και επιπλέον 30€ τον Ιανουάριο επόμενου έτους
​Για περισσότερες πληροφορίες ως προς το αντικείμενο του μαθήματος, επισκεφτείτε τη σχετική σελίδα ​
​
*Περιλαμβάνει εργαλεία, μικροελεγκτή Micro:bit, δοκιμαστική πλακέτα, υλικά χειροτεχνίας, κόλλες, LEDs, μπαταρίες, κινητήρες, θήκες μπαταριών, καλώδια, μικροεξαρτήματα κλπ

ADVANCED

Picture
Ηλικιακή ομάδα - τμήματα
  • Μαθητές Γυμνασίου  - Λυκείου
  • Οι μαθητές χωρίζεται σε διαφορετικά τμήματα με ηλικιακά και γνωστικά κριτήρια
​Απαιτούμενος εξοπλισμός μαθητή
  • Ηλεκτρονικός Υπολογιστής (ελάχιστες απαιτήσεις) με κάμερα και μικρόφωνο (ή headset)
  • Σύνδεση στο Internet
  • *Εκπαιδευτικό πακέτο Makers - Advanced
Τρόπος διεξαγωγής μαθήματος
  • Για κάθε τμήμα δημιουργούνται ψηφιακές τάξεις στο TEAMS της Microsoft και στο Scratch Community, μέσω των οποίων διατίθεται το εκπαιδευτικό υλικό, παρέχονται οδηγίες, ανατίθενται εργασίες και επιλύονται απορίες.  
  • Κάθε τμήμα περιλαμβάνει κατά το μέγιστο 6 μαθητές. 
  • Ο μαθητής παρακολουθεί το μάθημα ζωντανά σύμφωνα με το πρόγραμμα του τμήματός του.
  • Ο εκπαιδευτικός βλέπει τους μαθητές καθώς και ο μαθητής τους υπόλοιπους συμμαθητές του.
  • Το μάθημα διαρκεί 120 λεπτά
​Έναρξη
  • Τα μαθήματα ακολουθούν το πρόγραμμα της σχολικής χρονιάς και τα τμήματα ενεργοποιούνται από την 07 Σεπ 2020
  • Ενεργοποίηση νέων τμημάτων με τη συγκέντρωση ικανού αριθμού μαθητών
​Κόστος
  • Μηνιαία συνδρομή: 50€​
  • Κόστος εκπαιδευτικού κιτ: 50€ κατά την εγγραφή και επιπλέον 30€ τον Ιανουάριο επόμενου έτους
​Για περισσότερες πληροφορίες ως προς το αντικείμενο του μαθήματος, επισκεφτείτε τη σχετική σελίδα ​

*Περιλαμβάνει εργαλεία, μικροελεγκτή ESP32, δοκιμαστική πλακέτα,  δομικά υλικά, κόλλες, LEDs, μπαταρίες, κινητήρες, θήκες μπαταριών, καλώδια, μικροεξαρτήματα κλπ


Περισσότερες πληροφορίες: 2104944402 & 2105759151
ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Τοποθεσία

ROBOTONIO ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ 
ΓΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ 203 
Τ: 210 4944 402
ROBOTONIO ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΒΑΣ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ 40
​Τ: 2105759151

Τι είναι το STEAM;

Η καινοτομία είναι στενά συνδεδεμένη με την Επιστήμη (Science), την Τεχνολογία (Technology),  την Μηχανική (Engineering) και τα Μαθηματικά (Maths), πεδία στα οποία βασίζεται η εκπαιδευτική προσέγγιση STEM. Η καινοτομία όμως είναι και κάτι άλλο: είναι η πρωτοποριακή ιδέα που θα κάνει τη διαφορά, η δημιουργία που θα προκαλέσει τις ανθρώπινες αισθήσεις δίνοντας λύση σε δισεπίλυτα προβλήματα. Είναι η Tέχνη, που η απουσία της από τον χώρο των επιστημών οδηγεί σε τετριμμένες λύσεις, περιορίζει τη δημιουργικότητα. Στο σημείο αυτό λοιπόν έρχεται η τέχνη, για να συμπληρώσει το παζλ της επιτυχίας: STEM + Art = STEAM

Ακολουθήστε μας!

    Γραφτείτε στο δωρεάν εβδομαδιαίο μας NEWSLETTER και θα ενημερώνεστε για όλες μας τις προσφορές, καθώς και με ενδιαφέροντα άρθρα από τον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής και του STEAM

    Στη διεύθυνση email που θα εισάγετε, θα σας αποστέλλεται ενημερωτικό υλικό, όπως νέες προσφορές, εκδηλώσεις, ενδιαφέροντα άρθρα και απόψεις από τον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής κλπ
ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER