ROBOTONIO

  • ΤΟ ROBOTONIO
    • Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ
    • NEA
    • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
    • ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
    • CHALLENGE DAY LAB
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ >
      • WRO >
        • WRO 2017
        • WRO 2018
      • FLL jr >
        • FLL jr 2019 - MISSION MOON
      • FLL >
        • FLL 2018 - HYDRODYNAMICS
        • FLL 2019 - INTO ORBIT
    • ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΑΣ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
  • ONLINE KIDS ACADEMY
    • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ONLINE KIDS ACADEMY
    • 3D DESIGN - 3D PRINTING ONLINE KIDS ACADEMY
    • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ & COMICS ONLINE KIDS ACADEMY
    • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ONLINE KIDS ACADEMY
  • ROBOTONIO ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ONLINE
    • INTERNET OF THINGS ONLINE
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • 4-5 ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ >
      • ΜΙΚΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
    • 6-12 ΔΗΜΟΤΙΚΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Kids
        • ROBOTONIO INTERMEDIATE
        • Robotonio Teens
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Beginner
        • Coding Intermediate
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Beginner
        • Makers Intermediate
        • Makers Advanced
      • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
      • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΗΜΑΤΑ
      • DIGIWRITERS
    • 12+ ΓΥΜΝΑΣΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTICS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 15+ ΛΥΚΕΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTONIO TEENS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ >
      • ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ CS-STEM
      • COMPETITION ROBOTICS (EN)
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (GR)
      • IoT & Python
    • ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑ WORKSHOPS
  • INNOVATION FOR TEACHERS
  • ΤΟ ROBOTONIO
    • Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ
    • NEA
    • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
    • ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
    • CHALLENGE DAY LAB
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ >
      • WRO >
        • WRO 2017
        • WRO 2018
      • FLL jr >
        • FLL jr 2019 - MISSION MOON
      • FLL >
        • FLL 2018 - HYDRODYNAMICS
        • FLL 2019 - INTO ORBIT
    • ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΑΣ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
  • ONLINE KIDS ACADEMY
    • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ONLINE KIDS ACADEMY
    • 3D DESIGN - 3D PRINTING ONLINE KIDS ACADEMY
    • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ & COMICS ONLINE KIDS ACADEMY
    • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ONLINE KIDS ACADEMY
  • ROBOTONIO ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ONLINE
    • INTERNET OF THINGS ONLINE
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • 4-5 ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ >
      • ΜΙΚΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
    • 6-12 ΔΗΜΟΤΙΚΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Kids
        • ROBOTONIO INTERMEDIATE
        • Robotonio Teens
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Beginner
        • Coding Intermediate
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Beginner
        • Makers Intermediate
        • Makers Advanced
      • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
      • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΗΜΑΤΑ
      • DIGIWRITERS
    • 12+ ΓΥΜΝΑΣΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTICS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 15+ ΛΥΚΕΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTONIO TEENS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ >
      • ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ CS-STEM
      • COMPETITION ROBOTICS (EN)
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (GR)
      • IoT & Python
    • ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑ WORKSHOPS
  • INNOVATION FOR TEACHERS

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕ SCRATCH

Picture


​"Προγραμματισμός με Scratch 3"

Στους εκπαιδευτικούς κύκλους "Προγραμματισμός με Scratch 3", τα παιδιά, χρησιμοποιώντας το περιβάλλον προγραμματισμού Scratch 3, θα υλοποιήσουν στον ηλεκτρονικό υπολογιστή τις δικές τους διαδραστικές ιστορίες, παιχνίδια και κινούμενα σχέδια και θα μάθουν πως να ανταλλάσσουν τις δημιουργίες τους στην εξαιρετικά μεγάλη και δραστήρια online κοινότητα Scratch. Θα εξοικειωθούν με βασικές προγραμματιστικές δομές και μέσα από τις δημιουργίες τους θα καλλιεργήσουν την αλγοριθμική τους σκέψη, πολύτιμη δεξιότητα για μία πιο ουσιαστική και σε βάθος γνωριμία με επιστημονικούς χώρους όπως τα μαθηματικά, η τεχνολογία και η πληροφορική. 

Το Scratch έχει αναπτυχθεί από μια μικρή ομάδα ερευνητών στο Lifelong Kindergarten Group στο MIT Media Lab. Χρησιμοποιείται παγκοσμίως σε διάφορα σχολεία και εκπαιδευτικούς οργανισμούς ενώ ο δικτυακός τόπος του Scratch έχει αναπτύξει μια κοινότητα από φιλόδοξους προγραμματιστές, μαθητές, δασκάλους και χομπίστες, που αναπτύσσουν τη δημιουργικότητα και τις δεξιότητές τους, ανταλλάσσοντας τα έργα τους προς όφελος όλων.

Η δημοτικότητα του Scratch στην εκπαίδευση οφείλεται στην ευκολία με την οποία μπορούν να δημιουργηθούν προγράμματα: οι εντολές και οι δομές δεδομένων είναι απλές, γραμμένες και στην ελληνική γλώσσα και η δομή του προγράμματος μπορεί να σχεδιαστεί όπως ένα παζλ, με αποσπώμενα κομμάτια κώδικα που μπορούν να μετακινηθούν και να προσαρμοστούν μαζί. Στο Scratch όλα τα αντικείμενα όπως γραφικά και ήχοι μπορούν εύκολα να εισαχθούν σε ένα νέο πρόγραμμα και να συνδυαστούν με νέους τρόπους. Έτσι τα παιδιά αλληλεπιδρούν άμεσα με τη δημιουργία τους και αποκτούν κίνητρο για περισσότερη προσπάθεια και μελέτη.

Τα μαθήματα απευθύνονται σε μαθητές Γ' - Δ' Δημοτικού και Ε' -ΣΤ΄ Δημοτικού (σε διαφορετικά τμήματα) και πραγματοποιούνται σε ολιγομελείς ομάδες. Σε κάθε μαθητή αντιστοιχεί ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής. Το πρόγραμμα είναι ετήσιο και η διάρκεια του μαθήματος είναι 90 λεπτά, μία φορά την εβδομάδα. Μερικά μόνο από τα οφέλη του προγράμματος είναι τα εξής:
  • Καλλιέργεια αλγοριθμικού τρόπου σκέψης
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων στον προγραμματισμό μέσα από μία ευχάριστη και διαδραστική διαδικασία
  • Εξοικείωση των παιδιών με τη διαδικασία επίλυσης προβλημάτων 
  • Συμμετοχή των παιδιών σε μία από τις πιο δραστήριες και δημιουργικές κοινότητες στο Διαδίκτυο
Επιπλέον μέσα από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα "Προγραμματισμός με Scratch 3" τα παιδιά μπορούν να προετοιμαστούν για τη συμμετοχή τους στον πανελλήνιο διαγωνισμό παιχνιδιού με Scratch για μαθητές Δημοτικού, που πραγματοποιείται σε ετήσια βάση υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας.

Τοποθεσία

ROBOTONIO ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ 
ΓΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ 203 
Τ: 210 4944 402
ROBOTONIO ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΒΑΣ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ 40
​Τ: 2105759151

Τι είναι το STEAM;

Η καινοτομία είναι στενά συνδεδεμένη με την Επιστήμη (Science), την Τεχνολογία (Technology),  την Μηχανική (Engineering) και τα Μαθηματικά (Maths), πεδία στα οποία βασίζεται η εκπαιδευτική προσέγγιση STEM. Η καινοτομία όμως είναι και κάτι άλλο: είναι η πρωτοποριακή ιδέα που θα κάνει τη διαφορά, η δημιουργία που θα προκαλέσει τις ανθρώπινες αισθήσεις δίνοντας λύση σε δισεπίλυτα προβλήματα. Είναι η Tέχνη, που η απουσία της από τον χώρο των επιστημών οδηγεί σε τετριμμένες λύσεις, περιορίζει τη δημιουργικότητα. Στο σημείο αυτό λοιπόν έρχεται η τέχνη, για να συμπληρώσει το παζλ της επιτυχίας: STEM + Art = STEAM

Ακολουθήστε μας!

    Γραφτείτε στο δωρεάν εβδομαδιαίο μας NEWSLETTER και θα ενημερώνεστε για όλες μας τις προσφορές, καθώς και με ενδιαφέροντα άρθρα από τον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής και του STEAM

    Στη διεύθυνση email που θα εισάγετε, θα σας αποστέλλεται ενημερωτικό υλικό, όπως νέες προσφορές, εκδηλώσεις, ενδιαφέροντα άρθρα και απόψεις από τον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής κλπ
ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER