,To Minecraft είναι ένα από τα δημοφιλέστερα και πιο δημιουργικά παιχνίδια ηλεκτρονικού υπολογιστή σήμερα, ενώ έχει αγαπηθεί από μικρούς και μεγάλους gamers. Από το τέλος του 2015, η Microsoft, που διατηρεί τα δικαιώματα του παιχνιδιού, ανέπτυξε την εκπαιδευτική έκδοση του δημοφιλούς παιχνιδιού και έκτοτε αξιοποιείται με επιτυχία από μεγάλες εκπαιδευτικές δομές παγκοσμίως.
Το Minecraft είναι ένα παιχνίδι με αναρίθμητες δυνατότητες εξερεύνησης του κόσμου μέσω της κατασκευής αντικειμένων και της εκτέλεσης προκλήσεων. Χρησιμοποιώντας δομικά στοιχεία (κύβους), τα παιδιά κατανοούν τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν τα όργανα του σώματος, χημικές αντιδράσεις και σημαντικοί μηχανισμοί. Μαθαίνουν επίσης να διατυπώνουν αλγόριθμους και να τους προγραμματίζουν σε ένα οπτικό περιβάλλον προγραμματισμού. Την ίδια στιγμή που τα παιδιά αντιμετωπίζουν τις προγραμματιστικές τους προκλήσεις παίζοντας, ο δάσκαλος έχει τη δυνατότητα να κατευθύνει το παιχνίδι και να παρακολουθεί τον τρόπο με τον οποίο οι μαθητές αντιλαμβάνονται τον εικονικό χώρο.
Στο πρόγραμμα “Προγραμματισμός με Minecraft”, οι μαθητές θα δημιουργήσουν εικονικούς κόσμους, θα αλληλεπιδράσουν με τους χαρακτήρες των συμμαθητών τους και θα διασκεδάσουν σε ευφάνταστες ψηφιακές πίστες, χρησιμοποιώντας σύγχρονα προγραμματιστικά εργαλεία, με οπτικά μπλοκ εντολών. Θα μάθουν τις βασικές προγραμματιστικές αρχές της ακολουθιακής εκτέλεσης εντολών, της επιλογής και της επανάληψης, πώς να χρησιμοποιούν συναρτήσεις και να εντοπίζουν σφάλματα, και όλα αυτά μέσα από το πιο διασκεδαστικό και δημοφιλές ηλεκτρονικό παιχνίδι!
Κάθε μαθητής θα διαθέτει τον δικό του λογαριασμό, διάρκειας ενός έτους, τον οποίο θα μπορεί φυσικά να χρησιμοποιεί και έξω από την τάξη, αξιοποιώντας τον ελεύθερο χρόνο του δημιουργικά και όχι ως παθητικός χρήστης. Οι προκλήσεις που θα δίνονται από τον δάσκαλο κατά τη διάρκεια του εκπαιδευτικού κύκλου, θα έχουν διττό ρόλο, καθώς, πέρα από την εξάσκηση στο εκπαιδευτικό αντικείμενο των μαθημάτων, θα καλλιεργήσουν στα παιδιά μία πιο δημιουργική προσέγγιση στη σχέση τους με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή.
Το Minecraft είναι ένα παιχνίδι με αναρίθμητες δυνατότητες εξερεύνησης του κόσμου μέσω της κατασκευής αντικειμένων και της εκτέλεσης προκλήσεων. Χρησιμοποιώντας δομικά στοιχεία (κύβους), τα παιδιά κατανοούν τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν τα όργανα του σώματος, χημικές αντιδράσεις και σημαντικοί μηχανισμοί. Μαθαίνουν επίσης να διατυπώνουν αλγόριθμους και να τους προγραμματίζουν σε ένα οπτικό περιβάλλον προγραμματισμού. Την ίδια στιγμή που τα παιδιά αντιμετωπίζουν τις προγραμματιστικές τους προκλήσεις παίζοντας, ο δάσκαλος έχει τη δυνατότητα να κατευθύνει το παιχνίδι και να παρακολουθεί τον τρόπο με τον οποίο οι μαθητές αντιλαμβάνονται τον εικονικό χώρο.
Στο πρόγραμμα “Προγραμματισμός με Minecraft”, οι μαθητές θα δημιουργήσουν εικονικούς κόσμους, θα αλληλεπιδράσουν με τους χαρακτήρες των συμμαθητών τους και θα διασκεδάσουν σε ευφάνταστες ψηφιακές πίστες, χρησιμοποιώντας σύγχρονα προγραμματιστικά εργαλεία, με οπτικά μπλοκ εντολών. Θα μάθουν τις βασικές προγραμματιστικές αρχές της ακολουθιακής εκτέλεσης εντολών, της επιλογής και της επανάληψης, πώς να χρησιμοποιούν συναρτήσεις και να εντοπίζουν σφάλματα, και όλα αυτά μέσα από το πιο διασκεδαστικό και δημοφιλές ηλεκτρονικό παιχνίδι!
Κάθε μαθητής θα διαθέτει τον δικό του λογαριασμό, διάρκειας ενός έτους, τον οποίο θα μπορεί φυσικά να χρησιμοποιεί και έξω από την τάξη, αξιοποιώντας τον ελεύθερο χρόνο του δημιουργικά και όχι ως παθητικός χρήστης. Οι προκλήσεις που θα δίνονται από τον δάσκαλο κατά τη διάρκεια του εκπαιδευτικού κύκλου, θα έχουν διττό ρόλο, καθώς, πέρα από την εξάσκηση στο εκπαιδευτικό αντικείμενο των μαθημάτων, θα καλλιεργήσουν στα παιδιά μία πιο δημιουργική προσέγγιση στη σχέση τους με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή.
Εκπαιδευτικοί Στόχοι
Μετά του προγράμματος, ο μαθητής θα μπορεί:
Μετά του προγράμματος, ο μαθητής θα μπορεί:
- να αναπτύξει μία λίστα εντολών που εκτελούν μία συγκεκριμένη εργασία (ψευδοκώδικας)
- να συνθέσει έναν αλγόριθμο, εφαρμόζοντας τις αρχές της ακολουθειακής εκτέλεσης εντολών, της επιλογής και της επανάληψης (βασικές προγραμματιστικές αρχές)
- να περιγράψει ένα πρόβλημα με όρους που μπορεί να διαχειριστεί ο υπολογιστής (υπολογιστική σκέψη)
- να διασπάσει ένα πρόβλημα σε μικρότερα προβλήματα, που είναι ευκολότερο να επιλυθούν (χρήση συναρτήσεων - ενθυλάκωση)
- να ελέγχει τον κώδικα για τυχόν σφάλματα, να τα εντοπίζει και να τα διορθώνει (αποσφαλμάτωση - debugging)
- να χρησιμοποιεί τον ηλεκτρονικό υπολογιστή όχι μόνο ως μέσο ψυχαγωγίας, αλλά και ως ένα εργαλείο δημιουργίας και γνώσης
Ο απαιτούμενος εξοπλισμός κατά τη διάρκεια των μαθημάτων (υπολογιστές κλπ) διατίθεται από το ROBOTONIO.
Με την εγγραφή του μαθητή θα δημιουργείται από το ROBOTONIO νέος λογαριασμός χρήστη για την έκδοση Education του Minecraft και οι λεπτομέρειες του λογαριασμού θα αποσταλούν με ηλεκτρονικό μήνυμα από τη Microsoft σε ηλεκτρονική διεύθυνση που θα δηλωθεί κατά την εγγραφή του μαθητή. Οι διαδικασία ενεργοποίησης του λογαριασμού μπορεί να πραγματοποιηθεί με τον μαθητή στο πρώτο μάθημα του κύκλου.
Για την αντιμετώπιση των προκλήσεων που θα δίνονται από τον εκπαιδευτικό και γενικότερα την εξάσκηση του μαθητή στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών στόχων που αναφέρονται παραπάνω, συνιστάται η ελεγχόμενη πρόσβαση του μαθητή σε ηλεκτρονικό υπολογιστή στον χώρο του, με τις εξής απαιτήσεις:
- Λειτουργικό σύστημα Windows 10 έκδοση 1607 ή νεότερη, εναλλακτικά για υπολογιστές macOS εκδόσεις Sierra ή High Sierra.
- Πρόσβαση στο Internet
- Ακουστικά ή ηχεία
Οι εγγεγραμμένοι μαθητές μας δικαιούνται έκπτωση 10% στο συνολικό ποσό.
Δια-ζώσης κύκλοι μαθημάτων για το minecraft θα ξεκινήσουν πάλι από τον Σεπτέμβριο του 2020!
Παρακάτω όμως μπορείτε να ενημερωθείτε για τους on-line κύκλους μαθημάτων:
https://www.robotonio.gr/store/p4/coding_with_minecraft.html
|
Επιβεβαίωση κράτησης θέσης μπορεί να γίνει με την προκαταβολή ποσού των 90€, μέσω τραπεζικής κατάθεσης στο λογαριασμό:
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΚΟΜΒΟΤΕΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ IBAN: GR 11 0172 1050 0051 0508 5443 202 ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΚΟΜΒΟΤΕΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ IBAN:GR7201101930000019362874844 και αποστολή του αντιγράφου συναλλαγής στο info@robotonio.gr Απαιτείται το ονοματεπώνυμο του συμμετέχοντος στην «Αιτιολογία κατάθεσης». |