ROBOTONIO

  • ΤΟ ROBOTONIO
    • Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ
    • NEA
    • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
    • ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
    • CHALLENGE DAY LAB
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ >
      • WRO >
        • WRO 2017
        • WRO 2018
      • FLL jr >
        • FLL jr 2019 - MISSION MOON
      • FLL >
        • FLL 2018 - HYDRODYNAMICS
        • FLL 2019 - INTO ORBIT
    • ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΑΣ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
  • ONLINE KIDS ACADEMY
    • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ONLINE KIDS ACADEMY
    • 3D DESIGN - 3D PRINTING ONLINE KIDS ACADEMY
    • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ & COMICS ONLINE KIDS ACADEMY
    • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ONLINE KIDS ACADEMY
  • ROBOTONIO ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ONLINE
    • INTERNET OF THINGS ONLINE
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • 4-5 ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ >
      • ΜΙΚΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
    • 6-12 ΔΗΜΟΤΙΚΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Kids
        • ROBOTONIO INTERMEDIATE
        • Robotonio Teens
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Beginner
        • Coding Intermediate
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Beginner
        • Makers Intermediate
        • Makers Advanced
      • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
      • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΗΜΑΤΑ
      • DIGIWRITERS
    • 12+ ΓΥΜΝΑΣΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTICS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 15+ ΛΥΚΕΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTONIO TEENS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ >
      • ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ CS-STEM
      • COMPETITION ROBOTICS (EN)
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (GR)
      • IoT & Python
    • ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑ WORKSHOPS
  • INNOVATION FOR TEACHERS
  • ΤΟ ROBOTONIO
    • Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ
    • NEA
    • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
    • ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
    • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
    • CHALLENGE DAY LAB
    • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ >
      • WRO >
        • WRO 2017
        • WRO 2018
      • FLL jr >
        • FLL jr 2019 - MISSION MOON
      • FLL >
        • FLL 2018 - HYDRODYNAMICS
        • FLL 2019 - INTO ORBIT
    • ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΑΣ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
  • ONLINE KIDS ACADEMY
    • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ONLINE KIDS ACADEMY
    • 3D DESIGN - 3D PRINTING ONLINE KIDS ACADEMY
    • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ & COMICS ONLINE KIDS ACADEMY
    • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ONLINE KIDS ACADEMY
  • ROBOTONIO ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ONLINE
    • INTERNET OF THINGS ONLINE
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • 4-5 ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ >
      • ΜΙΚΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
    • 6-12 ΔΗΜΟΤΙΚΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Kids
        • ROBOTONIO INTERMEDIATE
        • Robotonio Teens
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Beginner
        • Coding Intermediate
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Beginner
        • Makers Intermediate
        • Makers Advanced
      • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
      • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΗΜΑΤΑ
      • DIGIWRITERS
    • 12+ ΓΥΜΝΑΣΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTICS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • 15+ ΛΥΚΕΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Teens
        • ROBOTONIO TEENS EXPERT
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Coding Advanced
        • Coding Expert
      • MAKERS >
        • Makers Advanced
        • Makers Expert
    • ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ >
      • ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ CS-STEM
      • COMPETITION ROBOTICS (EN)
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (GR)
      • IoT & Python
    • ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑ WORKSHOPS
  • INNOVATION FOR TEACHERS

​ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕ MINECRAFT

Picture
,To Minecraft είναι ένα από τα δημοφιλέστερα και πιο δημιουργικά παιχνίδια ηλεκτρονικού υπολογιστή σήμερα, ενώ έχει αγαπηθεί από μικρούς και μεγάλους gamers. Από το τέλος του 2015, η Microsoft, που διατηρεί τα δικαιώματα του παιχνιδιού, ανέπτυξε την εκπαιδευτική έκδοση του δημοφιλούς παιχνιδιού και έκτοτε αξιοποιείται με επιτυχία από μεγάλες εκπαιδευτικές δομές παγκοσμίως. 
​Το Minecraft είναι ένα παιχνίδι με αναρίθμητες δυνατότητες εξερεύνησης του κόσμου μέσω της κατασκευής αντικειμένων και της εκτέλεσης προκλήσεων. Χρησιμοποιώντας δομικά στοιχεία (κύβους), τα παιδιά κατανοούν τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν τα όργανα του σώματος, χημικές αντιδράσεις και σημαντικοί μηχανισμοί. Μαθαίνουν επίσης να διατυπώνουν αλγόριθμους και να τους προγραμματίζουν σε ένα οπτικό περιβάλλον προγραμματισμού. Την ίδια στιγμή που τα παιδιά αντιμετωπίζουν τις προγραμματιστικές τους προκλήσεις παίζοντας, ο δάσκαλος έχει τη δυνατότητα να κατευθύνει το παιχνίδι και να παρακολουθεί τον τρόπο με τον οποίο οι μαθητές αντιλαμβάνονται τον εικονικό χώρο.
​ 
Στο πρόγραμμα “Προγραμματισμός με Minecraft”, οι μαθητές θα δημιουργήσουν εικονικούς κόσμους, θα αλληλεπιδράσουν με τους χαρακτήρες των συμμαθητών τους και θα διασκεδάσουν σε ευφάνταστες ψηφιακές πίστες, χρησιμοποιώντας σύγχρονα προγραμματιστικά εργαλεία, με οπτικά μπλοκ εντολών. Θα μάθουν τις βασικές προγραμματιστικές αρχές της ακολουθιακής εκτέλεσης εντολών, της επιλογής και της επανάληψης, πώς να χρησιμοποιούν συναρτήσεις και να εντοπίζουν σφάλματα, και όλα αυτά μέσα από το πιο διασκεδαστικό και δημοφιλές ηλεκτρονικό παιχνίδι! 
Κάθε μαθητής θα διαθέτει τον δικό του λογαριασμό, διάρκειας ενός έτους, τον οποίο θα μπορεί φυσικά να χρησιμοποιεί και έξω από την τάξη, αξιοποιώντας τον ελεύθερο χρόνο του δημιουργικά και όχι ως παθητικός χρήστης. Οι προκλήσεις που θα δίνονται από τον δάσκαλο κατά τη διάρκεια του εκπαιδευτικού κύκλου, θα έχουν διττό ρόλο, καθώς, πέρα από την εξάσκηση στο εκπαιδευτικό αντικείμενο των μαθημάτων, θα καλλιεργήσουν στα παιδιά μία πιο δημιουργική προσέγγιση στη σχέση τους με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή.
Picture
​Εκπαιδευτικοί Στόχοι
Μετά του προγράμματος, ο μαθητής θα μπορεί:
  1. να αναπτύξει μία λίστα εντολών που εκτελούν μία συγκεκριμένη εργασία (ψευδοκώδικας)
  2. να συνθέσει έναν αλγόριθμο, εφαρμόζοντας τις αρχές της ακολουθειακής εκτέλεσης εντολών, της επιλογής και της επανάληψης (βασικές προγραμματιστικές αρχές)
  3. να περιγράψει ένα πρόβλημα με όρους που μπορεί να διαχειριστεί ο υπολογιστής (υπολογιστική σκέψη)
  4. να διασπάσει ένα πρόβλημα σε μικρότερα προβλήματα, που είναι ευκολότερο να επιλυθούν (χρήση συναρτήσεων - ενθυλάκωση)
  5. να ελέγχει τον κώδικα για τυχόν σφάλματα, να τα εντοπίζει και να τα διορθώνει (αποσφαλμάτωση - debugging)
  6. να χρησιμοποιεί τον ηλεκτρονικό υπολογιστή όχι μόνο ως μέσο ψυχαγωγίας, αλλά και ως ένα εργαλείο δημιουργίας και γνώσης

 Ο απαιτούμενος εξοπλισμός κατά τη διάρκεια των μαθημάτων (υπολογιστές κλπ) διατίθεται  από το ROBOTONIO.
Με την εγγραφή του μαθητή θα δημιουργείται από το ROBOTONIO νέος λογαριασμός χρήστη για την έκδοση Education του Minecraft και οι λεπτομέρειες του λογαριασμού θα αποσταλούν με ηλεκτρονικό μήνυμα από τη Microsoft σε ηλεκτρονική διεύθυνση που θα δηλωθεί κατά την εγγραφή του μαθητή. Οι διαδικασία ενεργοποίησης του λογαριασμού μπορεί να πραγματοποιηθεί με τον μαθητή στο πρώτο μάθημα του κύκλου.
Για την αντιμετώπιση των προκλήσεων που θα δίνονται από τον εκπαιδευτικό και γενικότερα την εξάσκηση του μαθητή στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών στόχων που αναφέρονται παραπάνω, συνιστάται η ελεγχόμενη πρόσβαση του μαθητή σε ηλεκτρονικό υπολογιστή στον χώρο του, με τις εξής απαιτήσεις:
  • Λειτουργικό σύστημα Windows 10 έκδοση 1607 ή νεότερη, εναλλακτικά για υπολογιστές macOS εκδόσεις Sierra ή High Sierra.
  • Πρόσβαση στο Internet
  • Ακουστικά ή ηχεία
Το συνολικό κόστος των μαθημάτων ανέρχεται στα 165€, εκ των οποίων τα  90€ καταβάλλονται πριν την έναρξη των μαθημάτων και τα υπόλοιπα 75€ όταν ολοκληρωθούν τα 5 πρώτα μαθήματα.
​Οι εγγεγραμμένοι μαθητές μας δικαιούνται έκπτωση 10% στο συνολικό ποσό.

Δια-ζώσης κύκλοι μαθημάτων για το minecraft θα ξεκινήσουν πάλι από τον Σεπτέμβριο του 2020!

Παρακάτω όμως μπορείτε να ενημερωθείτε για τους on-line κύκλους μαθημάτων: 

https://www.robotonio.gr/store/p4/coding_with_minecraft.html

    Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

    Συμπληρώστε τα στοιχεία σας στην παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο
    ROBOTONIO PRIVACY POLICY
ΑΠΟΣΤΟΛΗ
Επιβεβαίωση κράτησης θέσης μπορεί να γίνει με την προκαταβολή  ποσού των 90€, μέσω τραπεζικής κατάθεσης στο λογαριασμό:

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
​ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΚΟΜΒΟΤΕΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
IBAN: GR 11 0172 1050 0051 0508 5443 202 

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ

​ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΚΟΜΒΟΤΕΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
IBAN:GR7201101930000019362874844

και αποστολή του αντιγράφου συναλλαγής  στο info@robotonio.gr
Απαιτείται το ονοματεπώνυμο του συμμετέχοντος στην «Αιτιολογία κατάθεσης».

Τοποθεσία

ROBOTONIO ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ 
ΓΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ 203 
Τ: 210 4944 402
ROBOTONIO ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΒΑΣ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ 40
​Τ: 2105759151

Τι είναι το STEAM;

Η καινοτομία είναι στενά συνδεδεμένη με την Επιστήμη (Science), την Τεχνολογία (Technology),  την Μηχανική (Engineering) και τα Μαθηματικά (Maths), πεδία στα οποία βασίζεται η εκπαιδευτική προσέγγιση STEM. Η καινοτομία όμως είναι και κάτι άλλο: είναι η πρωτοποριακή ιδέα που θα κάνει τη διαφορά, η δημιουργία που θα προκαλέσει τις ανθρώπινες αισθήσεις δίνοντας λύση σε δισεπίλυτα προβλήματα. Είναι η Tέχνη, που η απουσία της από τον χώρο των επιστημών οδηγεί σε τετριμμένες λύσεις, περιορίζει τη δημιουργικότητα. Στο σημείο αυτό λοιπόν έρχεται η τέχνη, για να συμπληρώσει το παζλ της επιτυχίας: STEM + Art = STEAM

Ακολουθήστε μας!

    Γραφτείτε στο δωρεάν εβδομαδιαίο μας NEWSLETTER και θα ενημερώνεστε για όλες μας τις προσφορές, καθώς και με ενδιαφέροντα άρθρα από τον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής και του STEAM

    Στη διεύθυνση email που θα εισάγετε, θα σας αποστέλλεται ενημερωτικό υλικό, όπως νέες προσφορές, εκδηλώσεις, ενδιαφέροντα άρθρα και απόψεις από τον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής κλπ
ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER