ROBOTONIO

  • ΤΟ ROBOTONIO
    • NEA
    • Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ
    • ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
    • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
  • ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2019-2020
  • ΜΑΘΗΜΑΤΑ
    • 3-5 ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ TMHMATA >
      • ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ
      • ΜΙΚΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
      • STEM ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
      • ROBOTONIO MAKERS
    • 6-12 ΔΗΜΟΤΙΚΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Kids
        • Robotonio Teens
      • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Α' - Β' ΔΗΜ. - SCRATCH Jr
        • Γ' - ΣΤ' ΔΗΜ - Scratch 3
        • Δ΄-ΣΤ΄ ΔΗΜ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕ MINECRAFT
      • ROBOTONIO MAKERS 1 & 2
      • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΗΜΑΤΑ
      • DIGIWRITERS
      • i-Study
    • 12+ ΓΥΜΝΑΣΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
      • ROBOTONIO MAKERS 3
    • 15+ ΛΥΚΕΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
      • ROBOTONIO MAKERS 4
    • 18+ ΕΝΗΛΙΚΕΣ >
      • ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ CS-STEM
      • COMPETITION ROBOTICS (EN)
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (GR)
      • IoT & Python
    • ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑ WORKSHOPS
  • ΣΧΟΛΕΙΑ
    • ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • WRO >
      • WRO 2017
      • WRO 2018
    • FLL jr >
      • FLL jr 2019 - MISSION MOON
    • FLL >
      • FLL 2018 - HYDRODYNAMICS
      • FLL 2019 - INTO ORBIT
  • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ
  • CHALLENGE DAY LAB
  • ΤΟ ROBOTONIO
    • NEA
    • Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΑΣ
    • ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
    • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
    • ΒΡΑΒΕΙΑ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
  • ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2019-2020
  • ΜΑΘΗΜΑΤΑ
    • 3-5 ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΑ TMHMATA >
      • ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ
      • ΜΙΚΡΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ
      • STEM ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
      • ROBOTONIO MAKERS
    • 6-12 ΔΗΜΟΤΙΚΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ >
        • Robotonio Kids
        • Robotonio Teens
      • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ >
        • Α' - Β' ΔΗΜ. - SCRATCH Jr
        • Γ' - ΣΤ' ΔΗΜ - Scratch 3
        • Δ΄-ΣΤ΄ ΔΗΜ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕ MINECRAFT
      • ROBOTONIO MAKERS 1 & 2
      • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΗΜΑΤΑ
      • DIGIWRITERS
      • i-Study
    • 12+ ΓΥΜΝΑΣΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
      • ROBOTONIO MAKERS 3
    • 15+ ΛΥΚΕΙΟ >
      • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
      • ROBOTONIO MAKERS 4
    • 18+ ΕΝΗΛΙΚΕΣ >
      • ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ CS-STEM
      • COMPETITION ROBOTICS (EN)
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ (GR)
      • IoT & Python
    • ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑ WORKSHOPS
  • ΣΧΟΛΕΙΑ
    • ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
    • ΣΥΛΛΟΓΟΙ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    • WRO >
      • WRO 2017
      • WRO 2018
    • FLL jr >
      • FLL jr 2019 - MISSION MOON
    • FLL >
      • FLL 2018 - HYDRODYNAMICS
      • FLL 2019 - INTO ORBIT
  • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ
  • CHALLENGE DAY LAB

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕ SCRATCH Jr

Picture


​"Προγραμματισμός με ScratchJr"

Στους εκπαιδευτικούς κύκλους "Προγραμματισμός με ScratchJr", τα παιδιά ηλικίας 6 - 7 ετών, χρησιμοποιώντας το περιβάλλον προγραμματισμού ScratchJr, θα αναπτύξουν τις δικές τους διαδραστικές ιστορίες και παιχνίδια! Μέσα από μία πολύ διασκεδαστική διαδικασία, θα μάθουν πως να επιλύουν προβλήματα, να οργανώνουν τις εργασίες τους και να εκφράζουν τη δημιουργικότητά τους μέσω του υπολογιστή. Για να ελέγξουν τους χαρακτήρες στην ιστορία τους, τα παιδιά με το ScratchJr φτιάχνουν γραφικά σαν να παίζουν με Lego ενώ χρησιμοποιώντας σύμβολα δίνουν στους πρωταγωνιστές τους οδηγίες πως να συμπεριφερθούν. Ομαδοποιώντας κατάλληλα τα σύμβολα της γλώσσας, στην ουσία φτιάχνουν προγράμματα στον υπολογιστή. 

Η εφαρμογή ScratchJr έχει βασιστεί στη δημοφιλή γλώσσα προγραμματισμού Scratch, που δημιουργήθηκε από ερευνητική ομάδα του ΜΙΤ και έχει αξιοποιηθεί από εκατομμύρια παιδιά παγκοσμίως, άνω των 8 ετών. H ScratchJr αναπτύχθηκε από ερευνητές στο ΜΙΤ Media Lab, στο πανεπιστήμιο Tufts και την Playful Invention Company (PICO). Το περιβάλλον και η γλώσσα προγραμματισμού, έχουν διαμορφωθεί με τέτοιον τρόπο, ώστε να συνδυάζονται ευχάριστα και διασκεδαστικά η εκπαιδευτική, προσωπική, κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των μικρών παιδιών. Στόχος είναι η τεχνολογία να μεταμορφωθεί στα μάτια των μικρών παιδιών από μία μορφή "παιχνιδομηχανής" σε ένα μέσο δημιουργίας και γνώσης.

Τα μαθήματα απευθύνονται σε μαθητές Α' και Β' Δημοτικού και πραγματοποιούνται σε ολιγομελείς ομάδες.Το πρόγραμμα είναι ετήσιο. Η διάρκεια του μαθήματος είναι 60 λεπτά, μία φορά την εβδομάδα. Μερικά μόνο από τα οφέλη του προγράμματος είναι τα εξής:
  • Καλλιέργεια αλγοριθμικού τρόπου σκέψης
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων στον προγραμματισμό μέσα από μία ευχάριστη και διαδραστική διαδικασία
  • Εξοικείωση των παιδιών με τη διαδικασία επίλυσης προβλημάτων
  • Γνωριμία των μικρών παιδιών με τη δημιουργική πλευρά της τεχνολογίας
 ​

Τοποθεσία

ROBOTONIO ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ 1
ΓΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ 203 
Τ: 210 4944 402
ROBOTONIO ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ 2
​ ΓΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ 145 
​Τ: 210 4944 442
ROBOTONIO ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΒΑΣ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ 40
​Τ: 2105759151

Τι είναι το STEAM;

Η καινοτομία είναι στενά συνδεδεμένη με την Επιστήμη (Science), την Τεχνολογία (Technology),  την Μηχανική (Engineering) και τα Μαθηματικά (Maths), πεδία στα οποία βασίζεται η εκπαιδευτική προσέγγιση STEM. Η καινοτομία όμως είναι και κάτι άλλο: είναι η πρωτοποριακή ιδέα που θα κάνει τη διαφορά, η δημιουργία που θα προκαλέσει τις ανθρώπινες αισθήσεις δίνοντας λύση σε δισεπίλυτα προβλήματα. Είναι η Tέχνη, που η απουσία της από τον χώρο των επιστημών οδηγεί σε τετριμμένες λύσεις, περιορίζει τη δημιουργικότητα. Στο σημείο αυτό λοιπόν έρχεται η τέχνη, για να συμπληρώσει το παζλ της επιτυχίας: STEM + Art = STEAM

Ακολουθήστε μας!

    Γραφτείτε στο δωρεάν εβδομαδιαίο μας NEWSLETTER και θα ενημερώνεστε για όλες μας τις προσφορές, καθώς και με ενδιαφέροντα άρθρα από τον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής και του STEAM

    Στη διεύθυνση email που θα εισάγετε, θα σας αποστέλλεται ενημερωτικό υλικό, όπως νέες προσφορές, εκδηλώσεις, ενδιαφέροντα άρθρα και απόψεις από τον χώρο της εκπαιδευτικής ρομποτικής κλπ
ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER